2021-02-20, 15:38
Medlem
svår att få kontakt med
Citera
2021-02-21, 12:23
Medlem
Testade outcall för första gången (!) för ett tag sedan. Hade länge försökt få tag i en svart brud som nämnts tidigare för en träff, SexyEvexx, men svårt då hon är kass och seg på att svara. Nu fick vi äntligen bra kontakt och hon tog sig hem till mig. Var ganska nervös då jag inte gjort något liknande förut, och när hon kom så släppte jag in henne en alternativ väg. Väl i lägenheten så var hon trevlig och pratsam, men som tidigare personer har beskrivit henne så verkade hon inte direkt gilla sitt jobb.

Hon sög riktigt bra utan skydd och jag fick spruta i hennes mun som hon sen spottade ut på kuken. Riktigt fint. När det var dags för ridning så klagade hon dock på att hon hade ont i knät och hon var ganska orörlig och stel. Jag gjorde jobbet kort då jag ville komma snabbt då det bara kändes obekvämt.
Jag hade ganska höga förväntningar på henne, tyvärr hade det varit bättre att bara nöja sig med ett blowjob.
Citera
2021-02-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusselupus
Testade outcall för första gången (!) för ett tag sedan. Hade länge försökt få tag i en svart brud som nämnts tidigare för en träff, SexyEvexx, men svårt då hon är kass och seg på att svara. Nu fick vi äntligen bra kontakt och hon tog sig hem till mig. Var ganska nervös då jag inte gjort något liknande förut, och när hon kom så släppte jag in henne en alternativ väg. Väl i lägenheten så var hon trevlig och pratsam, men som tidigare personer har beskrivit henne så verkade hon inte direkt gilla sitt jobb.

Hon sög riktigt bra utan skydd och jag fick spruta i hennes mun som hon sen spottade ut på kuken. Riktigt fint. När det var dags för ridning så klagade hon dock på att hon hade ont i knät och hon var ganska orörlig och stel. Jag gjorde jobbet kort då jag ville komma snabbt då det bara kändes obekvämt.
Jag hade ganska höga förväntningar på henne, tyvärr hade det varit bättre att bara nöja sig med ett blowjob.
rekommenderar kimberly om du gillar svart
Citera
2021-02-21, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodyngelfantasten
Någon som har träffat kingukiwii (kingukorv) från RS? Hon har haft ett antal profiler men inte hört någon som träffat henne. Har själv haft sporadisk kontakt med henne så hon är i allra högsta grad vid liv, men osäker om hon gör träffar.

heroinist som blåser folk. jag skulle hålla mig borta från henne.
Citera
2021-02-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
rekommenderar kimberly om du gillar svart

Jag försökte få till ett möte, dock rann det ut i sanden då hon är dålig på att svara. Min stora turn on är att slicka riktigt rosa negerfitta, har dock riktigt hårda krav och bara gjort det på väldigt få.
Citera
2021-02-21, 23:34
Medlem
Citat:
Jag försökte få till ett möte, dock rann det ut i sanden då hon är dålig på att svara. Min stora turn on är att slicka riktigt rosa negerfitta, har dock riktigt hårda krav och bara gjort det på väldigt få.
vet hon är svår men din grej gillar hon
Citera
2021-02-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
vet hon är svår men din grej gillar hon

Mumsigt! Hoppas få till ett möte snart..
Citera
2021-02-22, 14:07
Medlem
Citat:
lycka till
Citera
2021-02-23, 06:38
Medlem
Citat:
Jag delar din passion och kan säga att hos Kimberly får du full utdelning. Att hon sen är en underbart vacker kvinna med en kropp att dö för gör inte saken sämre. Fullt i klass med Baby Cita, en petite negress som dessvärre lagt ned verksamheten.
Citera
2021-02-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-sthlm
Jag delar din passion och kan säga att hos Kimberly får du full utdelning. Att hon sen är en underbart vacker kvinna med en kropp att dö för gör inte saken sämre. Fullt i klass med Baby Cita, en petite negress som dessvärre lagt ned verksamheten.
ja Baby C är svår att glömma
Citera
2021-02-23, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Curvy swede slut .... någon info ?
upp som en sol ..ned som en pannkaka
verkar ha tagit en paus
Citera
2021-02-23, 21:55
Medlem
Cutenorweigan på Rosa är en tjej jag har spanat på lite nu och då, nån som har träffat henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in