Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Det är som pest och kolera. Naturligtvis Eritrea prio 1. Jag har svårt för den typen av människor. Det är inte drama för mig. Amilia var drama om man nu skall jämföra med någon jag ville ha ut. Skillnaden är att Amilia har brains och även bjöd på sig någorlunda. Eritrea är zero, inget hjärta eller hjärna endast ett barn.
Sedan är det möjligen Luis och Joel. Skillnaden är att Joel åtminstone kan supa till och göra galna saker som jag kan störa mig på, vilket är plus. Luis är riktigt ointressant förutom att han kan tracka Simon lite som kan gå igång på det.
Spot on analys, som vanligt grodan.👏
Eritreas mun spyr ur sig en evig ström av skit, helt utan kontakt med hjärnan som i sin tur är obefintlig/icke fungerande.
SnyggScarlett Johansson (Stephanie) har ju väldigt bristfällig vokabulär, men det låter ju som hon jobbar på Nasa i jämförelse med NarcissistNarcos hjärndöda blattepladder!
Och precis som förra säsongen felfokuserar imbecillerna i produktionen, dom verkar ju tro att hon och den extremjobbiga Umefjollan är något vi vill se!?
Byter kamera direkt dom hamnar i DC.
Dom borde ha två DC, en för normalt fungerande vuxna människor där man slipper Joel och Eritrea och en för dom som mot all förmodan vill plågas av dom.