2021-02-19, 16:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det behövs ingen fysiologisk ändring i hjärnan, bara en förändring i inlärt beteende. Jag är helt övertygad om att elchocker skulle funka, och till slut skulle elchockerna inte längre behövas.

Biologisk eller kemisk menar du antagligen. Elchockerna skulle innebära hjärndöd till slut. Men det är Eritrea redan. Men visst jag förstår "the bigger" picture som du skriver.
2021-02-19, 16:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Någon som håller med mig?

Ogillar mest just nu: Nardos, Joel

Gillar mest just nu: Pontus, Stephanie, Pedram, Simon (underhållande)

Gillar även Judith och Emelie men de är inte särskilt underhållande, mest snälla och sköna
Bort med Pontus, så håller jag med.
2021-02-19, 16:31
Medlem
Lord2Moynes avatar
Blir det några guppande täcken inom en överkomlig framtid tro? Vet inte om det är värt att börja följa BB i år, jag blir fortfarande irriterad när jag tänker på en viss deltagare med dialektfetish från förra säsongen men snart åker man väl dit...
2021-02-19, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Blir det några guppande täcken inom en överkomlig framtid tro? Vet inte om det är värt att börja följa BB i år, jag blir fortfarande irriterad när jag tänker på en viss deltagare med dialektfetish från förra säsongen men snart åker man väl dit...

Vi behöver dig i tråden.
2021-02-19, 16:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Blir inga böljande täcken eller snabbsprutor som snickaren. Möjligtvis om de släpar dit Mergim då Joel kör Free Entrance.
2021-02-19, 16:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Du saknas i tråden!!!

Väldigt annorlunda gentemot förra året då pakter är förbjudna. Men tycker ändå att det börjar arta sig lite, personligheterna blir tydligare och tydligare och vi kommer nog få se lite true colors såsmåningom

Finns faktiskt chans till gupp. Ett par deltagare har redan sagt att de skulle kunna ligga i huset.

Kul att se dig
2021-02-19, 16:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Biologisk eller kemisk menar du antagligen. Elchockerna skulle innebära hjärndöd till slut. Men det är Eritrea redan. Men visst jag förstår "the bigger" picture som du skriver.
Fysiologisk går lika bra, det täcker alla möjliga förändringar, bortsett från rent anatomiska (och så långt ska man väl inte behöva gå..). Elchockerna skulle inte heller ges till hjärnan, jag snackar alltså inte om klassisk elbehandling (ECT), de skulle enbart användas som smärtstimulering av kroppen.
2021-02-19, 16:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fysiologisk går lika bra, det täcker alla möjliga förändringar, bortsett från rent anatomiska (och så långt ska man väl inte behöva gå..). Elchockerna skulle inte heller ges till hjärnan, jag snackar alltså inte om klassisk elbehandling (ECT), de skulle enbart användas som smärtstimulering av kroppen.

Men Eritrea har egentligen inte någon dålig kropp
2021-02-19, 16:40
Medlem
Knasfians avatar
Vore trevligt med alkohol nu för dom innan allas ballonger är sprängda
2021-02-19, 16:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du saknas i tråden!!!

Väldigt annorlunda gentemot förra året då pakter är förbjudna. Men tycker ändå att det börjar arta sig lite, personligheterna blir tydligare och tydligare och vi kommer nog få se lite true colors såsmåningom

Finns faktiskt chans till gupp. Ett par deltagare har redan sagt att de skulle kunna ligga i huset.

Kul att se dig
Haha här tog det inte många minuter innan många gamla legender dök upp! Hej igen, satte precis på DC och vid en snabb överblick så finns det nog goda chanser att man ska kunna irritera sig duktigt på vissa.
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Luis också, iaf lite.😀
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Någon som håller med mig?

Ogillar mest just nu: Nardos, Joel

Gillar mest just nu: Pontus, Stephanie, Pedram, Simon (underhållande)

Gillar även Judith och Emelie men de är inte särskilt underhållande, mest snälla och sköna

Håller delvis med.
De jag ogillar är Nardos och Gnälljoel. De jag gillar är Stephanie och Gambiatanten.

Ingen har dock väckt några direkta hatkänslor eller älsklingskänslor ännu som förra årets Amilia respektive Jullan. Fast säsongen har ju knappt börjat ännu.
Hoppas de skickar in någon riktig karl snart, är så trött på dessa fjolliga mesar.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in