Emelie kom ut som bisexuell och Pedram blev nobbad sovplats bredvid Therese. "Det skall vara en ära för dig att sova med mig" fick både tråden och Therese att koka.
Annars hände det väl ingenting speciellt. 4 påfyllningar med alkohol och många var riktigt fulla. Simon och Steph fick äntligen sova i samma säng. Det var Katti som fick "ge med sig" och sova i vardagsrumssoffan.
Komedi hur Emelie insåg att hon inte är en favorit igår och plötsligt blev en HBTQ bisexuell förespråkare och kom ut ur garderoben. Plus en fjortisfylla på det. Hon bestämde sig för att bli lite "crazy" nu för att öka chanserna att få stanna kvar.
Och nu är hon återigen en tyst mus i ett hörn som knappt syns eller hörs. Återigen.
Senast redigerad av Tanakh 2021-02-23 kl. 10:40.
Efter igår/inatt känner jag att min lista på ordning jag gillar deltagarna har ändrats så denna BB veckan börjar min lista såhär:
1. Judith
2. Jesper
3. Therese
4. Steph
5. Emelie
6. Pontus
7. Simon
8. Joel
9. Katti
10. Luis
11. Nardos
12. Peddo
Ska bli spännande att se hur den ser ut i slutet på veckan 😂 den har ändrats flera ggr under förra veckan haha
Komedi hur Emelie insåg att hon inte är en favorit igår och plötsligt blev en HBTQ bisexuell förespråkare och kom ut ur garderoben. Plus en fjortisfylla på det. Hon bestämde sig för att bli lite "crazy" nu för att öka chanserna att få stanna kvar.
tess sminkar sig
joel tar av/på keps
simon pratar med eldräkten (joel)
nån jäspar
Och nu är hon återigen en tyst mus i ett hörn som knappt syns eller hörs. Återigen.
Någon gäspar
Simon pratar med elstötsdräkten
Tess fixar sig
Joel tar av/på kepsen