KL refererar frekvent till sina barn. Sonen L som är född med en oerhört allvarlig sjukdom, och dottern A som förmodligen inte skulle klara om HOL dog då hon sedan barn blivit indoktrinerad med skuld för allt som berör HOL. Snurrig logik från KL, men har för mig att KL inte hade kontakt med dottern utan endast sonen. Är mordplanen dessutom en hämd på dottern pga hon inte vill ha kontakt med mamma KL?
Mer bullshit bara. Sonen spelar hockey. Vilken allvarlig sjukdom skulle han kunna ha när han klarar av hockeyn?
Det om dottern är riktigt sjukt Dom har ingen kontakt sedan flera år för hon vill inte ha kontakt med sin galna mamma.
Mordplanen har inget att göra med någon av barnen.
Karin har inga som helst spärrar och tar till vad som helst för att framställa sig själv i god dager.
Hon använder barnen hela tiden som redskap när hon pratar med andra för att dom ska tycka synd om henne.
Karin kan väl i stället berätta om när hon sparkade barnen, tog stryptag osv
Senast redigerad av Timeout 2021-02-17 kl. 19:50.
Jag har letat men hittar inga förhör eller uppgifter från barnen. Är de helt maskade i förundersökningen? Hade varit otroligt intressant att höra deras version då HOL och KLs historier är helt motsatta.
Btw Karin är fan den sjukaste jag lyssnat på. Till och med hennes egen advokat är trött på henne 😂
Ja det är väl typ det enda. Resten är bara "minns inte" och svammel.
Nej Karin vill INTE att hennes diagnoser blir offentliga... troligen för att hon inte har några problem med minnet. Vad Karin inte fattar är att OM det hade funnits dokumenterade problem så hade det hjälpt henne när hon sitter och ljuger konstant "jag minns inte". Nu blir det ju bara tydligare att hon ljuger.
Dom tar upp det i FUP https://docdro.id/t51h9sY Aktbil 373 del 3 sidan 1842 kommer dom in på journaler. Förhör med Lilja, Karin Cecilia; 2020-05-27
FL = FörhörsLedare kursiv text
H = Karin Lilja.
FL: Vad pratade du och Micke om första gången ni träffades?
H: Jag kan inte komma ihåg det. Jag kan... FL: Okej. Men pratade om, om... om...
H: Nej det jag liksom det var nog bara att va vem ja av det här och va, va ja sådär. FL: Förlåt jag förstod inte vad?
H: Nej alltså jag, som jag minns det så var det så här lite, ja jag blir ju lite så här ställde då.
Och han undrade väl också vem jag var och nej, jag, jag typ jag säger bara ärligt, jag minns inte, jag har inget att dölja. Hur ska jag berätta nånting som jag inte minns. FL: Ja. Jag tänker pratade ni om...
H: Och det här vill jag säga en sak. FL: ... familj. Nej.
H: Nähä. FL: Lyssna på min fråga.
H: Nämen alltså det här är viktigt så jag inte glömmer det. FL: Karin nej, du kommer säga. H: Jag har problem dokumenterade problem med minnesförluster. FL: Förstår. Var är dom dokumenterade Karin?
H: I mina journaler. FL: Okej. Var kan vi inhämta journaler om det? H: Du får fasiken inte mitt tillstånd och inhämta mina journaler. FL: Nä okej. Men om du har ett minnes problem och det är skälet till att du har svårt och svara på våra frågor. Då kan det ju va relevant och inhämta journaler som styrker det här? H: Nej jag gör inte... Lukas Eriksson får inte tillgång till mina journaler. För då vet jag inte vad som händer. FL: Okej. H: Och hur, hur han smutskastar mig och lägger fram det. FL: Okej.
H: Jag har varit med på två förhandlingar i höstas som ni, du inte var med på. Och det var under, det är det värsta i min 30-åriga, det är det värsta jag har varit med om. FL: Vi släpper det då. Då går vi vidare. Då har jag i alla fall frågat...
