2021-02-20, 01:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ser fan fram emot dagen-efter-snacket imorgon också. Känns som att det finns MYCKET att avhandla och kommer nog surras friskt under hela dagen hahah. Blir som att uppleva allt igen då!!!

Grov ångest över att jag missar morgonen. Tänker inte be om någon sammanfattning heller för den får man ju aldrig.
2021-02-20, 02:00
Medlem
Om BB inte tar med detta i avsnitt blir det klagobrev
2021-02-20, 02:01
Medlem
Citat:
Ser fan fram emot dagen-efter-snacket imorgon också. Känns som att det finns MYCKET att avhandla och kommer nog surras friskt under hela dagen hahah. Blir som att uppleva allt igen då!!!

Längtar! Set your alarm! Shit is about to go down
2021-02-20, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Grov ångest över att jag missar morgonen. Tänker inte be om någon sammanfattning heller för den får man ju aldrig.
HAH rätt åt dig. Men ursäkta? Vad är det här för anklagelser? Jag kan givetvis sammanfatta åt dig, men du vet vad vad jag vill ha i gengäld. Allt här i livet kostar vetu, göbben
2021-02-20, 02:04
Medlem
Försöker samla intrycken, men jag kan inte. Fem dagar (fyra för vissa i huset) ... må alkoholen flöda, BB
2021-02-20, 02:05
Bannlyst
Jag såg inte en enda censur skylt på hela kvällen, måste vara rekord och det tackar vi för.
Tror BB gav Kattis ett hemligt uppdrag att förstöra Jespers förhållande så han inte ska lämna BB i förtid, för han lockar ändå en del tittare och i morgon får han veta att hans förhållande är över och då kan han ju lika gärna stanna kvar, lr är Kattis mullvad och där bara för att skapa drama 🤷🏻‍♂️😱🤷🏻‍♂️😱
2021-02-20, 02:06
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
HAH rätt åt dig. Men ursäkta? Vad är det här för anklagelser? Jag kan givetvis sammanfatta åt dig, men du vet vad vad jag vill ha i gengäld. Allt här i livet kostar vetu, göbben

Vad fan är det du vill ha i gengäld?
2021-02-20, 02:07
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Försöker samla intrycken, men jag kan inte. Fem dagar (fyra för vissa i huset) ... må alkoholen flöda, BB

Katti också ATM. Ligger fortfarande o pustar ut
2021-02-20, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag såg inte en enda censur skylt på hela kvällen, måste vara rekord och det tackar vi för.
Tror BB gav Kattis ett hemligt uppdrag att förstöra Jespers förhållande så han inte ska lämna BB i förtid, för han lockar ändå en del tittare och i morgon får han veta att hans förhållande är över och då kan han ju lika gärna stanna kvar, lr är Kattis mullvad och där bara för att skapa drama 🤷🏻‍♂️😱🤷🏻‍♂️😱

Du har fel.
2021-02-20, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Du har fel.

Jag vet 😉
2021-02-20, 02:10
Bannlyst
Finns det ingen här som är med i båda discordgrupperna, dom har folk som bandar allt.
2021-02-20, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vad fan är det du vill ha i gengäld?
Hahahah men TONEN, pöjk?!?!? Det är inte sådär man får en sammanfattning av holy mother

Du kommer nog på det om du tänker efter lite...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in