2021-02-16, 12:56
Bannlyst
Pedram pratar i sovrummet 🥳
2021-02-16, 12:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ingen aning så därför jag frågar. 🙃 Sklnt att det inte bara är jag som minns Lennies matlagning. Det var helt sjukt. Jag jobbade hem då med och det kunde ta en arbetsdag att langa fram till random halvfabrikat.

Har Pedram sagt ett ord ännu? Har inte sett munnen röra på sig en mm.
Fick googla för mindes inte namnet men hon har ju varit kock på Vassa Eggen bland annat, det är ju en trestjärnig restaurang.

Pedram pratade nyss i sovrummet! Hann ni med?
2021-02-16, 12:59
Medlem
destroyer93s avatar
Okej, första intryck:

Känner spontant att den här säsongen absolut kan bli bra, för mig tog det rätt lång tid innan jag började fastna för deltagarna förra året och det känns redan helt okej i år måste jag säga. Bådar ändå gott.

Med det sagt. Nardos och Therese går mig redan på nerverna, den förstnämnda för att hon är allmänt jobbig, klagar, tjatar och skriker hela tiden. Therese stör jag mig på för att det är så uppenbart att hon är med endast för att försöka skapa sig ett namn. Hon verkar tycka att allt och alla är jobbiga/pinsamma så egentligen kan man fråga sig varför hon ens är med, men den anledningen är som sagt uppenbar för mig iallafall.

Kände direkt att Simon skulle bli något av ett hatobjekt för mig pga hans självgodhet och ADHD-personlighet, men jag tycker snarare att han är rätt underhållande hittills, bjuder på sig själv och verkar inte ha några tydliga gränser (på gott och ont).

Tycker Stephanie känns som den mest genuina hittills.
2021-02-16, 13:00
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fick googla för mindes inte namnet men hon har ju varit kock på Vassa Eggen bland annat, det är ju en trestjärnig restaurang.

Pedram pratade nyss i sovrummet! Hann ni med?

Haha ja han frågade om det bara var han som var sugen på ta en nap🤣
2021-02-16, 13:01
Medlem
simon har pissat på en snubbe på en konsert när han var 16-17 år
2021-02-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon har pissat på en snubbe på en konsert när han var 16-17 år
Tur att de hade gemensamma kompisar. Hade det varit en random hade han nog fått problem.
2021-02-16, 13:06
Medlem
ollepolle90s avatar
Åh herregud det finns inget stopp på mundiarrén Nachos
2021-02-16, 13:07
Bannlyst
Kung louie försöker tala vett med ungdomarna.
2021-02-16, 13:07
Medlem
Deferos avatar
Fattar inte varför folk här har problem med hon Nardos. Hon verkar ju vara skitrolig, säger mycket knasiga grejer, saker som folk kan skratta åt, verkar också ha en del självdistans. Ärligt talat verkar hon vara en av få där inne med karaktär. Troligtvis en av få som dessutom kan skapa lite konflikt och konfrontera folk som beter sig jobbigt på olika sätt. Varför skulle man vilja ha ut henne?
2021-02-16, 13:08
Medlem
Jag är verkligen allergisk mot såna som kan sitta och låta käften gå utan att känna in rummet och när det är dags att låta andra få utrymme. Nardos är på samma nivå som Amilia förutom att Amilia faktiskt berättade intressanta saker om tex Arbogakvinnan
2021-02-16, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Fattar inte varför folk här har problem med hon Nardos. Hon verkar ju vara skitrolig, säger mycket knasiga grejer, saker som folk kan skratta åt, verkar också ha en del självdistans. Ärligt talat verkar hon vara en av få där inne med karaktär. Troligtvis en av få som dessutom kan skapa lite konflikt och konfrontera folk som beter sig jobbigt på olika sätt. Varför skulle man vilja ha ut henne?

fett jobbig har ju för fan mundiarre
2021-02-16, 13:09
Medlem
__Alez__s avatar
Visst Nardos snackar en del men hon är bra mycket bättre än den sida man sett i Tjafs.
Första gången man sett henne kunna hålla vettiga diskussioner utan just tjafs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in