H: Han har... FL: ... om det finns möjlighet och inhämta det.
Gissa om jag skulle vilja läsa Karins journaler och hennes RPU...
Det är väl så att rätten ändå får inhämta Karins journaler även om hon vägrar när hon är åtalad och genomgår en RPU. Vore väldigt konstigt om dom inte fick det.
Tack för svar. Du verkar ha full koll på fallet, så jag fortsätter att fråga dig (andra är givetvis välkomna att svara de också, såklart).
- Så det finns ingenting som tyder på att HOL tvättat pengar?
- Går/gick HOL i psykoanalys fyra gånger i veckan som hon ständigt återkommer till?
- Utredningen har alltså inte haft insyn i hennes journaler som stödjer hennes prat om alla hennes krämpor, sjukhusvistelser osv? Gällande den biten så har jag slutat räkna alla gånger hon skyller sina utsvävningar på fysiskt dåligt mående.
- Har jag fattat det rätt att det inte egentligen är någon som VET hur knivandet i magen gick till?
Har hon polisanmält den attacken?
- Gick hon i fängelset "utan att passera GÅ" och sitter bakom lås och bom i detta nu, eller finns det ett datum då hon ska inställa sig?
- I det senaste YT- lyssningen, så pratar hon ju mycket om sin dotter och att HOL inte får dö för att dottern inte skulle klara av det. En tanke slog mig i en sekund: Dottern av de två barnen verkar ju helt ha tagit avstånd från henne, om jag fattat det rätt? Skulle attacken på HOL även kunna vara ett slags "straff" på dottern för att hon vänt henne ryggen? Eller ser hon det som det enda sättet att "tvinga" dottern att komma tillbaka till sin mamma eftersom hon då hade varit den enda levande föräldern?
Eller är det bara så "enkelt" att allt agg är riktat mot HOL?
Jag tvivlar såklart inte på att att hon älskar sina barn, men jag antar att hon älskar dom på sitt eget Karin-vis.
- Hur var relationen med hennes make som hon hade innan HOL? Hörde nånstans att hon skulle ha benämnt alla sina ex för elaka/dumma/onda män (Kanske var HOL som sa det?).
Tack för svar. Du verkar ha full koll på fallet, så jag fortsätter att fråga dig (andra är givetvis välkomna att svara de också, såklart).
- Så det finns ingenting som tyder på att HOL tvättat pengar?
- Går/gick HOL i psykoanalys fyra gånger i veckan som hon ständigt återkommer till?
- Utredningen har alltså inte haft insyn i hennes journaler som stödjer hennes prat om alla hennes krämpor, sjukhusvistelser osv? Gällande den biten så har jag slutat räkna alla gånger hon skyller sina utsvävningar på fysiskt dåligt mående.
- Har jag fattat det rätt att det inte egentligen är någon som VET hur knivandet i magen gick till?
Har hon polisanmält den attacken?
- Gick hon i fängelset "utan att passera GÅ" och sitter bakom lås och bom i detta nu, eller finns det ett datum då hon ska inställa sig?
- I det senaste YT- lyssningen, så pratar hon ju mycket om sin dotter och att HOL inte får dö för att dottern inte skulle klara av det. En tanke slog mig i en sekund: Dottern av de två barnen verkar ju helt ha tagit avstånd från henne, om jag fattat det rätt? Skulle attacken på HOL även kunna vara ett slags "straff" på dottern för att hon vänt henne ryggen? Eller ser hon det som det enda sättet att "tvinga" dottern att komma tillbaka till sin mamma eftersom hon då hade varit den enda levande föräldern?
Eller är det bara så "enkelt" att allt agg är riktat mot HOL?
Jag tvivlar såklart inte på att att hon älskar sina barn, men jag antar att hon älskar dom på sitt eget Karin-vis.
