2021-02-16, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz

Inte en skund har lagts på att stävja pandemin eller att förbättra ekonomin. De ljög alla amerikaner rakt i ansiktet gällande stimulus checks.

På vilket sätt då?
Menar du att någon i det demokratiska partiet har röstat emot en stimulus check?

Kan det vara så att jag vet inte men det låter löjligt så jag ber om ursäkt om jag låter fånig... Något parti i senaten maxar tillåtna filibuster i varje kommitté som hämnd för att chuck Schumer kräver sk enkel majoritet (handuppräckning) i motsats till roll-call votes?

Återigen så ber jag om ursäkt för mina konspirationsteorier.

Nu en seriös fråga till dig Helge.
Skriver du dessa one liners i hopp om att få till en diskussion?
Citera
2021-02-16, 19:40
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
På vilket sätt då?
Menar du att någon i det demokratiska partiet har röstat emot en stimulus check?

Kan det vara så att jag vet inte men det låter löjligt så jag ber om ursäkt om jag låter fånig... Något parti i senaten maxar tillåtna filibuster i varje kommitté som hämnd för att chuck Schumer kräver sk enkel majoritet (handuppräckning) i motsats till roll-call votes?

Återigen så ber jag om ursäkt för mina konspirationsteorier.

Nu en seriös fråga till dig Helge.
Skriver du dessa one liners i hopp om att få till en diskussion?

Var det inte en two-liner? Eller sitter du på en extra bred skärm?

Bajdens Stimulus Checks fraud har redan blivit exponerat.

Democrats LIED About The $2,000 Checks Going To Everyone
https://www.youtube.com/watch?v=i9TVgNyRAbg&ab_channel=TimPool
Citera
2021-02-16, 20:03
Bannlyst
Citat:
Var det inte en two-liner? Eller sitter du på en extra bred skärm?

Bajdens Stimulus Checks fraud har redan blivit exponerat.

Democrats LIED About The $2,000 Checks Going To Everyone
https://www.youtube.com/watch?v=i9TVgNyRAbg&ab_channel=TimPool

1400+600= 2000 usd

Är Tim Pool din huvudsakliga källa ?
Isåfall är du felinformerad tror jag
Citera
2021-02-16, 20:12
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
1400+600= 2000 usd

Är Tim Pool din huvudsakliga källa ?
Isåfall är du felinformerad tror jag

Nejdå, jag konsumerar brett när det kommer till nyheter.

3rd stimulus check: Why you shouldn't expect another payment for weeks -- if at all
https://abc7.com/third-stimulus-check-checks-update-biden-covid-relief-plan-who-gets-1400/10318355/
Citera
2021-02-16, 20:25
Bannlyst
Citat:
Nejdå, jag konsumerar brett när det kommer till nyheter.

3rd stimulus check: Why you shouldn't expect another payment for weeks -- if at all
https://abc7.com/third-stimulus-check-checks-update-biden-covid-relief-plan-who-gets-1400/10318355/

Ledsen men jag tror dig inte ett dugg. Det enda jag ser dig posta är alt-right memes och fake outrage relaterat skräp. Jag låter dig få in ett mothugg sen checkar jag ut för ikväll

Trevlig kväll
Citera
2021-02-16, 20:51
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ledsen men jag tror dig inte ett dugg. Det enda jag ser dig posta är alt-right memes och fake outrage relaterat skräp. Jag låter dig få in ett mothugg sen checkar jag ut för ikväll

Trevlig kväll

Läs min posthistorik, så ser du länkar till CNN, Times, Forbes, Aftonbladet, Expressen, DN och andra vänsterliberala blaskor. Till skillnad från er TDS:are som är ganska enkelspåriga.

Men tycker du att det blev någon revolution eller?
Citera
2021-02-16, 21:18
Medlem
Citat:
Läs min posthistorik, så ser du länkar till CNN, Times, Forbes, Aftonbladet, Expressen, DN och andra vänsterliberala blaskor. Till skillnad från er TDS:are som är ganska enkelspåriga.

Men tycker du att det blev någon revolution eller?
Naturligtvis blev det ingen revolution eftersom vi har att göra med mer eller mindre efterblivna människor.

Men det betyder inte att de inte är farliga och förtjänar hårda straff.

https://www.youtube.com/watch?v=i9Xd5s0boWc

Man undrar ju vad de hade tänkt sig skulle hända. Att Trump skulle rida in på en vit springare och deklarera tusenårsriket?

Vi har med gravt störda människor att göra här.

Det påminner mig om när ett gäng ungdomar i Malmö bara tog över en matbutik. De vägrade att låta ägaren komma in och satte sig själva vid kassorna och började ta betalt. 'Det är vår butik nu' ha ha ha.

Det är på den nivån dessa byfånar opererar
Senast redigerad av Alpoxen 2021-02-16 kl. 21:20.
Citera
2021-02-16, 21:29
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Naturligtvis blev det ingen revolution eftersom vi har att göra med mer eller mindre efterblivna människor.

https://www.youtube.com/watch?v=i9Xd5s0boWc

Man undrar ju vad de hade tänkt sig skulle hända. Att Trump skulle rida in på en vit springare och deklarera tusenårsriket?

Vi har med gravt störda människor att göra här.

Det påminner mig om när ett gäng ungdomar i Malmö bara tog över en matbutik. De vägrade att låta ägaren komma in och satte sig själva vid kassorna och började ta betalt. 'Det är vår butik nu' ha ha ha.

Det är på den nivån dessa byfånar opererar

Och ändå vevar man konspiratoriska statskuppstankar. Verkar vara svårt att bestämma sig om det var sjukt vältränade militärer som skulle ta över eller några ölmagar som råkar ha samlats.
Citera
2021-02-16, 21:37
Medlem
Citat:
Och ändå vevar man konspiratoriska statskuppstankar. Verkar vara svårt att bestämma sig om det var sjukt vältränade militärer som skulle ta över eller några ölmagar som råkar ha samlats.
Ja? Hela deras liv upptogs av konspiratoriska statskuppstankar. De tog det uppenbarligen på allvar.

Filmerna ljuger inte. Att det var dömt att misslyckas förr eller senare gör det inte mindre allvarligt.

Men visst, det är utmärkt att Pelosi vill ha en fullständig genomsyn. Det är vi nog alla intresserade av. Men likt 9/11-kommissionen så kommer foliehatteriet att fortsätta.

Personligen välkomnar jag Pelosis initiativ. Jag är genuint intresserad av att veta hur det kunde gå så fruktansvärt fel.
Citera
2021-02-16, 21:40
Medlem
Citat:

Det var både och. Du kan hålla två saker i huvudet samtidigt va?
Citera
2021-02-16, 21:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det var både och. Du kan hålla två saker i huvudet samtidigt va?

Både och? Du menar att det var både en planerad statskupp och en icke planerd statskupp?
Citera
2021-02-16, 21:52
Medlem
Citat:
Både och? Du menar att det var både en planerad statskupp och en icke planerd statskupp?
Har du hört uttrycket nyttiga idioter?

Skillnaden här är väl att de var idioter inte bara bildligt talat utan faktiskt.

Att Trump och hans närmaste påhejare själva är idioter hjälpte ju inte.
Senast redigerad av Alpoxen 2021-02-16 kl. 21:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in