2021-02-20, 13:14
Medlem
FieryBirds avatar
Tydligen verkar det vara många som inte känner i hur stor utsträckning judar ligger bakom massinvandringen till Europa.

Här är en lista på några fartyg som har använts för att illegalt skeppa migranter till Europa:
https://fra.europa.eu/en/publication/2019/2019-update-ngo-ships-involved-search-and-rescue-mediterranean-and-criminal

Där står även vilken NGO som ligger bakom respektive fartyg. Det är ju inte uppenbart av namnen att det är judeorganisationer, men jag sökte lite snabbt och åtminstone de nedanstående är direkt eller indirekt finansierade utav juden George Soros och hans Open Society Foundations.

Sea-Watch
Sea-Eye
Médecins Sans Frontières
Save the Children
ProActiva Open Arms
Migrant Offshore Aid Station

Källor:
https://journal-neo.org/2017/04/05/undesirable-ngos-fund-isis-linked-refugee-boats-to-eu/
https://www.thegatewaypundit.com/2019/01/soros-funded-ngo-ship-sea-watch-3-roams-mediterranean-after-it-is-banned-from-ports-in-malta-greece- and-italy/
https://freewestmedia.com/2017/08/08/italian-pm-met-soros-in-secret-as-web-of-soros-funded-ngos-is-exposed/
https://www.lucadonadel.it/onlus-e-migranti-in-italia-open-society/
https://www.thelibertybeacon.com/soros-secretly-rushes-to-italy-as-ngo-activity-in-the-mediterranean-now-under-scrutiny/

Det är alltså åtminstone 16 utav 24 fartyg på den listan som används av NGOs som finansieras av juden Soros. Eftersom jag har fördomar så förmodar jag att även resten av organisationerna har kopplingar till kroknäsorna.

Jag tänkte mig att vi i den här tråden både kan diskutera vilka andra av dessa organisationer som finansieras av juden Soros, eller för all del även av andra globalistjudar, samt om det är rätt och riktigt att rika judar använder sina pengar för att illegalt skeppa afrikaner och araber till Europa mot de europeiska folkens vilja.

Ett par frågor för att sätta igång:
- Hur många av fartygen som skeppar migranter finansieras av judar?
- Varför finansierar judarna massinvandring till Europa? Vad är syftet?
Citera
2021-02-20, 13:20
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FieryBird
En förklaring kan vara tradition och hävd, många av skeppen som förde afrikaner till USA var judiskägda, så även slavarna. Men den mest troliga förklaringen är nog deras brinnande hat gent emot Europa.
Citera
2021-02-20, 13:32
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FieryBird
Ett par frågor för att sätta igång:
- Hur många av fartygen som skeppar migranter finansieras av judar?
Var har du fått det ifrån att judarna finansierar invandring?
Kan inte hitta någon information om det.
Får jag fråga om det är så att de fartyg du räknar upp är de fartyg som räddar folk som hamnat i sjönöd på Medelhavet? Har nämligen för mig att de flesta flyktingar kommer med betydligt mindre fartyg som inte ägs av Soros. i så fall är det inte mer än ca 20.000 per år till Europa som blir räddade från att drunkna av dessa fartyg. Är det det du menar med massinvandring som finansieras av Soros kanske?
Varför är det intressant i detta fall att Soros är jude? Det begriper jag inte heller.
Citera
2021-02-20, 14:54
Medlem
lyxelitistens avatar
Det var judiska mörkermän som finansierade slaveriet och den industriella revolutionen. All miljöförstöring och alla orättvisor är deras fel.

Tror det är bäst att stanna hemma och be till Jesus och Buddha för fred. Annars tar zions åldermän över våra liv och gör allt till ett helvete.

Bara kärlek och visdom kan vinna över judefaran. För den är tyvärr verklig. Mäktiga människor utan moral är synd. Satans synagoga på steroider skulle jag kalla det!

Rädda sig den som kan.
Senast redigerad av lyxelitisten 2021-02-20 kl. 15:21. Anledning: Stavade fel.
Citera
2021-02-20, 16:12
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Det var judiska mörkermän som finansierade slaveriet och den industriella revolutionen. All miljöförstöring och alla orättvisor är deras fel.

