2021-02-20, 01:19
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om man vanligtvis ser BB och gillar upplägget så är det verkligen fel kväll att missa. Det här är ju oförglömligt. Det var längesedan jag upplevde nästan alla känslor samtidigt.

JA!

Det tar ju för fan aldrig slut heller. Helt underbar kväll.
Förutom hemma i soffan hos Fröidhs pingla, då vilken vändning. Från att vilja åka hem till den stora kärleken till att bli ronkad av Katti. Sjukt.
Medlem
SodaFointains avatar
Pranka dem. Spela upp donald trumps röst
Medlem
MrsVanity1s avatar
Legendarisk kväll.Frågan är om taxisen ljuger el ej ??? Såg bara när han grät lite .Inte när Katti kom in.Slog över till något annat rum .
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jesper ville ju att hon skulle sova där mellan honom och Pontus men sen drog hon därifrån
Jo men att han skulle gått med på att bli avrunkad.. jag tror inte på det. Någon måste ju veta i vårt avlånga land hur sanningen ligger till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om man vanligtvis ser BB och gillar upplägget så är det verkligen fel kväll att missa. Det här är ju oförglömligt. Det var längesedan jag upplevde nästan alla känslor samtidigt.
Ooootroligt underhållande! NU som först lyckas mitt intresse fångas! Det väcker mersmak, morgondagen kan inte komma fort nog.🤣
Medlem
Paladins avatar
Nu säger ho att tittarna måste ha sett. Nope!
2021-02-20, 01:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Jesper är för fin för att detta skulle ha hänt. Hon spelar ett spel för hon tror dem är mullvad. Hon har psykos.
Nej då...Hon låg med i sängen med Jesper och Pontus
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah alltså, vet inte NÄR exakt det skulle ha skett. Men jag reagerade lite på vid ett tillfälle att det såg ut som att Katti hade sin hand i de regionerna ett tag, men tänkte att jag såg fel.

Jag kanske är lika inbillningssjuk som Katti, idk. Sue me i sådana fall. Men det KAN ju varit då då.

Ja, det var ju då det skedde enligt Katti.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
De spelar i samma liga. Denna kväll glömmer jag då fan inte

+1. Det här är helt i nivå!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Jesper lär dra inom dem närmsta dagarna tror jag
Medlem
Haha nej Kattis klockan är inte fyra den är inte ens halv två
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Kärringen måste vara inbillningssjuk. Låter som fantasier. Hur fan kan vi missat det som kollat hela kvällen? EFTER Jeppe grät efter sin tjej? Låter på riktigt sanslöst.

Jag tror inte hon ljuger. Jag kollade den kameran hela tiden när kattis, jeppe och pontus var i sängen. Jag trodde dock att jeppe sov men man såg ändå täcket röra sig lite suspekt emellanåt. Jag tyckte det va så jäkla konstigt att katti sa gång på gång att hon skulle "gå hem till sin säng" men hon låg bara kvar mellan jeppe o pontus. Jag tror dock att jeppe var i ett halvt avdeckat tillstånd och gissar att han inte kommer minnas detta när han vaknar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in