Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Har du hört talas om att Polisen har span på en individ i ett sekel? Och att de blandar in anhöriga?
Det är självklart ingen som ifrågasätter att polisen kan ha span på misstänkt kriminella. Och jag tror du har missuppfattat tråden. De som är TI's påstår sig vara utsatta för systematisk förföljelse dagligen och i åratal. Och inte bara från Polisen utan det handlar om allt från anhöriga till arbetsgivare, grannar och CIA.
Japp har hört talas om sånt och själv varit med om att samma poliser som var på mig för 10+ år sen dyker upp när jag flyttade till ny stad i samma matbutik o "spana in mej", trots ingen anledning (aldrig dömts för brott). TI's? Vad menar du?
Jo har sett sånt om du fått på dej polisen kontaktar dem ju anhöriga om du inte accepterar en böter el strafföreläggande. Men också kan ju utredningar uppkomma pga nån polischef vill ha mer info eller du har på något sätt hotat deras politiska revir. Samma poliser knackar dörr o frågar dina grannar om de sett något (om dig), arbetsgivare likaså... de är ju polismetoder du menar? Att CIA avlyssnar svenskar är givet, CIA och FRA samarbetar öppet. Sverige tillåter avlyssning av den egna befolkningen ifrån SÄPO, CIA, FRA osv. USA tillåter inte detta längre mot den egna befolkningen. Men i Sverige är de fritt fram, så en lågoddsare, blev ett ståhej när Kina ville göra samma sak med sitt 5G nät
Sen finns ju en drös människor som inte är kriminella utan bara "politiska fiender till regimen" som gang stalkas men då brukar man påstå "att dom är under polisutredning" för att man ska kunna göra saker mot dom som är obehagliga (godtyckligt frihetsberövande, trakasserier, misshandel, hot, förföljelse, förtal), visst snackar vi väl "lagliga metoder" men de är ju gang stalking. Många blir gang stalkade varje år då polis utreder 500 tusen brottsmistankar årligen där 400 tusen avskrivs och alltså blir många gang stalkade utan rättsliga skäl annat än påstådda brott. Att dölja några politiska fiender i dom 500 tusen brottsmisstankarna är en enkel biff.
För att ta ett exempel är ju alla dom imamerna som garanterat utreds hela tiden av polisen eller judar i Malmö, gang stalkade per definition, om de är oskyldiga till brott. Men vissa av dom är terrorister osv. Så man döljer helt enkelt lite politiska fiender i statistiken. I Sverige gang stalkas man oftast skulle jag påstå pga religionsförföljelse av en alltmer ateistisk stat