Tror det är bäst att stanna hemma och be till Jesus och Buddha för fred. .
Spännande. Funkar det att be? Hur länge håller en bön? Måste man be varje dag?
Har du källa på att judarna finansierade slaveriet?
Citera
2021-02-20, 16:30
Medlem
lyxelitistens avatar
Bön är en investering för framtiden och konstant bön ger frukt senare i form av drömmar och liknande. I mitt fall i alla fall. Vi måste nog be för att ljuset ska få bestämma och för att all ondska ska försvinna. Det är en subtil sanning, men den varar för evigt. Vi är i regel mer älskade än vad vi anar.

Har ingen källa utan bara ett suckande tyst "det skulle inte förvåna mig om judiska skurkar ligger bakom det" igen. Jag har vittnat om så många judiska brott så det går nästan in ens varandes väv. Synd. Jag vill få bort all utvaldhetsinbillning och underkasta mig sann lag. Då är tyvärr många judar där och bråkar. Bara något jag sett i mitt liv. Synd att se som sagt. För jag är ingen antisemit utan bara en enkel sanningssökare som snubblat över organiserad brottslighet i en frånvarande guds namn. Man trodde ju att talmudiska fariseer hade blivit utrotade vid det här laget. Sen Jesus tid alltså. Men icke!

Må vi bli förlåtna.
Citera
2021-02-20, 16:35
Medlem
Sånna här trådar får mig att längta bak i tiden innan allt litium gick till batterier. Håll ut, ring 1177 när det känns för jobbigt. ☆styrkekram☆
Citera
2021-02-20, 20:19
Medlem
I slutändan är det vanliga skattebetalare som bekostar invandringen och biståndet. En del av dessa är judar men de flesta är det inte.
Citera
2021-02-21, 21:11
Medlem
Ingen invandrare jag känner har fått hjälp av judar att flytta till Sverige. Att några tusen flyktingar räddas från att drunkna, eller hjälps i land är inget av att skämmas över vare sig man är jude eller inte.
Citera
2021-02-22, 12:12
Medlem
Jag har under hela mitt vuxna liv försökt räkna ut vilka det är som ligger bakom massinvandringen och varför. Det är förmögna företagare (globalister) som ligger bakom, och en del av dem är judar.

Judar har alltid ägt banker över hela Europa, och många av dem har alltid arbetat för att förstöra länderna. Om de gör detta för att tjäna pengar eller av någon annan anledning, har jag ingen aning om.

Det enda jag vet med säkerhet är att väldigt många banker och mediaföretag som arbetar för att försvaga nationer i väst ägs av judar. Jag hatar inte judar generellt sett. Det finns några judar jag ser upp till, som tex Dennis Prager och Ben Shapiro. Men det råder ingen som helst tvekan om att judar är extremt överrepresenterade när det gäller kapitalism, marxism och globalism. Väldigt många judar verkar vilja förstöra allt som tillhör vita människor. Kristendomen, nationalism och kärnfamiljen.

Anledningen till varför de gör detta skulle kunna vara hämnd för förintelsen. Men judar har hållit på så har under flera hundra år. Det är ingen slump att detta folkslaget genom historien har varit hatade över hela världen. Många judar är väldigt manipulativa. Idag använder de sig konstant av förintelsen som offerkofta så fort någon jude får kritik. När en jude tar emot priser är han i media en jude. Men när en jude begår något brott, då är han en vit person. Många känner inte till att många judar var inblandade i slavhandeln i USA. Detta beror på att judiskt ägd media aldrig skulle erkänna det.

Mel Gibson gjorde flera väldigt framgångsrika filmer. Bland annat Braveheart och The patriot. Men efter att han gjorde "Passion of the Christ", där han visade att Jesus blev torterad av judar, blev det helt plötsligt väldigt svårt för Mel Gibson att göra filmer i Hollywood. Dessutom kom det ut historier i massmedia att han ska ha uttalat sig antisemitiskt. Winona Ryder (en judinna) var en av dem som hävdade det. Kan det vara som så att han aldrig gjorde dessa uttalanden, och de helt enkelt bara var lögner för att förstöra hans karriär? Jag vet inte. Men jag vet att många judar är väldigt manipulativa, och är besatta av att tjäna pengar.
Citera
2021-02-22, 12:24
Bannlyst
Dom verkar vilja bli av med oss. Här är massa citat från dom själva.

http://historyreviewed.best/index.php/why-all-whites-must-die-the-intense-jewish-hatred-of-the-white-race-what-jews-openly-say/

Det står ju skrivet i deras religion att denna invasion ska ske. Så dom gör det för att förverkliga sin religion.

"It means the coming of messiah, exellent news!" -rabbi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in