2021-02-19, 06:16
Medlem
Carnills avatar
Ibland skäms jag över att tillhöra samma kön som dessa kränkta feminister..

Jag bryr mig inte ett dugg om den här gruppen eller PG men det här handlar alltså om att PG blev dömd för sexuellt ofredande för att ha stoppat en öl mellan dem här tjejens bröst.

4 år senare så trycker dom upp en t-shirt med en bild på en flaska mellan ett par kvinnobröst och tjejen och alla andra feminister + den här s.k journalisten på AB går i taket för det??

Karln må vara ett kräk men alltså...jisses säger jag bara.

Nu ska man aldrig skylla på offret och jag skulle också ha blivit förbannad om en random karl kom och stoppade en öl mellan mina bröst men...varför stoppade hon inte det? Nog sjutton skulle jag motat bort han innan han ens kom i närheten av mina bröst.

För övrigt tycker jag att själva bilden på t-shirten är läcker.
Citera
2021-02-19, 06:47
Medlem
Andy Frains avatar
Vissa här inne verkar ha jävligt svårt att se detta som en enskild händelse utan måste komma med korkade jämförelser tex Einar/Yasin fallet osv.

Denna tjej kände sig kränkt, ingen annan än hon kan faktiskt säga hur hon känner.
Bara för att Leffe på däcklager tycker det är chill att hans arbetskamrater slänger en slant i hans röv-springa så betyder det inte att det är fritt fram att göra så mot tex Olle.

Är det för mycket begärt att hålla två tankar i huvudet? Alla scenarion måste inte vara antingen pest eller kolera.

FÖ så var det ju minst sagt usel fingertoppskänsla att trycka dom barnsliga tröjorna men jag antar att Mustasch får sota för det nu, jag menar, dom uppträder på bingolotto och mello, inte så jävla mycket rock n roll över det.

Deras musik är förresten piss.
Citera
2021-02-19, 06:47
Medlem
Svenska snubbar jagas av av svenska feministbitches som blundar ALLTiD för babbarnas övergrepp...Allt som vanligt.
Citera
2021-02-19, 06:55
Medlem
Skapar man ett band som heter Mustasch och vägrar raka sig är allt man säger därefter inte att lyssna på, vare sig det är musiken eller deras reflektioner om sina sexbrott.

Det roliga är att jag inte hade haft en aning om att idioterna existerade om du inte gjorde en tråd om dom. Så såna här mongolider kanske man inte ska försöka motarbeta med att prata om dom. Jag menar att om vi bara ignorerar dom så försvinner deras levebröd.
Citera
2021-02-19, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
Skapar man ett band som heter Mustasch och vägrar raka sig är allt man säger därefter inte att lyssna på, vare sig det är musiken eller deras reflektioner om sina sexbrott.

Det roliga är att jag inte hade haft en aning om att idioterna existerade om du inte gjorde en tråd om dom. Så såna här mongolider kanske man inte ska försöka motarbeta med att prata om dom. Jag menar att om vi bara ignorerar dom så försvinner deras levebröd.
Du lyssnar inte på musik?
Citera
2021-02-19, 07:32
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Vissa här inne verkar ha jävligt svårt att se detta som en enskild händelse utan måste komma med korkade jämförelser tex Einar/Yasin fallet osv.

Denna tjej kände sig kränkt, ingen annan än hon kan faktiskt säga hur hon känner.
Bara för att Leffe på däcklager tycker det är chill att hans arbetskamrater slänger en slant i hans röv-springa så betyder det inte att det är fritt fram att göra så mot tex Olle.

Är det för mycket begärt att hålla två tankar i huvudet? Alla scenarion måste inte vara antingen pest eller kolera.

FÖ så var det ju minst sagt usel fingertoppskänsla att trycka dom barnsliga tröjorna men jag antar att Mustasch får sota för det nu, jag menar, dom uppträder på bingolotto och mello, inte så jävla mycket rock n roll över det.

Deras musik är förresten piss.

Nu blev bandet kränkt av din kommentar
Citera
2021-02-19, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du lyssnar inte på musik?

Hur menar du då? Jag lyssnar på en massa musik och spelar oftast ingen roll vad det är. Om någon blir antastad på andra sidan jorden kommer jag förmodligen fortsätta lyssna på skiten. Musik är dock inte viktigt för mig, det stoppar bara tystnaden. MEN om vi ska tjata grisar som antastar människor är mitt råd att inte prata om dom för det är det som föder dom. Mustasch behöver jag varken lyssna på eller veta om. Om dom retroaktivt säger att bögen i Queen var ett as kommer jag ändå lyssna på det för att fylla ut tystnaden.
Citera
2021-02-19, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp

Det var bland det bästa jag läst på år och dag. Fullvuxna män som tramsar i barnprogram såsom schlagerfestivalen när det finns fullt upp med viktigare arbeten att utföra.

Givetvis anses det som kränkande att beordra dem och liknande grupper till realarbeten. Inte ens pandemin verkar råda bot på tramseriet.
Citera
2021-02-19, 07:53
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Svenska snubbar jagas av av svenska feministbitches som blundar ALLTiD för babbarnas övergrepp...Allt som vanligt.
Visst är det så. Fortfarande sunkigt av Mustasch. Är inte insatt i fallet och man kan tycka att ställa en ölflaska mellan tuttarna inte är hela världen, tycker dock det är taktlöst att trycka upp en t-shirt på det där viset.
Citera
2021-02-19, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det var bland det bästa jag läst på år och dag. Fullvuxna män som tramsar i barnprogram såsom schlagerfestivalen när det finns fullt upp med viktigare arbeten att utföra.

Givetvis anses det som kränkande att beordra dem och liknande grupper till realarbeten. Inte ens pandemin verkar råda bot på tramseriet.

Du citerar fel person min vän för jag anser att det inte finns några "realarbeten" kvar. Min poäng var att likt "realarbeten" är detta förståndshandikappat och människor som fortfarande har sin själ kvar bör ignorera det.
Citera
2021-02-19, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Visst är det så. Fortfarande sunkigt av Mustasch. Är inte insatt i fallet och man kan tycka att ställa en ölflaska mellan tuttarna inte är hela världen, tycker dock det är taktlöst att trycka upp en t-shirt på det där viset.

Vad har hans brott att göra med att bilden? Hade bilden varit en icke fråga om brottet inte hade begåtts?

Har han något extra straff som Paolo för att han var känd? Ska mina privata åsikter ha en större vikt än rättsapparaten?
Senast redigerad av sajens 2021-02-19 kl. 08:09.
Citera
2021-02-19, 08:13
Medlem
ZoranIsmails avatar
Fan vad alla är känsliga nu för tiden. När jag bockade för att ta något ur kylskåpet i fikarummet visade jag ca 10 cm rövspringa. En arbetskamrat passade då på att trycka ner ett finger i den. Sedan gick han bort till en annan arbetskamrat, tog tag i hans huvud och gnuggade fingret under hans näsa. Alla fick ett gott skratt förutom han med näsan, jag tror till och med att jag såg en liten tår i hans ögonvrå. Ingen har blivit polisanmäld och nu mera ser dom flesta till att vara försiktiga när dom bockar sig i fikarummet.
Ja just det! Killen som blev gnuggad har faktiskt mustasch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in