2021-02-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Svårt att tro det. Men det vore fasen rent guld.

Jag tror det fan! Sett på jullan förra året och blivit inspirerad.

Håller mina tummar!

Btw, du vet att hon jobbat som strippa i Tyskland?
2021-02-22, 19:40
Medlem
Zingo2s avatar
Jag önskar inte att ngn knullar i huset. Jassa försökte vinna ifjol på att göra det, men det gick inte så bra. CG gjorde det, men hon hade vunnit ändå.
2021-02-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Oj, du är tjej, va?
Det finns väl inga tjejer på FB?

Håller med om att det är helt bananas att dessa trasiga, vilsna, ytliga brudar med tatuerade bryn, 1kg smink, botox i halva ansiktet, fillers i läpparna, plastpattar, lösfransar blir förebilder för alla tjejer som tittar i sitt instagramflöde och tror att det är sådär man ”ska” se ut. När man har jobbet i en app så lägger man såklart bara ut det finaste och hur trasiga de är visas såklart aldrig utåt.

Jag är en tjej, ja. Antagligen inte den typen av tjej du tror skulle skriva på flashback heller. Men here I am! Tror faktiskt du tyckt att jag var mer attraktiv än någon av tjejerna som någonsin satt sin fot i Big Brother, men det hör inte hit.
Jag bata tycker att det är sorgligt alltihop.
2021-02-22, 19:42
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
ATTENTION PLEASE

Möjlig deltagare: Hanna Widerstedt

Hon kom hem till Sverige halvåret innan förra BB. La upp några videos på youtube varav den sista i april där hon säger hon måste vara tyst 1 år typ för att något kommer hända då.

Förhoppningsvis har hon sett på BB 2020 och blivit taggad och ansökt. Och då fått chansen att vara med i nästa säsong!

Jag bara hoppas på att så är fallet Tror en spicad Hanna Widerstedt i huset inte kan slå fel.
Nej då..Hon är inte på ingång.Ser det på hennes Insta.Men hade annars varit en tjej som skulle rört om i huset rejält
2021-02-22, 19:44
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Blir galen på flashbacksanningar! My god! Tess dras till män med intensiva ögon och mörka drag, det stämmer in på Pedram men han attraherar henne inte det minsta. Han är nog både för omogen och ung för henne.

och frågan var även tvingande, hon var tvungen att nämna någon - och hon lade snabbt till sen att hon inte är attraherad av Pedo.
Medlem
xrlpyts avatar
Sök på YouTube efter "bruksortsdejt" så hittar ni Emelie, på sätt och vis.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag önskar inte att ngn knullar i huset. Jassa försökte vinna ifjol på att göra det, men det gick inte så bra. CG gjorde det, men hon hade vunnit ändå.

Hahaha eller så knullade Jassa för hon blev sexuellt frustrerad? Testa att inte ha sex på 100 dagar själv, det var inte så att hon stallde sig på bordet i vardagsrummet och blev gruppknullad
2021-02-22, 19:47
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag är en tjej, ja. Antagligen inte den typen av tjej du tror skulle skriva på flashback heller. Men here I am! Tror faktiskt du tyckt att jag var mer attraktiv än någon av tjejerna som någonsin satt sin fot i Big Brother, men det hör inte hit.
Jag bata tycker att det är sorgligt alltihop.

Jag har ingen koll på andra BB-säsonger, men du menar att du är mer attraktiv än Therese? Har jag extremt svårt att tro på. Ingen man på jorden är snyggare än Therese, Oscar eller vad du heter.

Det är extremt vanligt för män att utge sig för att vara kvinnor på nätet, och jag tror att du kan vara en sådan.
2021-02-22, 19:48
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag har ingen koll på andra BB-säsonger, men du menar att du är mer attraktiv än Therese? Har jag extremt svårt att tro på. Ingen man på jorden är snyggare än Therese, Oscar eller vad du heter.

HAHAHAHHAHAHAHA
2021-02-22, 19:49
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
HAHAHAHHAHAHAHA

LOL
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
och frågan var även tvingande, hon var tvungen att nämna någon - och hon lade snabbt till sen att hon inte är attraherad av Pedo.

Exakt!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hahaha eller så knullade Jassa för hon blev sexuellt frustrerad? Testa att inte ha sex på 100 dagar själv, det var inte så att hon stallde sig på bordet i vardagsrummet och blev gruppknullad
Läst några av dina tidigare inlägg, så blir ignore nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in