Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Jag tycker att Emilie är snygg och skulle varit nice att ligga med henne som heterosexuell snubbe. Jag vet inte om ni går igång/bondar på att sänka en attraktiv kvinna men jag har svårt att relatera till det ni pratar om även om hennes bröst skulle vara asymmetriska. Men jag är jävligt average för att vara i min ålder och är smått överviktig vilket är pinsamt. Ni som tittar på BB och skriver i en Flashbacktråd kanske är hunkar och har alternativ.
EDIT: Jag tycker även att hon har bäst ansikte i huset så att hon ser missbildad ut eller att det inte finns något vackert har jag svårt att se.
Självklart är vi alla hunkar och donnor på fb 🤤. Nä, vem fan är inte lite överviktig?
Alla kvinnors bröst är asymmetriska, precis som att alla mäns drular är olika. Proportioneligt blir det oftast knas när man langar in x antal ml/mg silikon i brödhyllan, i foderluckan eller mellan rövspringan.
Vad som är attraktivt hos en människa är upp till var och en såklart, men frågar du mig så har jag lite svårt för den missmatch som silkon oftast ger. Emelie är säkert en härlig och mysig tjej personlighetsmässigt. Kroppsmässigt blev det dock lite för mycket plast, en så kallad överkompensation. Osäkerhet kan göra så med människor.