Men Pontus, sån mes. Fegis att bara välja killar (förutom Therese) till sitt lag. Där sjönk han i mina ögon. Och nu står han i badrummet och ångrar sig... Ångrar att jag röstade på att han skulle välja lag.
Peddi är populär bland Discordfolket, de anser att han kommit igång mer och mer nu när han fått in husbilsgrabbarna. #TeamPJP är det som gäller därinne.
Tror ni dom kommer tvingas ändra tv konceptet med 4 studiodagar?
Har sett 1 positiv kommentar och 100-tals negativa på Instagram och Facebook. Har svårt att se att dom kommer behålla några tittare förutom oss som kan kolla live 24/7 om dom fortsätter med det här konceptet.