2021-02-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Nej, där passerades en gräns. Med råge.
Verkligen. De gick lika mycket över gränsen som PW gjorde under sin kvart i huset förra året.

Men hallå, Ped...vad han nu heter - är han stum? Kan han prata? Eller har han sålt sin röst till Ursula?
2021-02-16, 18:31
Medlem
Contragulationss avatar
Folk måste hålla käften när det läses brev.
2021-02-16, 18:33
Avslutad
Undra om Kung Luis har en neonfärgad mössa med matchande T-shirt för varje veckodag. Det tror jag. Han är en riktig fashionista. Ett modelejon.
2021-02-16, 18:35
Medlem
Märkte nu att de har en klocka

Jag är just nu väldigt nöjd med säsongen fast att de har en klocka är S K A N D A L
2021-02-16, 18:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Okej, då åker vi igen då.
Trist att PK-fyran fortfarande får hålla i BB. Det inger inga större förväntningar på bra TV, men jag hoppas jag har fel.
Joel har en Afghansk våldtäktsmansaura över sig tycker jag. Stephanie verkar skön däremot, men ingen går upp mot förra säsongens Jullan. Har tyvärr inte hittat något riktigt hatobjekt ännu, men jag jobbar på det.
Kommer börja med två veckors gratistittande för att se om jag fastnar.

Ha det bra sålänge kära vänner.

MVH/Gnomegirl
2021-02-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Trist att PK-fyran fortfarande får hålla i BB. Det inger inga större förväntningar på bra TV, men jag hoppas jag har fel.
Joel har en Afghansk våldtäktsmansaura över sig tycker jag. Stephanie verkar skön däremot, men ingen går upp mot förra säsongens Jullan. Har tyvärr inte hittat något riktigt hatobjekt ännu, men jag jobbar på det.

MVH/Gnomegirl

Tror inte det hade varit så mycket skilnad på de andra kanalerna tyvärr!

Tiderna ändras snabbt och om man kollar på big brother 2012(som jag älskar) förstår man att de har behövt ändra en del.
2021-02-16, 18:37
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

MVH/Gnomegirl

Åhh Gnome <3 välkommen tillbaka
2021-02-16, 18:38
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Joel har en Afghansk våldtäktsmansaura över sig tycker jag.
MVH/Gnomegirl

Precis vad jag sagt flera gånger i tråden. Skönt att fler ser det jag ser. Han är jävligt creepy.
2021-02-16, 18:42
Medlem
Joel får gärna sluta sjunga nu.

Det handlar inte om att han är speciellt dålig utan att man gärna inte vill höra han konstant
2021-02-16, 18:42
Medlem
Är Joel seriös med att det var jobbigt att sitta i en låda en stund?
2021-02-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Precis vad jag sagt flera gånger i tråden. Skönt att fler ser det jag ser. Han är jävligt creepy.

”Afganstyle” är att söta till sig sen går de till attack!
2021-02-16, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är Joel seriös med att det var jobbigt att sitta i en låda en stund?
Det var faktiskt jättejobbigt. Sluta retas. Han blev yr, trött och sov kanske till och med en liten stund. Det var tufft.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in