- Hur var relationen med hennes make som hon hade innan HOL? Hörde nånstans att hon skulle ha benämnt alla sina ex för elaka/dumma/onda män (Kanske var HOL som sa det?).
Så många frågor.....
Karin tar alla tillfälle till att prata skit och HOL och ta det för vad det är, lögner!
Tvättar HOL pengar? Det finns inget som tyder på att HOL tvättar pengar men han har som många advokater varit försvarare i en viss typ av mål, ekobrott. Advokater brukar ha en specialitet, HOL har ekobrott men även annat. Han har ett högt anseende i advokatkretsar. https://www.bginstitute.se/forelasare/henrik-olsson-lilja/
Det där är lika dumt påstående som om man skulle anklaga en advokat som försvarar mördare för att vara en mördare själv.
Går/gick HOL i psykoanalys? Det vet vi inget om, men det skulle han säkert behöva efter allt som Karin har utsatt honom för. Men det ser jag som en led i smutskastningen av HOL för Karin drar ju upp det i samband med att hon anklagar honom för att vara våldsam.
Det är Karin som är våldsam och skulle ha behövt psykoanalys redan runt 2005 innan hon söp ner sig totalt. HOL och andra försökte få vård till henne men hon vägrade.
Värst är ju den gången när HOL äntligen fick Karin att gå till en psykiatriker. Det slutade med att Karin låste in sig med sin journal och anklagade dom för olaga frihetsberövande. Polisen fick tillkallas för att lösa situationen.
Det las ner precis som alla andra falska anklagelser från Karin.
Utredningen har alltså inte haft insyn i hennes journaler? Nej inte under rättegången men under RPU:n har dom haft det. Tyvärr är det sekretess på den och resultatet av den får vi aldrig veta mer än att hon inte var psykiskt sjuk i rättslig bemärkelse. En personstörning är ingen psykiskt sjukdom.
Men som vanligt är det mycket lögner och jag tror numera inte på något Karin påstår.
Tack Combival för ditt inlägg som förtydligar biten om journaler. (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Kniven i magen? Vi vet inte mer än Karins påstående om det. Hon kan lika gärna har ramlat på fyllan genom en glasdörr eller på ett glasbord om det nu ens handlar om en kniv i magen.
Det finns i fupen uppgifter om att Karin hade blivit blåst på 1,3 miljoner av någon i Sarajevo.
Någon har lyckats få ut dom pengarna från hennes konto i Sarajevo. Fler än en har i förhör berättat om dom pengarna, bl.a Micke Rönnkvist.
Det finns ett namn inblandat. Han heter Max och är från Sarajevo.
Från fupen. https://docdro.id/vtBfcWI Aktbil 373 del 1. Sök på Sarajevo. Se spoiler.
Uppgifterna är från förhöret med advokaten som Karin hade vid bodelningen, börjar på sidan 715.
Från domen vid bodelningen: Karin Lilja har under våren 2016 anlitat advokaten Magnus Eriksson. Efter sammanträdet 2016-05-09 har hon dock meddelat att han inte är hennes ombud och inte har behörighet att företräda henne.
Karin var missnöjd för han gjorde inte som hon ville, (men han kunde inte gå emot regelverket), och gav honom sparken. Sedan blev det ett fel vi en insättning från advokatens byrå när klientmedel skulle betalas ut. Karin fick felaktigt in 100.000 kr på sitt konto som hon vägrade betala tillbaka. Hon dömdes i en tredskodom för dom pengarna.
På fråga om vad Magnus vet om Max och Karins relation efter detta, säger Magnus att han inte har någon aning. Men Magnus har en känsla, "en gissning", om att hon var i Jugoslavien pga av Max eftersom han nog kommer därifrån. Karin påstod att hon hade blivit överfallen i Jugoslavien och slagen i huvudet. Magnus säger att han vet att Karin var på sjukhus i Sarajevo, men han tror att det kanske var Max som "snurrade upp henne" så att Karin skulle fortsätta att vara rädd, för att "förstärka den här vanföreställningen".
