2021-02-22, 16:25
Medlem
Zingo2s avatar
Fyfan så fula Tess och Emelies bröst är. Usch!🤮
2021-02-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Kul hur vuxna män här hatar på en lite tjej i huset.
Främst hatar ni ju alla ickesvenskar för att ni är rasister och det är sånt

Jag hade velat se er i bigbrother Haha sånna luffare som säkert är skitfula också.

Här kommer det en feminazist som självklart ska klaga på alla vita heteromän och kalla de för rasister så fort man inte älskar alla. Ett typiskt vänsterslödder med rosa pottfrissa som alltid ska föra talan åt alla andra.

Har du förresten märkt att Louis verkar vara en favorit här på flashback? Även Pedram är det en del som gillar. Det är Nardos och Joel som är bottenskrapet denna säsong.

Btw, jag är kvinna tro det eller ej så finns vi också här på flashback.
2021-02-22, 16:28
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tycker att Emilie är snygg och skulle varit nice att ligga med henne som heterosexuell snubbe. Jag vet inte om ni går igång/bondar på att sänka en attraktiv kvinna men jag har svårt att relatera till det ni pratar om även om hennes bröst skulle vara asymmetriska. Men jag är jävligt average för att vara i min ålder och är smått överviktig vilket är pinsamt. Ni som tittar på BB och skriver i en Flashbacktråd kanske är hunkar och har alternativ.

EDIT: Jag tycker även att hon har bäst ansikte i huset så att hon ser missbildad ut eller att det inte finns något vackert har jag svårt att se.

Självklart är vi alla hunkar och donnor på fb 🤤. Nä, vem fan är inte lite överviktig?
Alla kvinnors bröst är asymmetriska, precis som att alla mäns drular är olika. Proportioneligt blir det oftast knas när man langar in x antal ml/mg silikon i brödhyllan, i foderluckan eller mellan rövspringan.
Vad som är attraktivt hos en människa är upp till var och en såklart, men frågar du mig så har jag lite svårt för den missmatch som silkon oftast ger. Emelie är säkert en härlig och mysig tjej personlighetsmässigt. Kroppsmässigt blev det dock lite för mycket plast, en så kallad överkompensation. Osäkerhet kan göra så med människor.
2021-02-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sagt det förr säger det igen, Emelies bröst är en jäkla katastrof
https://mega.nz/file/aZFwUTCR#MmF5Cy5npxZSfRSZqCCGufSN4GIsHVF2ux6wbqOXu eQ

Hon vägde rätt mycket tidigare och kanske tänkte det här är min revansch bara släng ett rejält lass i pattarna.

Var hon mullig innan ?
2021-02-22, 16:30
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Var hon mullig innan ?
95 kg för några år sedan. A la Amilia 2.0
2021-02-22, 16:30
Medlem
kermiths avatar
Klart som spat att man röstar på allt! Man måste vara sadist om man redan tittar på BB.
Om jag får min bön hörd så blir detta Eritrea.
2021-02-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag har aldrig haft en dick så nära mig HAHA"

Judith<3
Henne har man saknat ändå

Vad har hänt nu
2021-02-22, 16:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Känns inte hela silikon och läppgrejen väldigt gjord? Typ 2010 ringde...
Fast, jag tänker samma sak varje år det drar igång nya säsonger av PH/BB/EX ecc, inte lönt att försöka sätta sig in i hur de människor som faktiskt frivilligt väljer att ställa upp i dessa "freakshows" tänker. Det är ingen idé..

Du skojar?? Typ varannan tjej är ju silikonfylld både här och där.
2021-02-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
95 kg för några år sedan. A la Amilia 2.0

Är du seriös nu ?
2021-02-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du skojar?? Typ varannan tjej är ju silikonfylld både här och där.

Det är ingen bra utveckling
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Alla ovan har de flesta röstat på 😂 Hon kommer gråta likt Amilia förra året

Den tog jag oxå

Haha jaaaa just jäklar! Det hade jag glömt bort! Det var riktigt roligt ju 🤣
Medlem
Lobbaaans avatar
Det är ju knappast Emelies sillisar som gör henne oattraktiv. Hon är ju lika intelligent som en skokartong. Fattas bara att hon blonderar sig under säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in