2021-02-21, 23:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Som en klubbad säl! Förstår att Jesper blir helt till sig.

Satte nyss igång liven igen. Händer det något intressant eller?

Nej det är lungt ikväll.Ska passa på att lägga mig tidigare.Det lär ju bli alkohol imorgon .
2021-02-21, 23:27
Medlem
xrlpyts avatar
Haha, under Nardos historia om att hon barngråt i sin gamla lägenhet så spelar BB ljud av barngråt i högtalarna..
2021-02-21, 23:27
Medlem
Hahaha Bebisgråt nu oxå! Tack BB! Skrattar så man gråter här nu ju 🤣 Nardos o Joel är helt galna 🤣
2021-02-21, 23:28
Medlem
Tänker tolka tystnaden på min fråga för någon timme sedan om det hänt något idag, som att det INTE hänt någonting av värde idag???

Eller har ni slutat vara snällisar som upplyser en öm moder om vad hon missat när hon inte kollat?
2021-02-21, 23:29
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fan, hade precis bytt webfönster när BB kör ett vrål i högtalarna under Nardos spökhistoria!

Hahaha följt av bebisgråt och Katti börjar gråta
2021-02-21, 23:29
Avslutad
Finns inget värre än fejkade reaktioner.

Jag måste alltid stänga av för det är så cringe.
2021-02-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tänker tolka tystnaden på min fråga för någon timme sedan om det hänt något idag, som att det INTE hänt någonting av värde idag???

Eller har ni slutat vara snällisar som upplyser en öm moder om vad hon missat när hon inte kollat?

Jag tycker det har varit en rätt tråkig dag. Den rosa knappen har kommit in och några blev ihoptejpade.
Roligast idag är nu när de berättar spökhistorier och BB driver med dem 🤣
2021-02-21, 23:31
Bannlyst
Nu är hon igång, står till och med upp.
Medlem
Citat:

Nej, det har inte hänt något anmärkningsvärt. Ett par av dem blev ihoptejpad med varandra i ungefär en timme och Joel fick sina händer och ben ihoptejpad en stund. Annars ingenting. Typ! Menlösa berättelser om ingenting eller påhittade tråkiga historier.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
I vilken ordning vill du ha ut 2 stycken för det är ju just nu mellan 2 som alltid.

Det är som pest och kolera. Naturligtvis Eritrea prio 1. Jag har svårt för den typen av människor. Det är inte drama för mig. Amilia var drama om man nu skall jämföra med någon jag ville ha ut. Skillnaden är att Amilia har brains och även bjöd på sig någorlunda. Eritrea är zero, inget hjärta eller hjärna endast ett barn.
Sedan är det möjligen Luis och Joel. Skillnaden är att Joel åtminstone kan supa till och göra galna saker som jag kan störa mig på, vilket är plus. Luis är riktigt ointressant förutom att han kan tracka Simon lite som kan gå igång på det.
2021-02-21, 23:32
Bannlyst
Citat:

Tråkig dag, HeligaModer, du har inte missat något av värde.
2021-02-21, 23:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
lugnad😻
Lugn froggy vi kommer enas när vi behöver rösta ut Nardos och Joel först i kön!

Tack Pink. Ett stort hjärta till dig! Jag blir lugn och fin nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in