2021-02-19, 19:41
Bannlyst
Tänk att tjejer tycker det är så ok att hångla med en kille bara för han är bög!
Killar hånglar väl aldrig med flator🤷🏻‍♂️
2021-02-19, 19:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Insåg precis efter att ha kollat igenom hela avsnittet (jävla bängskalle) på Bara huset att det kändes bekant. Det är ju förfan exakt samma skit som visas på studioavsnittet.
Känner mig lurad. Tråkigt att de utan cmore/dc inte fått se från början, är ju endast oorganisererade random klipp.

Ja, jag märkte det igår också. Jag känner mig lurad på 20 min av mitt liv! Jag vill ha de tillbakaaaa!
2021-02-19, 19:42
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
MEN GUD klockan är bara halv åtta och de är redan i hångelmode trots knappt fulla??
Det kanske ändå kan bli lite av en kväll det här. Hoppas energin hålls uppe hela kvällen och att de får in mer alkohol under kvällens gång så att det inte dör.

Jag vill också hångla med Judith

De har ingen aning om vad klockan är. Luis var övertygad om att klockan var halv 9 när den i själva verket var 5!
2021-02-19, 19:42
Medlem
Odds på Joel utkastad p.g.a. sexuella trakasserier?
2021-02-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
De har ingen aning om vad klockan är. Luis var övertygad om att klockan var halv 9 när den i själva verket var 5!
Men de har väl klocka i köket??

Och poängen var kanske mer att festen har hållit på i typ en timme och att de knappt druckit, snarare än vad klockan faktiskt är.
2021-02-19, 19:45
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad Peddy är tråkig. Produktionen borde försöka få ut honom och få in en ny person.
2021-02-19, 19:46
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Luis (den svarta) är homosexuell eller hur? Vill inte låta homofobisk nu, men tänk att det finns män som ser honom och tänker -skulle vilja knulla honom i röven-
2021-02-19, 19:47
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad Peddy är tråkig. Produktionen borde försöka få ut honom och få in en ny person.

Vem är peddy? är det den tysta IT teknikern?

Ja han är förbannat tyst haha. Går runt som en kuf. Som en rädd vikarie i dampklassen
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men de har väl klocka i köket??

Och poängen var kanske mer att festen har hållit på i typ en timme och att de knappt druckit, snarare än vad klockan faktiskt är.

Någon ur produktionen snurrade den tydligen förut, om jag förstod det rätt.

Jag förstod din poäng men tyckte den var lite relaterad till klockan ändå. Men ska vara tyst
Medlem
xrlpyts avatar
Vems ballong blev sprängd på toaletten? Det har jag missat helt.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vad är det för hönshjärnor dom släppt in.
Började kolla första gången i BB live kamerorna i dag.

Hänt något i huset än?

Luuunie, käre gamle vän välkommen in i tråden. Jag skrattar än idag när jag tänker på dina photoshopskills på förra årets deltagare.

Det har inte hänt något särskilt alls ännu. Lite smågnabb mellan Nardos och flera andra men inget att hänga i julgran. Fast säsongen har ju knappt börjat ännu så det lär nog hända saker vad det lider.

MVH/Gnomegirl.
2021-02-19, 19:48
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Luis (den svarta) är homosexuell eller hur? Vill inte låta homofobisk nu, men tänk att det finns män som ser honom och tänker -skulle vilja knulla honom i röven-

Det du uttryckte var homofobiskt dock.
Senast redigerad av Stummakorianders 2021-02-19 kl. 19:49. Anledning: Slarvfel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in