2021-02-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Nardos "Killar är så, de vill kontrollera dig och fucka med din hjärna för att du inte ska få någon bättre", hur kan inte produktionen tycka att det där är kränkande och sexistiskt? Vänd på steken om en kille sagt motsatt hade de blivit en lynchning och hemskick.

Ja, det är väl en komplimang snarare?

Någon måste ju ha hand om tjejerna som bara fnittrar och flänger med håret.
2021-02-19, 19:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon måste bli topp 3 för när han åker ut så kommer säsongen bli mycket tråkigare. Han får alla runt sig att öppna upp sig i TV.

Känns som han öppnar Joel innan kvällen är slut
2021-02-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Någon ur produktionen snurrade den tydligen förut, om jag förstod det rätt.

Jag förstod din poäng men tyckte den var lite relaterad till klockan ändå. Men ska vara tyst
Jahaaa. Det var väl på tiden (höhö) kanske. Roligare när de inte har någon aning om vad klockan är.

Ja, sluta bråka bara för bråkandets skull nu. Vi kan väl spara gnabbet till när det faktiskt behövs?
2021-02-19, 19:52
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Nardos "Killar är så, de vill kontrollera dig och fucka med din hjärna för att du inte ska få någon bättre", hur kan inte produktionen tycka att det där är kränkande och sexistiskt? Vänd på steken om en kille sagt motsatt hade de blivit en lynchning och hemskick.

Hur kan det vara kränkande och sexistiskt, när det handlar om att oacceptabelt beteende. Det är viktigt att diskutera och upplysa.
2021-02-19, 19:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
När det blir fest så kommer favoriten Judith helt bort, hon märks inte ens, ej värdig vinnare av Big Brother 💃✌️💃

Hennes röv täcker dock kameran så det gills
2021-02-19, 19:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jahaaa. Det var väl på tiden (höhö) kanske. Roligare när de inte har någon aning om vad klockan är.

Ja, sluta bråka bara för bråkandets skull nu. Vi kan väl spara gnabbet till när det faktiskt behövs?

Jag informerade bara om att de tror att klockan är +3h. Du borde spara på din egen ammo tills Gnome ser att du är här
2021-02-19, 19:58
Medlem
tror ni vi slår 13119 sidor från förra säsongen?? den var fucking massive den tråden
Medlem
kermiths avatar
Fan ser inte skillnaden på Judit har ballongen eller arslet fram eller bak.
Medlem
"knuuuuulla" Emelie. Förjävla härlig skånska!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Luuunie, käre gamle vän välkommen in i tråden. Jag skrattar än idag när jag tänker på dina photoshopskills på förra årets deltagare.

Det har inte hänt något särskilt alls ännu. Lite smågnabb mellan Nardos och flera andra men inget att hänga i julgran. Fast säsongen har ju knappt börjat ännu så det lär nog hända saker vad det lider.

MVH/Gnomegirl.
Tjenare. Det va ett tag sen
Aa blev några sjuka bilder. hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag informerade bara om att de tror att klockan är +3h. Du borde spara på din egen ammo tills Gnome ser att du är här
Hahah men vad klockan är eller vad de tror den är är ju inte relevant!! Påpekade bara vad klockan var för att jag tycker det är kul att de är i så pass partymode halv åtta när festen började typ halv sju.

Sluta försök trigga igång något, din tönt. Vi är inte med i EOTB och du är inte Adrian
2021-02-19, 19:59
Medlem
Ljudet och mickhanteringen kan dra åt helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in