Citat:
Ursprungligen postat av
Lizaveta.Yepanchin
Någon här frågade något i stil med vart hittar man dessa dårar som vill vara med i BB?
Är det bara jag som tycker att alla dessa människor är helt vanliga? Alltså dom är precis så konstig som vi alla är. Tanken på att människor är "normala" och "onormala" är ett så konstigt sätt att se på människor? Dom enda som är "normala" är människor vi nyss träffat och inte vet något om. Vem är normal liksom? Alla balanserar vi på gränsen till vansinne, mer eller mindre.
Men det som gör BB intressant (enligt mig) är att alla här är totalt normala människor. Men det som skiljer dem från majoriteten är att dom nu ställer upp i ett program som innebär publik förödmjukelse och skam. Det är kul att kolla på förnedrings tv
Klart att det är kul att kolla på.. - annars hade väl varken du eller jag suttit här och skrivit?
En annan fråga är hur VANLIGT det är att vilja ställa upp på detta förnedringstv för en slant och kanske några följare ett tag? Jag kan själv inte riktigt förstå det. Och enligt mig så är detta inte alls "normala" människor. utan det är människor som kanske inte har någon annan utväg..