2021-02-21, 11:19
Medlem
xrlpyts avatar
Spontan tävling om att göra armhävningar, ingen av tjejerna lyckas göra mer än en, men Nardos böjer knappt ens på armarna och tror att hon har gjort två.

"Va, ska man ända ner?! Aha..."

Sen försöker hon med rätt teknik och faller ihop som ett korthus och ger upp.

"Tro mig jag kan göra fler men jag tränade mage igår jag har träningsvärk!"

Visst.
2021-02-21, 11:20
Medlem
Joel är ett jävla sänke för detta gäng alltså, andra tråkiga personer fungerar som statister men han drar verkligen ner.
2021-02-21, 11:20
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vem har ni röstat på för att "rädda kvar"? Jag la min röst på Katti

Edit: såg nu att folk i Facebook gruppen röstat mest på Emelie sen Katti och minst på Nardos
Emelie. Tyckte inte alls om henne i början men hon växer.
2021-02-21, 11:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kommer söndagarna vara lika sega och meningslösa att kolla på som förra året, tro?

(Min fråga är alltså: kan man lägga tiden på någonting vettigare idag?)

Det kommer någon konsekvensknapp under em (typ arkivskåpet från förra året antar jag), och de skulle utse köksansvariga för nästa vecka, men knappast något att häcka framför liven hela dagen..
2021-02-21, 11:23
Medlem
xrlpyts avatar
Just nu väntar jag bara på att få se hur glad Tess blir om BB har städat bort all konfetti, haha. Sen blir det nog något annat ett tag.
2021-02-21, 11:27
Medlem
VanDeKamps avatar
Kul att årets deltagare hittar på lite grejer när de är instänga i sovrummet. Förra årets låg ju bara som döda fiskar och väntade ut tiden.
2021-02-21, 11:30
Medlem
Som många redan skrivit det behövs en hingst där inne och inte bara en hunk utan en med mycket testosteron.

För mycket beta killar där nu som som gör ett det känns som att det bara är en klump kvinnor där inne.
2021-02-21, 11:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Kul att årets deltagare hittar på lite grejer när de är instänga i sovrummet. Förra årets låg ju bara som döda fiskar och väntade ut tiden.
Det här är ju vecka ett iofs. Får se om de har samma energi typ vecka åtta.
2021-02-21, 11:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Emelie. Tyckte inte alls om henne i början men hon växer.
Exakt HUR växer hon? Hon visar bara mer och mer hur ointelligent och tråkig hon är.
2021-02-21, 11:34
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Som många redan skrivit det behövs en hingst där inne och inte bara en hunk utan en med mycket testosteron.

För mycket beta killar där nu som som gör ett det känns som att det bara är en klump kvinnor där inne.

Håller med. Skulle göra mycket för dynamiken tror jag om det kom in "en riktig man" i huset. En som inte är androgyn, pajasaktig och.... "nymodig". Hade gjort gott i grytan!
2021-02-21, 11:35
Medlem
xrlpyts avatar
Vafan, BB har inte städat ett dugg i huset. Konfetti överallt som vanligt..
2021-02-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Dom får ju städa, får panik.😱😱😱

Jag vet. Men jag tror att deras damsugare är för kass för att få upp det och det går inte sopa upp dem från mattan etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in