2021-02-20, 12:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan Pottan Pontus hjälpa till att städa eller? Han har aldrig lyft ett finger i det där huset. Förebilden Sami plockade disk och dammsög ibland åtminstone.
2021-02-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag längtar tills TV4 inte längre har Big Brother. Det är den värsta möjliga av alla kanaler även om tiden har förändrats. Jag spottar på TV4.
100 procent. Tv4 kan inte göra bigbrother. Har sett alla bigbrother säsonger från start. Tv4 är sämst på allt. Det var inte såhär mycket avbrott heller förr
2021-02-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu pratar Nardos om bråket med Pontus, och hon ger sin egna version såklart. Som sagt..

Hon sa det han sa till henne, att talen inte spelar någon roll och att alla redan bestämt sig. Synd att folk inte höll med honom
2021-02-20, 12:47
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie har verkligen inte haft något flyt den här veckan. Hamna i laget som förlorar marshmallowtävlingarna med två (2) marshmallows till slut, trots 20 sekunders underläge, sen gå till final i reptävlingen och sen förlora den pga att hon började fontänkräkas, och sen leverera det strukturellt bästa och mest sammanhängande talet, men förlora för att Stephs tal var mer emotionellt..

Håller med. Emelie är ingen favorit hos mig men som hon kämpade var hon mer värd det. De borde tänkt vidare, vem de tror tittarna kommer rösta ut. Steph skulle inte riskera att åka tror jag.

Fucking jävla Nardos! Pratar bakom ryggen much? Måste byta kamera.
2021-02-20, 12:48
Medlem
xrlpyts avatar
BB måste ju skicka in en ordentlg dammsugare som får upp all jävla konfetti..
2021-02-20, 12:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det känns jätte konstigt nu, nu känner jag att jag vill ha ut Stephanie så snabbt som möjligt. För vi ska rösta på dom som gör det bäst i huset som är genuin, gör bra i tävlingarna osv. Och absolut det är jätte tråkigt det hon varit med om som är bevisligen för jävliga. Men vi ska rösta på personer som gör det bäst i huset inte dom som har haft det förjävligt på utsidan.

+1 på den men först ska Nardos uuuuut!
2021-02-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1 på den men först ska Nardos uuuuut!

Ja, hennes enda uppgift var väl att visa sin rätta sida och vinna respekt sa hon i nån intervju.
Och det har hon väl gjort nu
2021-02-20, 12:52
Medlem
nästa lite patetiskt å se pedram springa efter tess hela tiden städar hon städar peddi

han fattade verkligen inte rådissen igår när han ville sova med henne
2021-02-20, 12:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kan Pottan Pontus hjälpa till att städa eller? Han har aldrig lyft ett finger i det där huset. Förebilden Sami plockade disk och dammsög ibland åtminstone.
Håller med. Om han nu idoliserar Sami så mycket och kollat alla avsnitt borde han minnas att även Sami städade. Nä, den där Pontus gillar jag inte.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, hennes enda uppgift var väl att visa sitta rätta sida och vinna respekt sa hon i nån intervju.
Och det har hon väl gjort nu

Precis, hon har visat sin rätta sida och förlorat all respekt. Good work!
Medlem
Vad sa Joel som bröt mot reglerna? Stängde av öronen ett tag
Medlem
Addebooii88s avatar
Joel paktar och snackar om att han vill ha ut kattis.. bör vara straff?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in