2021-02-17, 00:25
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Ja, det är nog denna säsong Matthews tar ledarpinnen från Ovechkin. Har svårt att se Ovechkin komma förbi på en halv säsong.

Visserligen är Ovechkin alltid ett hot, men nu har Matthews visat många matcher och säsonger i rad att han är där uppe och slåss om Richard.

Tror att Ovechkins sista chans på rocket är denna säsong och med fyra matcher missade och många mål bakom Matthews så ser jag det som mycket svårt.

Man kan nästan höra Pastrnak harkla sig ända här ifrån andra sidan Atlanten.
Citera
2021-02-17, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Man kan nästan höra Pastrnak harkla sig ända här ifrån andra sidan Atlanten.
Ja, jag tror jag hörde honom harkla nu Har inte hunnit följa så mycket så jag trodde han knappt hade spelet, men hans gpg är i toppen.
Citera
2021-02-17, 02:33
Medlem
Swan65s avatar
Efter VM trodde jag att han skulle få genombrottet snabbt men hursom, med besked kom det
https://svenska.yle.fi/artikel/2021/02/16/vinterns-nhl-sensation-kevin-lankinen-har-slitit-hart-for-att-komma-dit-han-ar-i
Citera
2021-02-18, 12:38
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Efter VM trodde jag att han skulle få genombrottet snabbt men hursom, med besked kom det
https://svenska.yle.fi/artikel/2021/02/16/vinterns-nhl-sensation-kevin-lankinen-har-slitit-hart-for-att-komma-dit-han-ar-i
Fast jag tror Hawks ser honom främst som en poängmaskin. Andra assisten kom inatt.

Mer poäng än vad några av utespelarna har
Citera
2021-02-18, 12:43
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Fast jag tror Hawks ser honom främst som en poängmaskin. Andra assisten kom inatt.

Mer poäng än vad några av utespelarna har

Hehe ja trevlig bonus
Citera
2021-02-18, 16:41
Medlem
Och Mcdavid nådde gränsen 500 poäng, ändå är han 2-3 år efter legendarerna men inte dåligt!
Citera
2021-02-19, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enternor
Och Mcdavid nådde gränsen 500 poäng, ändå är han 2-3 år efter legendarerna men inte dåligt!
Och på olika antal matcher som Crosby.

Men i denna takt lär han slå Crosby till 1000 poäng
Citera
2021-02-19, 02:27
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Och håller spelet han har visat hittills den här säsongen i sig så är topp 10 i underkant. Fortsätter han så här kommer han bli nominerad till Vezina, kanske rent av vinna den.
Nu tog du ju i så att du bajsade i byxorna. Han är bra, men inte så bra. Tycker nog att Lehner är på samma nivå. Sen finns det några på en högre nivå, Gibson, Vasi, Hellebuyck.
Citera
2021-02-19, 02:36
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nu tog du ju i så att du bajsade i byxorna. Han är bra, men inte så bra. Tycker nog att Lehner är på samma nivå. Sen finns det några på en högre nivå, Gibson, Vasi, Hellebuyck.

Nej, det gjorde jag inte. Han har varit enorm den här säsongen. Vet inte hur det är nu, men får ett par dagar sen var han tvåa efter Vasilevskij i färre mål än väntat, och han hade sjuk räddningsprocent på skott från slottet och inre slottet.
Citera
2021-02-19, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Äsch, sista idioten är inte född. Finns en drös med proffs som har spenderat pengar och sen gått i personlig konkurs. Minns jag rätt så var det många släktingar/familjemedlemmar som levde på Kanes pengar. Bilden på Kane där han flashar med en dollarbunt har åldrats bra iaf.

Har dock ingen aning hur hans situation är nu. Sist jag brydde mig var innan säsongen när det var tal om att han skulle sitta av hela säsongen.

Ja, dock är ju inte NHL lika kända för att slösa bort förmögenheterna som NFL-spelarna.
Citera
2021-02-19, 04:22
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Ja, dock är ju inte NHL lika kända för att slösa bort förmögenheterna som NFL-spelarna.
Vill inte säga vad det kan bero på. Men har en teori.
Citera
2021-02-19, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papi.f
Vill inte säga vad det kan bero på. Men har en teori.

Ja det är en del som har.

Apropå Kane, sharks går väl kanske inte kräftgång, men bra har de inte varit senaste åren, läge att trejda bort Kane och hans 7m dollar salary cap?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in