2021-02-16, 18:44
Medlem
Simons röst är JÄTTElik någon annan realityprofils/kändis? När jag inte kollar och bara hör honom så kopplar jag till någon annan men kommer fan inte på vem.

Någon annan som TYCKER detta eller har jag redan fått psykos???
2021-02-16, 18:45
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Simons röst är JÄTTElik någon annan realityprofils/kändis? När jag inte kollar och bara hör honom så kopplar jag till någon annan men kommer fan inte på vem.

Någon i Pink Room skrev Nassim al Fakir
2021-02-16, 18:47
Medlem
Citat:

Den enda kända karaktären jag tycker han är lik är Beelzebub

Simon e riktigt skön, mycket lögner bara
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Någon i Pink Room skrev Nassim al Fakir
Hmm... nu när du säger det. Men tror inte det är han jag tänker på??

Eller kanske.

Plöjde Bäst i test för ett tag sedan, så skulle kunna vara det. Men känns som en lite för avlägsen koppling på något sätt.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:

Jag tycker han låter exakt som han David programledaren/skådisen som är gift med Renee Nyberg. Hellenius kanske?
2021-02-16, 18:48
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är Joel seriös med att det var jobbigt att sitta i en låda en stund?

Han hade passat så bra i förra årets upplaga där allt handlade om att synas mest genom att skrika, gnälla, tyck-synd-om-mig tillsammans med skrik Jassa, Mergim o Lennie som de betedde sig under skräckveckan dvs överdriva överdriva överdriva
Medlem
DjPuttes avatar
Joel måste ha problem som han håller på finns lite narcissistiska drag måste synas och höras hela tiden rakt igenom, Och då han fick straffet tjura han i hop och tyckte han suttit nog efter ngn minut nje den killen kommer bli rätt jobbig i längden!
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Joel måste ha problem som han håller på finns lite narcissistiska drag måste synas och höras hela tiden rakt igenom, Och då han fick straffet tjura han i hop och tyckte han suttit nog efter ngn minut nje den killen kommer bli rätt jobbig i längden!

Joel måste ut.
2021-02-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Den enda kända karaktären jag tycker han är lik är Beelzebub

Simon e riktigt skön, mycket lögner bara
Den referensen flög mig tyvärr rackt över huvudet haha.

Tycker han är helt ok hittills, men känns som att det finns en risk att han blir för mycket efter ett tag. Han är ju the master of KRYDD dock. Ska bli kul att se honom laga mat, om det ens går att äta ;PpPPpPPPpPP
2021-02-16, 18:49
Medlem
"Har vi kaniner på alla hjärtansdag?"
2021-02-16, 18:50
Avslutad
Varje gång de zoomar in på Therese ansikte ser det ut som om hon planerar ett massmord.
2021-02-16, 18:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Håller med, har tänkt på det också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in