Gick hon i fängelset "utan att passera GÅ? Karin sitter kvar i häktet tills det är avgjort i Hovrätten och hon lär överklaga till HD som vanligt med men dom tar troligen inte upp det.
Först när domen har vunnit laga kraft förs hon över till fängelset.
Från domen:
Både Karin Lilja och Mikael Rönnkvist ska vara häktade till dess fängelsestraffet får verkställas eftersom det föreligger flyktfara och risk för fortsatt brottslighet för bägge.
I det senaste YT- lyssningen, så pratar hon ju mycket om sin dotter och att HOL inte får dö för att dottern inte skulle klara av det?
Allt om barnen är som vanligt bara bullshit för rätten ska tycka synd om Karin.
Dottern har Karin ingen kontakt med sedan flera år. Dottern vill inte.
Karin kan inte tvinga barnen till någonting. Dom är födda 2002 och 2004, dottern är myndig och om ett år är sonen det också.
Det är så "enkelt" att allt agg är riktat mot HOL! Barnen används som vapen för att man ska tycka synd om Karin. Nej jag tror faktiskt inte Karin älskar sina barn... dom är vapen...
Hon har inte förmågan att älska för då hade hon aldrig utsatt barnen för detta.
Karin har kallats narcissistpsykopat och det är nog inte helt fel. En sån person kan inte älska men däremot se fördelar i umgänge med andra och utnyttjar det till sin egen fördel.
Karin har levt i någon villfarelse att om HOL dör så får hon vårdnaden om barnen och lägenheten.
Ja möjligtvis när helvetet har frusit till is... och som hon har pratat verkar lägenheten ha varit viktigast för henne.
Om HOL hade dött när barnen var yngre så hade dom hamnat i familjehem för Karin hade aldrig fått vårdnaden med sitt facit i alla SOL utredningar. Hon fick inte ens umgängesrätt i vårdnadstvisten.
Hur var relationen med hennes make som hon hade innan HOL?
Ombord på en båt precis i början när Karin och HOL hade träffats så berättade hon öppet för alla ombord att hennes exman var hemsk och våldtog henne.
Knappast någon sanning i det heller.
Det var många frågor. Hoppas jag svarade på allt och det blev förståeligt.
Senast redigerad av Timeout 2021-02-18 kl. 18:08.
Jag har letat men hittar inga förhör eller uppgifter från barnen. Är de helt maskade i förundersökningen? Hade varit otroligt intressant att höra deras version då HOL och KLs historier är helt motsatta.
Btw Karin är fan den sjukaste jag lyssnat på. Till och med hennes egen advokat är trött på henne 😂
Dom är säkert förhörda men det är sekretess på det.
Dom är hörda tidigare i vårdnadstvisten och deras version är samma som HOLs.
Barnen har flera gånger blivit hörda när Karin har falskanklagat HOL för misshandel och deras vittnesmål har friat HOL och bevisat Karins lögner.
Har barnen lyssnat på rättegången på youtube lär dom aldrig vilja ha med Karin att göra någonsin mer i sitt liv. Karin staplar lögn på lögn och drar in barnen hela tiden.
Stackars barn
Jag har tagit en paus från lyssnandet för det är otroligt jobbigt att lyssna på Karins babblande och alla lögner får mig att se RÖTT
Senast redigerad av Timeout 2021-02-18 kl. 18:42.
Karin tar alla tillfälle till att prata skit och HOL och ta det för vad det är, lögner!
Tvättar HOL pengar? Det finns inget som tyder på att HOL tvättar pengar men han har som många advokater varit försvarare i en viss typ av mål, ekobrott. Advokater brukar ha en specialitet, HOL har ekobrott men även annat. Han har ett högt anseende i advokatkretsar. https://www.bginstitute.se/forelasare/henrik-olsson-lilja/
Det där är lika dumt påstående som om man skulle anklaga en advokat som försvarar mördare för att vara en mördare själv.
