2021-02-22, 17:19
Medlem
Tur pedram kan punkterna i ett huvud där man ska massera, vad skulle dom gjort utan honom
2021-02-22, 17:19
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Jag kanske är sist på bollen men läste nyss att den som får minst röster kommer att få ett EL-stötsbälte och få elstötar av BB. Vem hoppas ni att det blir? (under hela nästa vecka)
Senast redigerad av Lizaveta.Yepanchin 2021-02-22 kl. 17:20. Anledning: Edit:grammatik fel etc
2021-02-22, 17:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
2020 vs 2021

Casting: Typ samma. De har med flit letat fram liknande personer som de letade fram 2020. Synd om deltagarna som nu ser ut som härmapor.
Kamera: Precis lika dåligt. Filmar allt som oftast in i väggarna i de rum dc inte bevakar.
Censurer: Överdriven censurering. Störigt att de klipper alla rum när det hade räckt med det rummet där den överdrivet censurerade konversationen pågår.
Skitsnack: Går inte ens att jämföra med det vidriga snacket 2020. Skönt!
Öronbedövande skrik från delt: Betydligt värre förra året.
Stämning: Bättre i år på alla plan.
Tristess: Bättre i år, hände mindre än noll om söndagarna förra året.
Utegården: Bättre. Framförallt rökrutan.
Uppfinningsrikedom hos produktionen: Precis lika dålig som förra året hitintills. Riktigt dåliga på att ta vara på saker som händer i stunden. Vakna för i hlvt*!
Sköna lines: Sami drog flera citatvänliga lines på en timme än deltagarna i år har gjort tillsammans på en vecka.

Allt som allt: Saknar inte de extrema skitsnackarna och überskrikarna från förra året ett minsta uns!! SÅ skönt att slippa! Men hade gärna fått in lite mer nyfikenhet, kreativitet och skönt snack a la Sami, Lennie och Glas1 i huset. Några rastlösa typer som hittar på eget kraffs ist för imitationer av förra årets kraffs.

Bonus: Kör produktionen samma upplägg på skräckveckan som förra året som redan då var yesterdays news så vete tusan om jag ens förlåter dem.

Edit: skrivet rakt upp och ner, finns mycket mer att säga kring allt detta.

Fan en guldstjärna på den Seeker. Ett tag till så är du klassad som en äkta OG
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är väl inte ens 1 miljon, för jag har för mig att det där är före skatt. 🙃

Nä, jag skulle inte vilja vara med. Jag tror faktiskt inte att någon med normalhögt IQ vill det. Det finns inga direkta fördelar med det. Men många unga idag vet inte vad de ska göra och de är så otroligt insnöade på sina egna utseenden och egon att detta blir deras framtidshopp.

Btw går in på onsdag.
Det brukar väl påpekas om det är skattade vinst pengar annars.
Nämnde inte Sami .m.m något om de förra säsongen.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, det gjorde jag fan inte. Förstår du jani?

Hoppas någon sätter Black GW på plats snart.
GW? Vad hände med AA?
2021-02-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu har jag en ärlig fråga till alla er, som kräver ett ärligt svar.
Hur många här hade faktiskt varit villiga att ställa upp i detta jippo? Jag undrar pga vill veta om det är som jag tror - att det är en ytterst liten procent av folket. Jag f ö r s t å r i n t e hur dom lyckas hitta såhär idiotiskt korkade människor? Jag bor inte i Sverige sedan väldigt många år tillbaka, men jag kan ändå inte förstå - är detta normalt? Är det här människor ni skulle kunna leva i samma hus som? En miljon rikare eller ej - det skulle väl skada vilken normalt funtad människas mentala psyke för resten av livet. Är man så pass hungrig av att få lite pengar eller "instagram-följare" så att man utsätter sig för sånt här skit?

Inte en chans att jag ställa upp.
2021-02-22, 17:21
Medlem
Zingo2s avatar
Jag tror att ni som tror att Simon och Luis är bittra mot varandra, har helt fel. De gillar att jävlas med varandra.
2021-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Tur pedram kan punkterna i ett huvud där man ska massera, vad skulle dom gjort utan honom

"måste vara rätt person som gör det alla kan inte massera så bra" herregud vad pinsam snubbe
2021-02-22, 17:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det brukar väl påpekas om det är skattade vinst pengar annars.
Nämnde inte Sami .m.m något om de förra säsongen.
Jo och det var nog inte populärt bland redaktionen. Det låter ju inte lika coolt om det inte handlar om en hel mille längre 🙃 Slå sedan ut det på tre månader så är det ju inga extrema summor det handlar om, även om det givetvis är fina pengar för väldigt många.
2021-02-22, 17:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Inte en chans att jag ställa upp.
Möjligen för 5-10 millar.
2021-02-22, 17:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
"måste vara rätt person som gör det alla kan inte massera så bra" herregud vad pinsam snubbe

Ja man märker verkligen när han lägger på sitt "casanova" game. Många slibbiga oneliners som kommer då.
2021-02-22, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Haha, typiskt för en låtsas italienare tro sig kunna allt om mat... Vi pratar inte om carbonara? Att börja med en kall panna för att smälta fettet är en bra metod för att få det extra knaprigt. Fråga din så kallade "krögare"..

Vad fint sagt Det var väl mästerkocken som visste hur man gjorde en "riktig carbonara" vi pratade om? Jag skulle säga att det är väldigt dumt att starta med kall panna, vad du än ska ha i. Gällande "bacon" vilket jag inte är särskilt bekant med, men liknande produkt, så bör du ju starta m olja och sedan lägga i när det är varmt - sedan lägga i, för att på så sätt även kunna behålla fettet på produkten du använder.
Jag skulle väl säga att det är egentligen en smaksak. Men vill du framställa dig som "världsbäst på Carbonara" som simon sa, så bör du kanske följa reglerna som gäller för just Carbonara. Hade inte brytt mig ett dugg om han benämnt det som något annat. Men inte fan är det carbonara. Precis lika mkt som att en toast skagen görs med räkor och inte ngt annat "man hittar i hyllan".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in