2021-02-19, 16:43
Medlem
Hur kan Luis ballong fortfarande vara intakt? Han kan ju knappast orka stå hela tiden?
2021-02-19, 16:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Blir inga böljande täcken eller snabbsprutor som snickaren. Möjligtvis om de släpar dit Mergim då Joel kör Free Entrance.
Mergim
Släpar dom nog in som joker framåt april nångång! Ge aldrig upp!
2021-02-19, 16:44
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Men Eritrea har egentligen inte någon dålig kropp

Nej inget dåligt ansikte heller. Tror hela hennes kropp är len dessutom. Tyvärr så är hennes orten personlighet too much och det förstör för henne. Jag hade aldrig velat umgås med en sådan person på utsidan men i detta sammanhang så skapar hon ändå lite drama. Märks ju att steffi och Pontus med flera börjat störa sig på hennes åsikter
2021-02-19, 16:45
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Men Eritrea har egentligen inte någon dålig kropp

Är det Nardos som kallas Eritrea?

Hon har ju riktig kass kropp, hon ser ju förfan ut som en lerklump. Osymetrisk och blötfet. 😃
2021-02-19, 16:48
Medlem
Knasfians avatar
Hoppas det smällar till nu mellan tessan och nardos haha vilken hjärndöd diskussion dom har.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Mergim
Släpar dom nog in som joker framåt april nångång! Ge aldrig upp!

Kul att se dig gamle krigare. Jag hoppas verkligen att du kör hårt och tillsammans kan vi dagdrömma om Mergim eller kanske rent ut Amilia
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Blir det några guppande täcken inom en överkomlig framtid tro? Vet inte om det är värt att börja följa BB i år, jag blir fortfarande irriterad när jag tänker på en viss deltagare med dialektfetish från förra säsongen men snart åker man väl dit...
Välkommen! Du och grodan behovs här.
Mina favoriter just nu utan inbördes rank: Judith, Luis, Stef, Pedram och Emelie.
Gillar ej: Pontus, Jesper, Tess, Nar och Joel.
Övriga ?, kan växa.
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Är det Nardos som kallas Eritrea?

Hon har ju riktig kass kropp, hon ser ju förfan ut som en lerklump. Osymetrisk och blötfet. 😃

Fet? Skojar du haha! Hon är naturligt vacker och har så fina former , jag hade lätt velat ha hennes kropp
2021-02-19, 16:49
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Vi behöver dig i tråden.
Haha!

Har dom släpat dit stamhövdingens mormor och morfar detta året? Enda slutsatsen jag kan dra efter att ha sett han den mindre smala som går runt med en mössa på sig och ” gumman ” som låter som dragit i sig 3 paket John Silver utan filter varje dag i 30 år.

Fiffigt BB, fiffigt!
2021-02-19, 16:49
Medlem
Paladins avatar
Therese växer för mig i Nachos diskussionerna. Tror verkligen Tess kan ge henne en bra match, känns trygg och stabil gentemot Nachos kaozattityd.

Och det kommer smälla rejält mellan dem. Förr eller senare.
2021-02-19, 16:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Hoppas det smällar till nu mellan tessan och nardos haha vilken hjärndöd diskussion dom har.

Så mycket ordbajs, från Therese också. Hoppas någon av dem sätter sig ner och den andra smäller ballongen direkt med ett hångarv.
2021-02-19, 16:50
Medlem
aina08s avatar
Har de hänt nåt idag, eller har man bara fått höra Narcos stämma hela dagen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in