Går/gick HOL i psykoanalys? Det vet vi inget om, men det skulle han säkert behöva efter allt som Karin har utsatt honom för. Men det ser jag som en led i smutskastningen av HOL för Karin drar ju upp det i samband med att hon anklagar honom för att vara våldsam.
Det är Karin som är våldsam och skulle ha behövt psykoanalys redan runt 2005 innan hon söp ner sig totalt. HOL och andra försökte få vård till henne men hon vägrade.
Värst är ju den gången när HOL äntligen fick Karin att gå till en psykiatriker. Det slutade med att Karin låste in sig med sin journal och anklagade dom för olaga frihetsberövande. Polisen fick tillkallas för att lösa situationen.
Det las ner precis som alla andra falska anklagelser från Karin.
Utredningen har alltså inte haft insyn i hennes journaler? Nej inte under rättegången men under RPU:n har dom haft det. Tyvärr är det sekretess på den och resultatet av den får vi aldrig veta mer än att hon inte var psykiskt sjuk i rättslig bemärkelse. En personstörning är ingen psykiskt sjukdom.
Men som vanligt är det mycket lögner och jag tror numera inte på något Karin påstår.
Tack Combival för ditt inlägg som förtydligar biten om journaler. (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Kniven i magen? Vi vet inte mer än Karins påstående om det. Hon kan lika gärna har ramlat på fyllan genom en glasdörr eller på ett glasbord om det nu ens handlar om en kniv i magen.
Det finns i fupen uppgifter om att Karin hade blivit blåst på 1,3 miljoner av någon i Sarajevo.
Någon har lyckats få ut dom pengarna från hennes konto i Sarajevo. Fler än en har i förhör berättat om dom pengarna, bl.a Micke Rönnkvist.
Det finns ett namn inblandat. Han heter Max och är från Sarajevo.
Från fupen. https://docdro.id/vtBfcWI Aktbil 373 del 1. Sök på Sarajevo. Se spoiler.
Uppgifterna är från förhöret med advokaten som Karin hade vid bodelningen, börjar på sidan 715.
Från domen vid bodelningen: Karin Lilja har under våren 2016 anlitat advokaten Magnus Eriksson. Efter sammanträdet 2016-05-09 har hon dock meddelat att han inte är hennes ombud och inte har behörighet att företräda henne.
Karin var missnöjd för han gjorde inte som hon ville, (men han kunde inte gå emot regelverket), och gav honom sparken. Sedan blev det ett fel vi en insättning från advokatens byrå när klientmedel skulle betalas ut. Karin fick felaktigt in 100.000 kr på sitt konto som hon vägrade betala tillbaka. Hon dömdes i en tredskodom för dom pengarna.
På fråga om vad Magnus vet om Max och Karins relation efter detta, säger Magnus att han inte har någon aning. Men Magnus har en känsla, "en gissning", om att hon var i Jugoslavien pga av Max eftersom han nog kommer därifrån. Karin påstod att hon hade blivit överfallen i Jugoslavien och slagen i huvudet. Magnus säger att han vet att Karin var på sjukhus i Sarajevo, men han tror att det kanske var Max som "snurrade upp henne" så att Karin skulle fortsätta att vara rädd, för att "förstärka den här vanföreställningen".
Gick hon i fängelset "utan att passera GÅ? Karin sitter kvar i häktet tills det är avgjort i Hovrätten och hon lär överklaga till HD som vanligt med men dom tar troligen inte upp det.
Först när domen har vunnit laga kraft förs hon över till fängelset.
Från domen:
Både Karin Lilja och Mikael Rönnkvist ska vara häktade till dess fängelsestraffet får verkställas eftersom det föreligger flyktfara och risk för fortsatt brottslighet för bägge.
I det senaste YT- lyssningen, så pratar hon ju mycket om sin dotter och att HOL inte får dö för att dottern inte skulle klara av det?
