2021-02-16, 21:01
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Hur kan det vara så svårt att få en kille som är smart och inte snygg? Jag menar inte överdrivet ful heller. GÄrna snygg. Jag hade en på krokenn men han dumpade mig under min sjukdomsperiod vilket jag kan förstå honom. Nu får man bara massa snygga och intetsägande killar på sig och det är ointressant. Jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Och bara att gå vidare men hurdå? Träffa massa snygga sociala killar som gillar sport och resa och festa. Ja kul för dem. Inte för mig.
Citera
2021-02-16, 21:03
Medlem
deLuzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Hur kan det vara så svårt att få en kille som är smart och inte snygg? Jag menar inte överdrivet ful heller. GÄrna snygg. Jag hade en på krokenn men han dumpade mig under min sjukdomsperiod vilket jag kan förstå honom. Nu får man bara massa snygga och intetsägande killar på sig och det är ointressant. Jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Och bara att gå vidare men hurdå? Träffa massa snygga sociala killar som gillar sport och resa och festa. Ja kul för dem. Inte för mig.

Hur gammal är du och vad menar du med smart?
Citera
2021-02-16, 21:04
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deLuze
Hur gammal är du och vad menar du med smart?
Hej jag är 30 år gammal och jag menar som han som gick i mattekursen med mig och svarade på massa tal jätte smart och skrev på tavlan själv.
Citera
2021-02-16, 21:05
Medlem
Citat:
Hej jag är 30 år gammal och jag menar som han som gick i mattekursen med mig och svarade på massa tal jätte smart och skrev på tavlan själv.

Testa en kurs på KTH.
Citera
2021-02-16, 21:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Testa en kurs på KTH.
Nej jag kommer inte gå några kurser mer nu på ett tag iaf.
Citera
2021-02-16, 21:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Bara att gå hem och låta sig bli knullad av 100 blattar istället för att komma över det.
Citera
2021-02-16, 21:09
Medlem
Citat:
Nej jag kommer inte gå några kurser mer nu på ett tag iaf.

Jag menade att det finns smarta killar där...
Citera
2021-02-16, 21:09
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Jag menade att det finns smarta killar där...
Jo jag vet... Men det funkar inte orkar inte läsa mer kurser nu...
Citera
2021-02-16, 21:10
Medlem
Citat:

Nä skit i det då.

Då får du väl leta nån annanstans.
Citera
2021-02-16, 21:10
Medlem
deLuzes avatar
Citat:

Heh, du får ta om mattekursen igen och spela dum så att någon smart-sexig snubbe måste hjälpa dig, och sedan ber du honom förklara hur 1+1=6 . Men skämt åsido, du får väl hålla ögonen öppna efter de lite nördigare killarna som är mer i bakgrunden. De tenderar väl dessutom att bli tacksamma för en kvinnas uppmärksamhet
Citera
2021-02-16, 21:13
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:

Har du kollat in den här tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?p=74698623&posted=1#p74698623 kan tänka mig att det eventuellt kan vara något för dig även om det är en ren gissning...
Citera
2021-02-16, 21:14
Medlem
Jag är en ”smart kille” men skulle bli avtänd om jag mötte en sådan som uttrycker sig som TS gör. Mina likar gör högst sannolikt detsamma. TS bör hålla sig till snyggingarna, lika (?) barn leka bäst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in