2021-02-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha att ni inte fattar att Fröidh gjorde det bara för att vinna röster och sympatier för att han VISSTE att folk skulle reagera som ni gör.

Sjukt att det är så många som faller för ett så enkelt knep.
Och ni gnäller på deltagarnas intelligens

Man måste va blind om man inte ser att Jesper och Pontus vänskap är äkta. Och det kändes genuint att Jesper insåg att 15 000 betyder mer för Pontus än honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha att ni inte fattar att Fröidh gjorde det bara för att vinna röster och sympatier för att han VISSTE att folk skulle reagera som ni gör.

Sjukt att det är så många som faller för ett så enkelt knep.
Och ni gnäller på deltagarnas intelligens

TACK SNÄLLA. Måste man ha gått på teater för att se detta skådespel?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Jag är så otroligt töntig man blev TÅRÖGD när Jesper sprängde sin egen ballong. Efter att han precis blivit sparkad på av Simon och fått sin ballong felaktigt sprängd av Steph. Idag har många visat sina true colors, några är tydligt bajsbruna medans andra är skimrande guld. Rolig kväll ändå

Fint skrivet. Skiver under på det! Härliga tider är att vänta.
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan tyckas tamt och taktiskt.

Men jag vet att det var från hjärtat.

Hjärta och hjärna är ett vinnande koncept
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tror jag inte, kändes äkta, kanske om han gjort det på slutet, men alla deltagare är kvar och det är över 90 dagar kvar, då vinner man inte miljonen på en fin gest i början av tävlingen.
Han vinner fortfarande sympatier, som kan hänga kvar. Finns ingenting med Fröidh som är äkta.
2021-02-19, 21:47
Medlem
kermiths avatar
Nu är plötsligt Tess och Eritrea bra vänner.
2021-02-19, 21:48
Medlem
Marckos avatar
Therese skog är HELT sinnessjukt lik JULIA från förra året. Rösten, sättet hon talat, dialekt, sättet och utseende. Är det bara jag eller är dom exakt kopia av varandra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Man måste va blind om man inte ser att Jesper och Pontus vänskap är äkta. Och det kändes genuint att Jesper insåg att 15 000 betyder mer för Pontus än honom.
Vänskapen, ja. Att spränga sin egen ballong JUST FÖR ATT visa folk sin "bromance" och vinna på det i längden, 100% taktik.

Han vet EXAKT vad han pysslar med, och ni är så jävla dumma som deepthroatar det som Simon deepthroatade sängbenet.
Medlem
Tycker fortfarande inte om Jesper och hoppas han åker ut så fort som möjligt.

Alltså Nardos kommer inte ha det lätt där inne om hon ska bli sur över såna grejer, sådär reagerar man på människor man har känt i flera år och som känner en. Hon förväntar sig att alla ska förstå henne hela tiden när det var mindre än en vecka sen alla träffades, förstår hon inte att människor tänker olika och har olika syn på situationer. Som jag skrev tidigare så är det tyvärr hon som förstör för sig själv, folk och mest dem inne i huset kommer störa sig på henne mer och mer..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon har säkert tvåsiffrigt IQ iallafall. Bara det att det är ett kommatecken mellan de två siffrorna.

MVH/Gnomegirl.

Som sagt! 3-siffrig utan tvekan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcko
Therese skog är HELT sinnessjukt lik JULIA från förra året. Rösten, sättet hon talat, dialekt, sättet och utseende. Är det bara jag eller är dom exakt kopia av varandra?
tänkte exakt på det med!! Håller med!
2021-02-19, 21:49
Medlem
slitzgaris avatar
Önskar man fått höra och se mer av Joels bullshit rövslickande efter att ha ljugit Judith och Jesper rakt upp i ansiktet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in