Allt om barnen är som vanligt bara bullshit för rätten ska tycka synd om Karin.
Dottern har Karin ingen kontakt med sedan flera år. Dottern vill inte.
Karin kan inte tvinga barnen till någonting. Dom är födda 2002 och 2004, dottern är myndig och om ett år är sonen det också.
Det är så "enkelt" att allt agg är riktat mot HOL! Barnen används som vapen för att man ska tycka synd om Karin. Nej jag tror faktiskt inte Karin älskar sina barn... dom är vapen...
Hon har inte förmågan att älska för då hade hon aldrig utsatt barnen för detta.
Karin har kallats narcissistpsykopat och det är nog inte helt fel. En sån person kan inte älska men däremot se fördelar i umgänge med andra och utnyttjar det till sin egen fördel.
Karin har levt i någon villfarelse att om HOL dör så får hon vårdnaden om barnen och lägenheten.
Ja möjligtvis när helvetet har frusit till is... och som hon har pratat verkar lägenheten ha varit viktigast för henne.
Om HOL hade dött när barnen var yngre så hade dom hamnat i familjehem för Karin hade aldrig fått vårdnaden med sitt facit i alla SOL utredningar. Hon fick inte ens umgängesrätt i vårdnadstvisten.
Hur var relationen med hennes make som hon hade innan HOL?
Ombord på en båt precis i början när Karin och HOL hade träffats så berättade hon öppet för alla ombord att hennes exman var hemsk och våldtog henne.
Knappast någon sanning i det heller.
Det var många frågor. Hoppas jag svarade på allt och det blev förståeligt.
Tackar för väldigt detaljrikt och informativt svar! Jag är väldigt tacksam!
Jag formulerade mig kanske inte så tydligt när det gällde "tvinga till sig dottern". Jag tänkte mer tvinga till sig på ett emotionellt plan. Med endast henne kvar i livet, så är chansen större att dottern slutligen skulle ty sig till henne igen (en desperat förhoppning)? Med en hel del bearbetning, såklart. Jag gissar att jag redan vet vad ditt svar är eftersom du inte anar att K själv har den kärleken till sina barn.
Skulle K kunna vara nån man kan utveckla en slags stockholmssyndrom-relation till om hon fick tillräckligt mycket tid på sig?
När det gällde journalerna tänkte jag mer på det somatiska tillståndet med hjärtstopp och grejer samt alla gånger hon blivit skadad pga "hustrumisshandel".
Nåväl, jag får utforska den biten genom läsning.
Hur som helst, ett väldigt speciellt fall med väldigt speciella personer i centrum med väldigt speciella historier och personliga drag. Har ni diskuterat när filmatisering inom gengren psykologisk thriller/nervkittlande spänningsdrama kommer😉?
Har sett J. Möllers namn fladdrat förbi då och då. Finns det möjlighet att K blir cellgranne med henne eller vars hamnar hon när sista ordet är sagt? Skulle de i så fall bli vänner eller skulle de se varandra som konkurrenter av tiaran på anstalten? Kommer de tävla om vem som får in sin trollstav först (Möller hade väl bett om en?)?
Känslan är ju dock att såna här personligheter inte gärna delar pallplats med någon som kan överglänsa?
KL. Kognitiv svikt uppenbarligen. Enl referaten av förhör verkar det nästan tveksamt om det var så stor ide att fullfölja förhören. Hon har svårt att följa en röd tråd.
Gå inte på den lätta. Hon spelar och gör precis som hon har sagt att hon ska göra.
Babbla på för att förvirra.
Karin säger det själv i en hemlig avlyssning av hennes hotellrum när hon pratar med en okänd man.
Du kan läsa det själv sidan 1193 börjar det. https://docdro.id/iA72FaR Aktbil 373 del 2
2020-01-03
OKM = OKänd Man, troligen Nikola Djokic vän till Micke Rönnkvist.
