2021-02-23, 09:39
Medlem
Nu blir det ett klagomål till, blir nytt rekord i år tror jag. Fy fan vad löjligt!
2021-02-23, 09:39
Medlem
Nardos bluffade väl att den som inte byter batterier riskerar själv att få dräkten just för att lyckas med uppdraget? Hon gjorde uppdraget bättre än vad någon annan hade lyckats med.

Faktum är att de som bytte batterier nu riskerar att ha dräkten istället haha. Jag tycker att det är underbart. Jag råkade trycka på Steph när jag la min röst... Hur ser röstningen ut? Stod 100%. Steph för mig så jag har ingen inblick alls i resultatet
2021-02-23, 09:40
Medlem
kermiths avatar
Är någon överhuvudtaget förvånad att andra skall få stötar nu. Ett skämtstraff business as usual. Eritrea skall gå omkring med detta minst en dag till. Inget märkligt att de har halverat sina tittarsiffror, folk väljer hellre Pingu med mer drama. Vi andra hoppas på förändring men kanske till ingen nytta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos bluffade väl att den som inte byter batterier riskerar själv att få dräkten just för att lyckas med uppdraget? Hon gjorde uppdraget bättre än vad någon annan hade lyckats med.

Faktum är att de som bytte batterier nu riskerar att ha dräkten istället haha. Jag tycker att det är underbart. Jag råkade trycka på Steph när jag la min röst... Hur ser röstningen ut? Stod 100%. Steph för mig så jag har ingen inblick alls i resultatet
Starta om appen så ser du
Medlem
Citat:

Nä det stod i brevet att hon måste, men varför skulle vi rösta om olika regler när hon 5 min efter blir av med den
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:

Hon bluffade inte. Antagligen om hon misslyckats hade hon fått ha kvar dräkten på OCH någon annan.
2021-02-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Starta om appen så ser du
Ska testa, tack för tipset.
2021-02-23, 09:42
Medlem
Var det inte Luis som käkade köttbullar också? Han sa precis "Då va det 2 paket dem åt upp igår"
2021-02-23, 09:43
Medlem
Luis sa "Då åt dom upp köttbullarna igår"

Det va ju han som åt upp dom!
2021-02-23, 09:44
Medlem
Lobbaaans avatar
Therese ser ut som att hon ska spela in porrfilm
2021-02-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är någon överhuvudtaget förvånad att andra skall få stötar nu. Ett skämtstraff business as usual. Eritrea skall gå omkring med detta minst en dag till. Inget märkligt att de har halverat sina tittarsiffror, folk väljer hellre Pingu med mer drama. Vi andra hoppas på förändring men kanske till ingen nytta.

Vart kan man se tittarsiffrorna ?
2021-02-23, 09:45
Medlem
inget ögonknulleri från pedram idag trots att tess har en tajt Negligé på sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in