2021-02-22, 18:56
Medlem
panterolja har blivit årets ord precis som nugge var förra årets
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Någon här frågade något i stil med vart hittar man dessa dårar som vill vara med i BB?

Är det bara jag som tycker att alla dessa människor är helt vanliga? Alltså dom är precis så konstig som vi alla är. Tanken på att människor är "normala" och "onormala" är ett så konstigt sätt att se på människor? Dom enda som är "normala" är människor vi nyss träffat och inte vet något om. Vem är normal liksom? Alla balanserar vi på gränsen till vansinne, mer eller mindre.

Men det som gör BB intressant (enligt mig) är att alla här är totalt normala människor. Men det som skiljer dem från majoriteten är att dom nu ställer upp i ett program som innebär publik förödmjukelse och skam. Det är kul att kolla på förnedrings tv

Klart att det är kul att kolla på.. - annars hade väl varken du eller jag suttit här och skrivit?
En annan fråga är hur VANLIGT det är att vilja ställa upp på detta förnedringstv för en slant och kanske några följare ett tag? Jag kan själv inte riktigt förstå det. Och enligt mig så är detta inte alls "normala" människor. utan det är människor som kanske inte har någon annan utväg..
Medlem
xrlpyts avatar
Tess är väldigt bra.. på att locka hår.
2021-02-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tess är väldigt bra.. på att locka hår.
Det var mycket roligare att se henne locka håret än att se Emelie sminka blattebruden
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Rättning: Det fanns ingen covid-19restriktion då BB startade säsongen 2020. Och det var som först 12 mars restriktioner blev i Sverige. Så nej, han jobbade som lastbilschaffis och satt ej i karantän innan han gick in i huset. 👍
Sitter inte alla i karantän innan BB, oavsett covid eller ej?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Exakt han var kung i huset. Han må vara en loser utanför men han ägde BB-20. Jag är så glad för hans skull att han blev kvitt sina skulder och fick en chans att börja om. Sen vad han vill göra med den chansen skiter jag fullständigt i Är väl amerikanare som gillar happy endings
Jag håller med. Hur han vill leva efter vinsten är helt upp till honom! Har inget ont att säga där. Party on, Sami!
2021-02-22, 18:59
Medlem
kermiths avatar
Vad tror vi Flashbackare. Kommer de släpa in någon in i huset ikväll?
2021-02-22, 18:59
Medlem
I övrigt må jag gå emot alla er "flashbackareforlife" där ute; men det förvånar mig verkligen att ni hade just Sami som favorit. Enligt mig en äcklig, ovårdad, pundare. Men visst - jag följde ej förra säsongen. Bara förundrad.
2021-02-22, 19:00
Medlem
Vad pratar Tess och Steph om?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror det, och hoppas!
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag hoppas det
2021-02-22, 19:01
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Kung i huset? Hur..? usch patetiskt.
Allvarligt såg du förra säsongen? Han var den enda som gick in i alla karaktärer under veckorna (jag blev kär påsken 2020) och spel hundra procent (usch vill inte ens skriva det uttrycket men ni fattar). Han var genuint rolig och en äkta karaktär. Jag tycker väl inte heller det är roligt med snubbar som ska släppa äckliga fisar och tro att de är roliga för det, men han var så mycket mer än det. Synd att du inte såg det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in