KL = Karin Lilja
OKM: För att jag, det är jättebra att du har en story, så du kör din…
KL: Jag har en story men jag hör gärna din först (skratt)
OKM: Nej du kör på din, såhär gör vi, du kör på din story. För att ja ja jag jag är känd för mina storysar. I alla mina papper som finns att läsa, då står det såhär, det är tomt det är blankt, för jag pratar inte
KL: Nä
OKM: Så du lägger den story som du vill
KL: Mm
OKM: Jag bara… så KL: Och för mig, det var så det gick så himla himla bra, då. Därför att jag är väldigt duktig (ohörbart) babbla på om detaljer som är helt irrelevanta.
OKM: Exakt, och då gör du din grej. För du är duktig på det. Du gör din grej. Dina detaljer och allting. Gör det. Du behöver inte tänka på ”ah vad ska han säga nu” förstår du vad jag menar
KL: Nej nej nej
OKM: Du vet att jag gör så. Och du gör din grej. Och that´s it. Ja
KL: Och jag, precis, och det var det jag (ohörbart) så att jag har ju (ohörbart)
OKM: Och sen ska det gå så långt så långt att vi verkligen sitter där också en dag, då kommer jag öppna ja men, till slut så kommer jag inte orka något mer, och säga jamen det är sant det stämmer det hon säger och.. Förstår du vad jag menar. Om jag ba…
KL: Ja och vet du vad jag kommer säga
OKM: Mm nä men du kommer säga något bra (ohörbart)
KL: Nä därför att (skratt) det är flera som vet jag är ganska (ohörbart) inte flera men ganska ja
Vad Karin menar med "det gick så himla himla bra, då" är att hon gick fri från att häktas vid första anhållandet för hon var så bra på att "babbla på om detaljer som är helt irrelevanta".
Hon kör exakt den stilen i förhör i fupen och i rättegången. Men det funkar inte nu
Nikola är förhörd och vägrar prata.
Om han träffat henne eller inte, det kommer han inte gå in på. Han ser ingen anledning till att säga något. Han vet inte vem han hjälper, vem hjälper han inte. Han pratar inte med polisen. Han vet inte vem han sätter i skiten.
Läs fup Aktbil 370 med encrochatarna så ser du hur väl hon kan följa en röd tråd. https://docdro.id/5rCHmec
Hon planerar väldigt väl hur hon ska undvika polisen om hon är under span eller avlyssnad.
Hur meddelanden ska överlämnas osv. Ingen kognitiv svikt alls där.
Hon skriver till och med på engelska hyfsat.
Dessutom borde hon må bättre nu när hon inte har druckit alkohol på så länge men hon kör samma babbel i rätten.
Mikael Rönnkvist och Luigj Vishaj är inte speciellt förtjusta i Karin.
Kallar henne för hora och pratar en hel del om henne.
Börja läsa på sidan 168 om du inte orkar med hela.
Det är mycket annat men kommer lite då och då om Karin och hennes beteende, hennes supande, lögner, hur sjukt det är att hon har varit domare osv.
Senast redigerad av Timeout 2021-02-18 kl. 18:58.
Ja, hon säger nånstans (encrochat?) att det är en medveten strategi.
Förutom att domare och jurister är så korkade på datorer att det kan hon pladdra bort. 😂
För övrigt behövde hon väl en reoperation pga sammanväxningar tarm/tarmvägg som sviter efter Sarajevo?
Hon babblar nåt så kopiöst så det är svårt att följa.
Resten är helt weird. Såsom skador på analreflexen. För att inte tala om förtjockad hjärtvägg.
Varför blir den operationen så akut när hon blir häktad? Ännu ett trix för att slippa häktningen?
Du glömde sväljreflexen...
Jadå hon är bra på att babbla och det erkänner hon själv i en hemlig avlyssning.
