2021-02-19, 20:29
Medlem
Vilka klubbar är mest intresserad av Emil Pettersson. Kan det vara Vancouver?
Citera
2021-02-19, 21:51
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp

Hans bror underpresterar i år.
Citera
2021-02-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hans bror underpresterar i år.

Då kör vi ett rakt byte tycker jag. Hoppas emil hamnar i ett kanadensiskt lag åtminstone.
Citera
2021-02-19, 22:40
Medlem
Swan65s avatar
Ska bli intressant att se hur Lankinen står sig mot Canes inatt. Hade Canes haft Lankinen så skulle de vara en solklar contender, nu får de nöja sig med att bara vara en contender..
Citera
2021-02-19, 23:12
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Ska bli intressant att se hur Lankinen står sig mot Canes inatt. Hade Canes haft Lankinen så skulle de vara en solklar contender, nu får de nöja sig med att bara vara en contender..
Skulle inte förvåna mig om Hawks tar minst en poäng.
Annars är det ju nerlusat med intressanta matcher denna helg. Battle of Alberta, Caps med eventuellt Samsonov mot Rangers på bästa sändningstid och två fina Winter Classics, även de på perfekt tid.
Tur man har en förstående hustru.
Citera
2021-02-20, 00:26
Medlem
Citat:
Hade ju varit något med EP:s som centrar första respektive andra linan. Men Horvat lär slinka emellan som andra center.

Vi får väl se. Vilka lag är i behov av en andra/tredje center? Vancouver är ju inte riktigt i behov av en andra center iaf. Men antar Pettersson den äldre kommer att spela tredje center. Så ja, finns plats.
Citera
2021-02-20, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Hade ju varit något med EP:s som centrar första respektive andra linan. Men Horvat lär slinka emellan som andra center.

Vi får väl se. Vilka lag är i behov av en andra/tredje center? Vancouver är ju inte riktigt i behov av en andra center iaf. Men antar Pettersson den äldre kommer att spela tredje center. Så ja, finns plats.

Emil har gått som som vinge hela den här säsong både i växjö och landslaget. Tror inte han tas in som center främst den här gången. Been there, done that.
Senast redigerad av MitchRapp 2021-02-20 kl. 00:38.
Citera
2021-02-20, 01:01
Medlem
Citat:
Emil har gått som som vinge hela den här säsong både i växjö och landslaget. Tror inte han tas in som center främst den här gången. Been there, done that.
Ja, det låter vettigare. Vinge till lillebror sen kan Horvat centra den andra linan.
Citera
2021-02-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Ja, det låter vettigare. Vinge till lillebror sen kan Horvat centra den andra linan.

Två EPs i samma line blir nog lite väl mycke av samma skulle jag tro.
Citera
2021-02-20, 19:33
Medlem
Citat:
Två EPs i samma line blir nog lite väl mycke av samma skulle jag tro.
Liknande spelstil? Jag följer inte SHL mer än resultat och har därför inte så bra koll på honom
Citera
2021-02-21, 07:58
Medlem
Matthews hade 2+2 inatt , då kontrar McDavid med att köra upp Markström på läktaren efter 28 minuter
Citera
2021-02-21, 13:37
Medlem
Kedoxs avatar
Jobbigt att se Gibson nu. Han ser så otroligt trött och avmagrad ut. Finns även rykten om att han vill lämna Ducks vilket vore katastrof. Deras defensiv är dock under all kritik och med Lindholm skadad funkar inget.

Ducks har ingen anledning att inte kalla upp Zegras längre. Förstår inte varför de väntar, för att skydda honom från Seattle? Sen tycker jag de kan spela Dostal, ge honom lite nhl-vana och avlasta Gibson som verkligen behöver det.

Såg förövrigt att Marleau bara har 29 matcher upp till Howe. Han bör väl komma ikapp denna säsong om han är hel och får speltid? Han harvar väl mest runt i fjärdekedjan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in