2021-02-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja ja tycker synd om min granne, men jag ställde upp så mycket jag kunde. Hon verkar ok nu, seg men ok.
Hur har det gått för dom andra i din närhet som du varnat?
Citera
2021-02-19, 21:07
Medlem
Kvastfeningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancerogen
Skall ha det i åtanke om jag återföds som gorilla.

Kan vi försöka hålla oss till verkligheten...?

Mänskliga feta och flintiga män får nöja sig med sloppy seconds, eller en grinig kärring som är för lat för att separera.

Ja sorry. Fick inte uppfattningen att du gillade verkligheten utan mer vill sväva iväg i fantasin.
Citera
2021-02-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkurd
det var som fan är du läkare nu också? lite seg efter en propp i hjärnan? googlade du det? jobbar du för regimen eller avslöjad.
Ja grannen är ok nu, lite seg bara. Låter som en mildare bakfylla.
Citera
2021-02-19, 21:11
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
det var som fan är du läkare nu också? lite seg efter en propp i hjärnan? googlade du det? jobbar du för regimen eller avslöjad.

Varför skriver du tramsinlägg, klart som fan man kan bli seg efter en propp i hjärnan. Det är liksom inte en bakfylla. Är du dum eller spelar du bara? Många människor dör knall och fall efter en sådan.
Citera
2021-02-19, 21:12
Medlem
severustheemperors avatar
Second Pfizer COVID Shot Halted in Spain After 46 Deaths in One Nursing Home Following the First Shot.
https://healthimpactnews.com/2021/second-pfizer-covid-shot-halted-in-spain-after-46-deaths-in-one-nursing-home-following-the-first-sho t/
Citera
2021-02-19, 21:13
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Hur har det gått för dom andra i din närhet som du varnat?

3 som jag vet har fått covid19, alla ok och den ena är dessutom nu fullvaccinerad. 1 släkting som dött, tyvärr. Kusins mans moster, ingen jag kände, men i 55 års åldern.
Citera
2021-02-19, 21:14
Medlem
Citat:
Varför skriver du tramsinlägg, klart som fan man kan bli seg efter en propp i hjärnan. Det är liksom inte en bakfylla. Är du dum eller spelar du bara? Många människor dör knall och fall efter en sådan.

spännande att du vet att proppen som nu i för sig inte existerar eftersom du inte har nån granne med propp i skallen men om du nu hade mr läkare hur vet du att proppen kom av covid? obducerar du hennes hjärna medans hon lever eller hur går det till
Citera
2021-02-19, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningskorn
Därför att åtgärder mot Covid-19 inte står i någon som helst rimlig proportion jämfört med befolkningens övriga hälsorisker. Det är hemskt med cancertumörer också, men vi ställer inte in en hel civilisation pga. dessa mångdubbelt fler förlorade levnadsår.

Cancer smittar inte. Det gör Covid 19.
Citera
2021-02-19, 21:16
Medlem
Citat:
3 som jag vet har fått covid19, alla ok och den ena är dessutom nu fullvaccinerad. 1 släkting som dött, tyvärr. Kusins mans moster, ingen jag kände, men i 55 års åldern.
Låter inte som något farligt virus. Ut och fejsa det och bli imun
Citera
2021-02-19, 21:17
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Cancer smittar inte. Det gör Covid 19.

Ofarligt för 99,8% i princip smitta eller ej. Fullständigt vanvettigt att stänga ner en hel värld för den sakens skull. Det är helt åt helvete fel.
Citera
2021-02-19, 21:17
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
spännande att du vet att proppen som nu i för sig inte existerar eftersom du inte har nån granne med propp i skallen men om du nu hade mr läkare hur vet du att proppen kom av covid? obducerar du hennes hjärna medans hon lever eller hur går det till

Tja, personen fick covid19 och åkte efter 2 dagar in på intensiven med andnöd, därefter lite medicin (antiinflammatorisk) och hemgång och två dagar senare propp i hjärnan. Du får dra egna slutsatser av det. Hon lever än, som tur är.
Citera
2021-02-19, 21:18
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Låter inte som något farligt virus. Ut och fejsa det och bli imun

Tror jag skippar det, men tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in