KL: Och för mig, det var så det gick så himla himla bra, då. Därför att jag är väldigt duktig (ohörbart) babbla på om detaljer som är helt irrelevanta.
Plockar lite från encrochattarna. https://docdro.id/5rCHmec Aktbil 370. Från encron börjar på sidan 20.
Mikael Rönnkvist är så trött på Karin så han ber Luigj ljuga för Karin om var han är och det gör han flera gånger. Att hon super, är full, är alkis, galen, dom tycker synd om barnen, mm.
Karin har definitivt inga som helst problem att planera vilket hennes meddelanden visar.
Mikael Rönnkvist har döpt sina kontakter i telefonen.
uncommoniuice Idioten (Karin)
whalecape (Luiqi)
Qorillakey Muse (Karin)
Brukarna bakom användarnamnen har identifierats som;
• Uncommonjuice- Karin Lilja
• Harshsloth- Mikael Rönnkvist
• Whalescape- Luigj Vishaj
Mikael Rönnkvist (harshsloth) skriver till Luigj Vishaj (whalescape) att "hon" gjort något med mobilen så att den bara fungerar på engelska. Även att "hon" fått en ny mobil.
2020-03-23 14:24:52 Mikael R
Hon har ju gjort något med telefonen så den fungerar bara på engelska
2020-04-04 23:39:24 Mikael R
Var ju tvumgen att ordna en ny telefon åt henne. kommer du ihåg?
Eftersom hon i fyllan hade söagit fel kod alldeles för många ggr
2020-04-04 23:40:17 Mikael R
Och denna har hon sett till att svenska språket har försvumnut
Lite sex på g tydligen med Luigj... men han är gift med Susan som flyttade till en egen lägenhet oktober 2019. Han kan inte stanna en hel natt med Karin i Sthlm pga frun...
uncommonjuice 2020-03-31 22:14:02
Oj. That's was a lot. I think I cou ld do that. But I have a thing that I must think of. The brain. lf I get too strong and many orgasms I get a SUPERheadache ...
till: whalescape
harshsloth- Mikael Rönnkvist 2020-03-21 kl 20.43.13
Balkankillen från Sarajevo blåste henne på 1,3 mil
2020-03-21 kl 20.44.01 Karin har lurat i Mikael att lantstället, Långvind, är värt över 10 miljoner.
Långvind är sålt 24 april 2020 för 1.850.000 kr.
Det finns en massa mer men fotostatkopia så går inte att kopiera. Läs själva.
Det är i den här fupen förhöret med Karin finns från 28 sep 2020, startar på sidan 313, och där hon får hon veta att encron är knäckt och dom har hennes meddelanden.
Karin blir otrevlig mot förhörsledaren för han missköter sitt jobb och hon tycker att åklagaren Lucas ska söka nytt jobb.
Karin vägrar svara, orkar inte svara...
Hon är ju fast där...
Vem är Luigj Vishaj? Troligen från Albanien. Från Expressen juli 2014. Han är nu 51 år.
Luigj Vishaj, 45. Bakgrund: Dömd som huvudman i den omfattande "Taxi Tony"-härvan med ett stort antal misstänkta köpare. Dom: Dömd till åtta års fängelse i tingsrätten för grovt narkotikabrott med mera. Ärendet är överklagat till hovrätten. Kommentar: Expressen har sökt Vishaj som erkänner grovt narkotikabrott genom förvaring, men nekar till att vara huvudman och delaktig i organiserad försäljning. https://www.expressen.se/nyheter/personerna-bakom-de-svenska-kokainligorna/
Vem är Mikael Rönnkvist? Mikael Rönnkvist förekommer i belastningsregistret under åtta avsnitt. 2021-01-18 Medhjälp till försök till mord, 6 års fängelse.
Den 5 oktober 2010 dömdes han för bl.a. försök till grovt rån till fängelse 6 år och 9 månader.
Efter det är det lite dopingbrott, ringa narkotikabrott, hade batong på allmän plats, olovlig körning.