Om man vanligtvis ser BB och gillar upplägget så är det verkligen fel kväll att missa. Det här är ju oförglömligt. Det var längesedan jag upplevde nästan alla känslor samtidigt.
JA!
Det tar ju för fan aldrig slut heller. Helt underbar kväll.
Förutom hemma i soffan hos Fröidhs pingla, då vilken vändning. Från att vilja åka hem till den stora kärleken till att bli ronkad av Katti. Sjukt.
Om man vanligtvis ser BB och gillar upplägget så är det verkligen fel kväll att missa. Det här är ju oförglömligt. Det var längesedan jag upplevde nästan alla känslor samtidigt.
Ooootroligt underhållande! NU som först lyckas mitt intresse fångas! Det väcker mersmak, morgondagen kan inte komma fort nog.🤣
Hahah alltså, vet inte NÄR exakt det skulle ha skett. Men jag reagerade lite på vid ett tillfälle att det såg ut som att Katti hade sin hand i de regionerna ett tag, men tänkte att jag såg fel.
Jag kanske är lika inbillningssjuk som Katti, idk. Sue me i sådana fall. Men det KAN ju varit då då.
Kärringen måste vara inbillningssjuk. Låter som fantasier. Hur fan kan vi missat det som kollat hela kvällen? EFTER Jeppe grät efter sin tjej? Låter på riktigt sanslöst.
Jag tror inte hon ljuger. Jag kollade den kameran hela tiden när kattis, jeppe och pontus var i sängen. Jag trodde dock att jeppe sov men man såg ändå täcket röra sig lite suspekt emellanåt. Jag tyckte det va så jäkla konstigt att katti sa gång på gång att hon skulle "gå hem till sin säng" men hon låg bara kvar mellan jeppe o pontus. Jag tror dock att jeppe var i ett halvt avdeckat tillstånd och gissar att han inte kommer minnas detta när han vaknar