2021-02-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Osaka känns som Japans svar på Duplantis.
Hennes totalt döda ansiktsuttryck är det värsta. En ny Serena...
2021-02-20, 23:31
Medlem
Dupeas avatar
På förhand en 50/50-match. Om jag tvingas gissa blir det nog Medvedev - han har spelat bäst tennis i turneringen och någon gång ska väl Djokovic förlora en final i Australien Open. Hoppas dock på Serben, min önskan är att både han och Nadal ska gå förbi Federer.
2021-02-21, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
På förhand en 50/50-match. Om jag tvingas gissa blir det nog Medvedev - han har spelat bäst tennis i turneringen och någon gång ska väl Djokovic förlora en final i Australien Open. Hoppas dock på Serben, min önskan är att både han och Nadal ska gå förbi Federer.

Ja, det här är ruggigt svårtippat. Hjärtat säger Medvedev, men hjärnan säger Novak. Det som talar emot Djokovic är väl hans skada, även om han verkar ha piggnat till igen.

Nej, jag spelar kommer inte att spela på matchen, bättre att bara sitta och njuta av finalen i lugn och ro.
Men om jag skulle satsa en slant skulle det ändå bli 3-1 till Jokern, det är trots allt final i AO.
2021-02-21, 09:47
Avslutad
3-0 Novak. Medvedev är bra, men inte så bra. Kommer bli en relativt avslagen affär. Ni som tror på en stormatch kommer bli besvikna.

Ett set med ett break, och ett eller två med två.
2021-02-21, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
3-0 Novak. Medvedev är bra, men inte så bra. Kommer bli en relativt avslagen affär. Ni som tror på en stormatch kommer bli besvikna.

Det blir stormatch! Tyvärr har jag nästan slut på surf på min telefon, och är upptagen med dumpster diving idag, annars hade jag suttit LIMMAD!
2021-02-21, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl

Boring. Hade hoppats på mer match.
2021-02-21, 09:56
Bannlyst
Shit, brutal start.
2021-02-21, 10:03
Medlem
Dupeas avatar
Break tillbaka och plötsligt är matchen helt jämn igen 😄
2021-02-21, 10:05
Bannlyst
Sjukt tempo i duellerna på den där snabba banan. TV-spel typ..
2021-02-21, 10:06
Medlem
Men lägg av grabbar! Nu mår man skit för att man inte får se matchen.
2021-02-21, 10:20
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shreksmorsa
Men lägg av grabbar! Nu mår man skit för att man inte får se matchen.

Hur länge har du sysslat med dumpster diving? Är det pantburkar du samlar? Bra kämpat iaf, du ger inte upp när samhället sviker, det är härligt att se. Gillar din attityd, som inte sviker även när livet är tufft.

Apropå matchen, värst vad folk sticker ut hakan och siar, som om de skulle veta mer än någon annan. Matchen kanske inte blir jämn. Men den har iaf alla förutsättningar att bli det. Jag har en försiktig tro på Medvedev som vinnare, men egentligen känns det helt ovisst.
2021-02-21, 10:30
Avslutad
Hörde ni det serbiska fanet som skrek ut nåt precis innan Medvedev skulle slå?

Var inte första gången. De gör allt för att störa ryssen. Så jävla fult.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in