2021-02-22, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det var synd, för annars var hans historier så röriga att det var perfekt att somna till.

Asso sen hon tjejen bestämde träff och skulle iväg... hon hade asso inte ringt... asso hon var hemma... men hon sa inte till sina föräldrar hon skulle gå... på gud Nardos hon stod på kyrkogården etcetcetcetc
2021-02-22, 07:16
Medlem
Jag är inte så insatt i BB.. hur går det till? Är det vi tittare som får rösta och i princip bestämma vem som vinner?
2021-02-22, 07:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Han själv kanske bara hört det från någon enstaka, svårt att se att han har barn.
Absolut, bara att nämna penisar/snippor i samma mening som små pojkar/flickor blir lite fel, och att göra det i TV. Blir lätt att det tolkas fel.
Jo, fast även om det är så att han bara hört någon säga det (och jag tror inte heller att han har barn) så blir det, som du säger, fel. Jag tycker att det säger mycket om honom att han inte drar den gränsen, speciellt i detta TV-format. Grejen är den att hade han lite casual sagt "jo, men det kan nog finnas skillnader mellan hur mycket killar och tjejer får hålla på med sina kön" så hade det låtit så mycket bättre och jag hade nog inte reagerat. Men man vill fan inte få det så jävla detaljerat beskrivet, Luis, din äckelgubbehxgkrfjjvh
2021-02-22, 07:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Jag är inte så insatt i BB.. hur går det till? Är det vi tittare som får rösta och i princip bestämma vem som vinner?
Typ, fast med tillägget att BB bestämmer vad vi får bestämma och att de alltid försöker lura tittarna så att de inte vet vad de röstar. "Vill du att x ska få en överraskning?" och sen är det typ ett straff etc.
2021-02-22, 07:23
Medlem
Jag ser 7:ans kvällssändningar och som vanligt så missar svensk tv det viktigaste, nämligen duschningen. Ni som betalar för att kunna se allt, är det nån av Emilie, Therese eller Steffi som duschar naken?
2021-02-22, 07:24
Medlem
Citat:
Typ, fast med tillägget att BB bestämmer vad vi får bestämma och att de alltid försöker lura tittarna så att de inte vet vad de röstar. "Vill du att x ska få en överraskning?" och sen är det typ ett straff etc.
Alright, inte en chans att nardos stannar så länge med andra ord..
2021-02-22, 07:35
Medlem
Vilken tid väcks dem? Eller får dem sova länge?
2021-02-22, 07:36
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Jag ser 7:ans kvällssändningar och som vanligt så missar svensk tv det viktigaste, nämligen duschningen. Ni som betalar för att kunna se allt, är det nån av Emilie, Therese eller Steffi som duschar naken?

Ingen av tjejerna duschar naken. Damerna är ganska försiktiga so far.
Emelie, Steffi och allas vår donna Katti har visat bröst.
2021-02-22, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ingen av tjejerna duschar naken. Damerna är ganska försiktiga so far.
Emelie, Steffi och allas vår donna Katti har visat bröst.

vi får vänta tills lilla tessan sitter löst då jävla åker brösten fram
2021-02-22, 07:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Jag har döttrar och det stämmer inte.

Det är obehagligt hur han beskrev barnens könspillande. Har han ens barn själv? Annars är det ännu värre, tycker jag.

Edit: tillägger att vi inte uppmuntrar beteendet, men att ungar gör sådant där emellanåt, när de är små. Det är mer som en axelryckning, snarare än något man sitter fördjupat och målande och pratar med vuxna människor om. Jag kanske fick extra avsmak för att jag själv har barn?
Håller med!.
Fick fan äckel-peddovarning av dom flåsande "visdomsorden" från negerGW!🤮
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-02-22 kl. 07:54.
2021-02-22, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Påtal om det kommer snygg-katti in i trosor i sovrum1
2021-02-22, 07:44
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Har svårt för plasttuttar men Tessan ser bättre ut än Emelies så väntar med spänning tills att de hoppar fram.
Hälften av damerna som kör plast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in