2021-02-17, 13:43
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Haha, hon är störtskön!
Lite blåst, inte det minsta självisk.
Hon sov glatt på golvet första natten efter att ha hjälpt alla deltagare att bära ut deras väskor när de snodde hennes säng.

Hon sa bara: ”jag är glad att jag får ligga på golvet, det finns folk som inte ens har tak över huvudet”

HÖR DU INTE THERESE GNÄLL? Usch!!!🤣

Åh fint av henne missade det :/ missade även Therese gnäll😂... vad sa hon ens?
2021-02-17, 13:46
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Åh fint av henne missade det :/ missade även Therese gnäll😂... vad sa hon ens?

Alltså rösten är gnällig, allt hon lyckas staka fram är gnälligt.
Hör du inte gnälldialekten/rösten?
Den ilar ju 🤣

Hon har väl haft så mycket kuk i halsen så stämbanden är väl lika slappa som pirogen 🤠
2021-02-17, 13:47
Medlem
xrlpyts avatar
Det behövs ett elstötsuppdrag snarast möjligt, Nardos ska ha den på sig, och varje gång hon avbryter någon så kommer en stöt.
2021-02-17, 13:48
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Therese är typexempel på någon som vuxit upp i en liten ort med lite konkurrans och verkligen tror hon är snyggare än hon är

Hon är högst average i random storstad så hon ska nog lugna ner sig. Dessutom är hela hon fejk. Sillisar, tatuerade ögonbryn och kalle anka läppar.
2021-02-17, 13:48
Medlem
Men alltså allvarligt plocka bara bort Nardos.

Absolut jag förstår er som tänker att hon bidrar till underhållning med sin dumma personlighet men jag orkar inte lyssna mer på henne, hon ska vara med i varje situation, varje samtal och ha sista ordet hela tiden. Hon suger verkligen ur allas energi känner jag.

Och hon har typ fått en ledarroll, folk lyssnar på henne och håller med henne när hon pratar om helt orimliga idiotsaker.
2021-02-17, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det behövs ett elstötsuppdrag snarast möjligt, Nardos ska ha den på sig, och varje gång hon avbryter någon så kommer en stöt.

Var det inte Amilia som grät när hon fick göra den?
2021-02-17, 13:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Jeppe är helt clueless när de pratar om hygien och toalettstädning, sånt nonsens har han aldrig sysslat med.
2021-02-17, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating

Absolut jag förstår er som tänker att hon bidrar till underhållning med sin dumma personlighet men jag orkar inte lyssna mer på henne, hon ska vara med i varje situation, varje samtal och ha sista ordet hela tiden. Hon suger verkligen ur allas energi känner jag.

Och hon har typ fått en ledarroll, folk lyssnar på henne och håller med henne när hon pratar om helt orimliga idiotsaker.

hon bidrar inte ett skit till underhållning hon är bara jobbig ut ska hon
2021-02-17, 13:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon bidrar inte ett skit till underhållning hon är bara jobbig ut ska hon
Lycka till med omöjligt uppdrag och då är det ett sådant, En av favoriterna ska åka ut nje det finns andra som kommer gå före!
2021-02-17, 13:52
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Therese är typexempel på någon som vuxit upp i en liten ort med lite konkurrans och verkligen tror hon är snyggare än hon är
Fast hon är ju snygg
2021-02-17, 13:52
Medlem
Älskade Joel igår men idag har han varit gnällig och lagt gnälliga kommentarer
2021-02-17, 13:54
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating

Det är exakt det som kommer leda till första bråken.
Någon kommer störa sig och hugga henne sen är bråket i full rullning.

Ska alla sitta tysta i soffan?
Skickar vi ut Nardos, vem fan ska starta konflikter då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in