Jag har deppat i ett år över att jag missade patzys legendariska natt förra året. Ni som såg då, hur står den här kvällen sig mot den? Alltså är det i samma nivå?
Kärringen måste vara inbillningssjuk. Låter som fantasier. Hur fan kan vi missat det som kollat hela kvällen? EFTER Jeppe grät efter sin tjej? Låter på riktigt sanslöst.
Om man vanligtvis ser BB och gillar upplägget så är det verkligen fel kväll att missa. Det här är ju oförglömligt. Det var längesedan jag upplevde nästan alla känslor samtidigt.
Och jag missade det! Åh! Bara samtalet nu är ju helt sinnessjukt.
Tippar på att Jesper lämnar illa kvickt imorgon om han nu kommer komma ihåg att han lät kattis runka av honom....åååh, jag tycker synd om hans tjej på utsidan! 😔
Riktigt bra ihopkok av människor denna säsong. Det har verkligen denna fredagskväll bevisat 🤣 Morgondagens husmöte lär ju bli intressant
Finns folk på discord som spelar in allt som händer, om det hänt nåt borde det komma upp.
Bara för Jesper att neka, mormor kastas ut för sexuellt ofredande 😱🍆💦😂
Jag har deppat i ett år över att jag missade patzys legendariska natt förra året. Ni som såg då, hur står den här kvällen sig mot den? Alltså är det i samma nivå?
De spelar i samma liga. Denna kväll glömmer jag då fan inte