2021-02-20, 12:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag vill inte ha ut Nardos än. Först vill jag se hur hennes kråkbo på huvudet utvecklas. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, hon har visat sin rätta sida och förlorat all respekt. Good work!

Du ältar ju samma sak mer än Nachos!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa Joel som bröt mot reglerna? Stängde av öronen ett tag

Haha räcker ju att dom sjunger på en låt
2021-02-20, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu pratar Nardos om bråket med Pontus, och hon ger sin egna version såklart. Som sagt..

Ja, jag tror det han menade var att han inte hänger löst utan det är hon som gör det. Alltså att han faktiskt går in för att lösa konflikten istället för fjäsk. Men hon tar åt sig direkt och menar att han menade att hon fjäskar för att hon hänger löst i princip.
2021-02-20, 12:57
Medlem
embargos avatar
Stephanie vill inte att det hon varit med om ska censureras. Den som sköter hennes insta skriver:
Citat:
Det är så synd att produktionen avbryter varje gång steffie vill berätta vad det är hon vart med om. En av anledningarna till att hon är med var för att kunna prata öppet om detta och hjälpa andra som varit med som samma sak. Vi kommer inte gå in mer på det just nu, utan hoppas produktionen skärper sig och låter steffie få berätta själv. Men hon är otroligt stark och modig och ingen är stoltare än vi <3
2021-02-20, 12:59
Medlem
xrlpyts avatar
Det verkar som att Steph är försvunnen, Tess hittar henne inte? Har hon blivit kallad till samtal med BB tro?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Stephanie vill inte att det hon varit med om ska censureras. Den som sköter hennes insta skriver:

Tänkte samma, så sjukt förnedrande att BB ska bestämma över vad hon ska berätta. Hon VET att det hörs och syns.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu hänger Pontus i poolrummet och diskuterar... när har jag sett det förut..? Visst ja! Han gör ju allt som Sami gör. Han har även hunnit inviga träningscykeln. Han är inte lite pinsam.
2021-02-20, 13:00
Medlem
Citat:

Precis det jag skrev tidigare. Hon är nykter, hon vet att hon ska hålla ett tal så hon är medveten om att det kommer synas och hon har även sagt tidigare att hon vill kunna prata öppet om mycket och belysa vissa problem. Hade hon kanske börjat prata om detta när hon är dyngrak så kan jag förstå det mer men idag är hon medveten och ville göra detta men nej PK Big Brother ska förstöra alltid med sin censur.
2021-02-20, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu hänger Pontus i poolrummet och diskuterar... när har jag sett det förut..? Visst ja! Han gör ju allt som Sami gör. Han har även hunnit inviga träningscykeln. Han är inte lite pinsam.

Visst det är pinsamt att han försöker härma Sami, finns bara en Sami (även om det är inget att skryta om idag) men tänk på taktiken. Kan gynna
2021-02-20, 13:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Var hittar man hennes instagram?
2021-02-20, 13:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Visst det är pinsamt att han försöker härma Sami, finns bara en Sami (även om det är inget att skryta om idag) men tänk på taktiken. Kan gynna
Det hade kunnat honom om han inte var som en torr skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in