2021-02-18, 01:05
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vet inte alls vem det är..

Tönten som läspar med kepsen på sniskan.
https://www.google.com/search?q=tobbe+ek&client=ms-android-oneplus-rvo3&prmd=isvn&sxsrf=ALeKk02aY9bzxpBKdb5Y6ggSR5fJd wgg-g:1613606743564&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahU KEwjahofGkfLuAhUvposKHUn3DKAQ_AUoAXoECAQQAQ#imgrc= 7z7dEAHcUpNgYM
2021-02-18, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har försvarat honom i typ 3 inlägg där han anklagas för att vara en pedofil. En ganska grov anklagelse.

Överdriv inte för att vinna låtsaspoänger. Fröidh är inte ens i min topp 5
Jag har aldrig sagt att han är pedofil?!?!? Det är det DU som sagt.

Jag? Överdriva? Skulle aldrig hända. Du om någon vet det.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Pedram. snackar skit med Emelie var det om Therese?
Försöker emelie vända dom andra mot henne ?
Vem det än var sa Pontus att han gillar henne.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
https://www.google.com/search?q=tobbe+ek&client=ms-android-oneplus-rvo3&prmd=isvn&sxsrf=ALeKk02aY9bzxpBKdb5Y6ggSR5fJd wgg-g:1613606743564&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahU KEwjahofGkfLuAhUvposKHUn3DKAQ_AUoAXoECAQQAQ#imgrc= 7z7dEAHcUpNgYM
Ooof, jepp, har såklart sett honom. Yikes.
2021-02-18, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen
Vild gissning är han Edvin Törnblom (?) som poddar med Johanna Nordström. Han har en egen podd som heter "välkommen ut" som avhandlar att just "komma ut"
Nej, det är inte Edvin. Edvin är inte journalist.
2021-02-18, 01:09
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Blir alltid sjukt irriterad när jag ser den nollan. Nästan 50 bast, någorlunda välklädd sen keps som en 8årig gatuunge.
2021-02-18, 01:10
Medlem
kermiths avatar
Peddo har blivit megalomanisk
Killen tror på fullaste allvar att han har en chans på Tess.
Blir så kul höra "du är en jättefin kille men jag tycker om dig som en jättebra vän".
Killen går in i dvala igen.
2021-02-18, 01:10
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har aldrig sagt att han är pedofil?!?!? Det är det DU som sagt.

Jag? Överdriva? Skulle aldrig hända. Du om någon vet det.

ge han en chans då, han är snäll. jag kan till o med sträcka mig till att JA han har en liten sliskig aura men med ett gott hjärta och lätt att bli missförstådd.
2021-02-18, 01:11
Medlem
HatarIslams avatar
Eftersom produktionen inte kan låta livesändingen gå obevakad ifall något oförutsett händer och går ut live, så börjar jag ana att dessa frekventa avbrott handlar om bl.a. toalettbesök av de i produktionen som bevakar huset...
2021-02-18, 01:12
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Jesper och Ponne har verkligen fått lite liv i huset. Jag förstår att Luis tror att duon är där för att ”liva upp”.

Ponne agerar matchmaker och vet att tittarna vill se Therese knulla.

Jesper är uppe och härjar runt lite överallt, hade Jeppe varit singel hade han kunnat spela fullt ut, han har ju potential.

Therese + Pedo
Emelie + Ponne
Steph + Simon
2021-02-18, 01:13
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Peddo har blivit megalomanisk
Killen tror på fullaste allvar att han har en chans på Tess.
Blir så kul höra "du är en jättefin kille men jag tycker om dig som en jättebra vän".
Killen går in i dvala igen.

Så rätt. Han är intresserad .Kammar noll.
2021-02-18, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
ge han en chans då, han är snäll. jag kan till o med sträcka mig till att JA han har en liten sliskig aura men med ett gott hjärta och lätt att bli missförstådd.
Han sumpade tyvärr sin chans hos mig redan i PH. Har extremt svårt att komma över att han försökte använda sig av "" för att tjejer skulle ligga med honom. Vet inte om någon som guilttrippar och tjatar (oavsett om tjejerna är 17 år yngre eller 17 år äldre) har ett så gott hjärta tbh...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in