Citat:
Tycker faktiskt synd om er som kommer in i tråden nu och ska försöka fatta nåt av Karins svammel i rätten. Lägger in en del så bilden blir lite klarare.Tack för sammanfattningen och den här tidslinjen!
Försökte sätta ihop den i huvudet medan jag lyssnade/lyssnar på Prime Crimes inspelning från tingsrätten, men eftersom knappt någon av de som deltar där verkar ha koll på 2013 eller 2018 är det svårt att hänga med.
Är bodelning och lägenhet gjord och såld eller inte? Har KL pengar eller inte? Har CF och Ö verkligen blivit inbjudna till Långvind?
Och varför låter KL som en JM i helt annan tråd om Arboga avseende ”alla är så elaka mot mig”?
Din tidssammanfattning gör det lite klarare i alla fall.
Nu har jag inte lyssnat igenom alla delar av inspelningarna från Prime Crime, men jag har hittills inte hört något om LOBar,
Polisers eller sjukvårdens perspektiv på KLs bakgrund och/eller skador? Finns det NÅN trovärdighet kring KLs uttalanden om att annan person ligger bakom hennes myckna skador?
Försökte sätta ihop den i huvudet medan jag lyssnade/lyssnar på Prime Crimes inspelning från tingsrätten, men eftersom knappt någon av de som deltar där verkar ha koll på 2013 eller 2018 är det svårt att hänga med.
Är bodelning och lägenhet gjord och såld eller inte? Har KL pengar eller inte? Har CF och Ö verkligen blivit inbjudna till Långvind?
Och varför låter KL som en JM i helt annan tråd om Arboga avseende ”alla är så elaka mot mig”?
Din tidssammanfattning gör det lite klarare i alla fall.
Nu har jag inte lyssnat igenom alla delar av inspelningarna från Prime Crime, men jag har hittills inte hört något om LOBar,
Polisers eller sjukvårdens perspektiv på KLs bakgrund och/eller skador? Finns det NÅN trovärdighet kring KLs uttalanden om att annan person ligger bakom hennes myckna skador?
Bodelningen blev klar dec 2016 och efter det har Karin inget med lägenheten att göra, men hon fortsatte att överklaga trots att hon var utlöst med nästan 10 miljoner i slutet av dec 2016.
Lägenheten såldes för en tid sedan och HOL och barnen lever med skyddad adress.
https://docdro.id/q7U1HG6 Bodelningen Tvångsbodelning då Karin inte medverkar, inte lämnar in redovisning av sina tillgångar, sparkar sin advokat mm 2016-11-28.
Det tar "bara" 3 år innan bodelningen görs med tvång pga Karin trasslande och alla påhittade sjukdomar.
HOL löser ut Karin enligt bodelningen i slutet av dec 2016 med nästan 9,5 miljoner.
Karin Lilja överklagar bodelningen till alla instanser som finns men kommer inte in med några underlag. Hon är för sjuk osv.
Brytdagen när boet ska delas är 23 okt 2013 när skilsmässoansökan lämnas in.
Det tar "bara" nästan 6 år innan det blir helt klart 3 sep 2019 för Karin överklagar allt.
https://docdro.id/V0TX8I4 Bodelningen Högsta domstolen fattar följande BESLUT. Högsta domstolen avslår ansökan om återställande av försutten tid. 2019-09-03
Tre dagar senare skjuts HOL 2019-09-06
Karin ska ha fått ett större arv efter sina föräldrar, flera miljoner men svårt att få fram exakt hur mycket. Men pengar har hon haft men hon håller det hemligt och snyltar på andra även efter att hon fick nästan 10 miljoner för lägenheten.
Hon ljuger även för sina torpeder och troligen flera andra om fritidshuset i Långvind i Hälsingland.
Det ska enligt Karin vara värt över 10 miljoner.
Långvind är sålt 24 april 2020 för 1.850.000 kr. Bra långt från 10 mille...
Tror nog att Karin bjöd in CF och Ö men det vill hon inte erkänna, lika lite som hon erkänner något annat som kan bindas till mordförsöken på HOL.
KL och JM har både en personlighetsstörning och någon form av psykisk sjukdom i botten och båda älskar att göra sig själva till offer. Dom har kallats för narcissistpsykopater...
Nej LOB:ar som har varit tidigare tar dom inte upp nu, men kanske den LOB:en samma dag som Karin släpptes från första anhållandet. Dom kommer kanske i domen, i alla fall dom där Karin blir dömd för våldsamt motstånd och misshandel av tjänsteman när hon blir LOBad.
Nej det finns inget om att någon annan har orsakat Karins skador men en hel del om att Karin ramlar och slår sig på fyllan. Plus en rad falskanmälningar från Karin mot HOL som är nedlagda.
Men hon ljuger som en häst travar och skulle vinna Elitloppet med ett helt varv om hon vore travare
Ljuga som en häst travar – Att man hejdlös berättar lögner tills det blir absurt.Lägger in lite till så ni får en klarare bild av vem Karin är.
Sjukintyg
Det finns inga. Karin är mytoman om alla sina sjukdomar. Hon ramlar på fyllan och slår sig och bryter en arm men det andra... och det är alltid HOL:s fel enligt Karin.Det finns bara Karins påstående om sjukdomar och några rader från en dom när hon försökte ljuga om när hon fick sin lilla stroke.
Läs resten här på länken (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
På den länken finns bl.a detta.
Karin slår en köttyxa i en stor TV, 50 tum om jag minns rätt, för HOL ville se ett program och hon tyckte han skulle stänga av eller byta kanal.
Karin rispar HOL:s mage med en kniv...
Toppjuristens osanningar har avslöjats av polis och domstol
Publicerad 12 sep 2019
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-osanningar-har-avslojats-av-polis-och-domstol/
Karin slåss när hon blir LOBad för är ju inte full anser hon.
Karin Lilja förekommer i belastningsregistret under tre avsnitt.
Den 15 april 2016 meddelades hon besöksförbud gentemot HOL.
Den 20 oktober 2017 dömdes hon för bl.a. våld mot tjänsteman till villkorlig dom och dagsböter.
Den 26 september 2018 dömdes hon för våldsamt motstånd till dagsböter.[/quote]
När det gäller lägenheten, dess värde och bodelningen så kan jag förenkla det utan att gå in på övriga tillgångar. Men enkelt förklarat så är det i princip så här. Jag avrundar summorna.
Länk till resten av inlägget (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Länk till mer info om Karin (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Karin lämnade bostaden frivilligt och lät HOL flytta in i den med barnen.
Karin misshandlar barnen. Länk till inlägg där jag svarar någon som tydligen är helt dårad av Karin och har tagit henne i försvar oavsett vad som har kommit fram. (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Länk till tråd med lite utdrag från en fup med bl.a Karins alla sjukdomar. PUH
(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Länk till tråd med FUP:ar (FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Det hade varit rätt roligt annars..("på grund av min Narcissistiska sida och för att inte tala om mina sociopatiska draaag, är det förödande för mig att vistas här i cellen").