2021-02-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem tycker du då? Jag är inte rasist.

Tycker absolut inte att det finns någon "äkta man" där inne.
2021-02-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Va? hur får du ihop det..? Jag ifrågasatte att du nämnde att P var en äkta man, och du tror att jag är en polare till läskiga mördaren ?

läs igen så ser du att jag srev att pedram var en tönt och luis en man

välkommen till flashback förresten
2021-02-22, 17:59
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Nej, även Judith spydde ( i gruppspelet) fast inte lika mycket.

Ja, vart vill du komma?
Emelie, Judith och Nardos har spytt.
Kul att dem kämpar hårt för miljonen!
2021-02-22, 18:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vinst som avgörs av slumpen, typ lotteri, skattefri. Vinst som baseras på egen prestation beskattas, typ delta i dokusåpa-tävling Bb, PH etc. Och vinstgivaren ska i de fallen betala arbetsgivaravgift.
Redan avklarat. Tycker du det är ”slumpen” som avgör om man får 7 rätt på V 75?😀
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ekorrgrejen kommer inte avslöjas, det stod i brevet när de var klara. Precis som med Lennies batterimannenuppdrag förra året.

Finns fler likheter mellan dessa uppdrag. Tänker att det gnälldes både på Lennie och Emelie att de var för tysta och intetsägande i diverse forum innan uppdraget tilldelades dem.
Så otroligt enkelt att se igenom produktionens (ängsliga) marionettspel.
Ja precis det är som förra året. Inte helt riggat kanske men de knuffar saker i den riktningen de vill ha det. Produktionen väljer oftast lag, och de vet ju vilka tävlingar som kommer under veckan. Rätt så enkelt att välja ut vilka som ska sitta löst och inte. Var oerhört tydligt förra året att man höll kvar amilia så länge det bara gick för att trigga huset och tittarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
läs igen så ser du att jag srev att pedram var en tönt och luis en man

välkommen till flashback förresten
Tackar, då ursäktar jag för missförtåndet. Tycker ändå inte att Luis är ngn "äkta man" utan snarande bara en flåsande flodhäst. Men jag utgår från att du själv är man. Jag är kvinna och känner inga "wow-he's-a-maaaan" vibbar. Tyvärr Men alla har olika åsikter såklart.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Verkligen inte! Bara i Storbritannien. Aldrig hört en tysk eller svensk referera till sig själva som anglosaxer (bott i både tyskland och såklart sverige)

Det är en beskrivning som är säkert millenniegammal. Den innefattade naturligtvis också Skandinavien. Under åren tappar man det primära värdet av ett ord. Sista gången man använde den beskrivningen i raslig mening var när man i USA lagstadgade om att fritt släppa in skandinaver och nordväst -européer under den kraftiga immigtationen första delen av 1900-talet och hade kraftiga kvoter för syd- resp östeuropeer. Under åren lopp blandades dessa grupper genom giftermål och barn av olika europeisk börd. Idag har en vit amerikan fyra eller fler anfäder från olika europeiska länder.
Däremot har ordet anglosax förändrats och brukas som oftast för att beskriva en vit person i USA.
2021-02-22, 18:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ganska dumt av henne att konfrontera honom om det ifall hon ljög väl?
Har hon konfronterat honom om det?
2021-02-22, 18:04
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja, vart vill du komma?
Emelie, Judith och Nardos har spytt.
Kul att dem kämpar hårt för miljonen!
Det var faktiskt inget i toan när Nardos "spytt"
EDIT: Har du också blivit nollad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tackar, då ursäktar jag för missförtåndet. Tycker ändå inte att Luis är ngn "äkta man" utan snarande bara en flåsande flodhäst. Men jag utgår från att du själv är man. Jag är kvinna och känner inga "wow-he's-a-maaaan" vibbar. Tyvärr Men alla har olika åsikter såklart.

ja förfan jag är man och ok vi kanske kan enas om att luis är det närmaste dem kommer en man i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja förfan jag är man och ok vi kanske kan enas om att luis är det närmaste dem kommer en man i huset

Möjligen "det närmsta" men ändå väldigt far away.
2021-02-22, 18:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Har hon konfronterat honom om det?
Ja och nej, när hon pratade om det med Jesper då handlade om att han hade lagt hennes hand utanpå sina kallingar. Då nämnde hon ingenting om någon avrunkning, och hon ville inte på in på om snoppen var hård eller inte..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in