Citat:
Ursprungligen postat av
ollepolle90
Tänkte samma sak. Så som all stars i ex beter sig för att se fina ut för sina följare. Tråkigt
Men precis. Typ Adde och sin "JaG hAr FöRäNdRaTs JaG Är eN Ny mÄnNiSkA" för att försöka bra ut i tv, men är samma skrot och korn som alltid haha.
Trodde Stephanie skulle vara den tråkiga och personlighetslösa, men verkar tyvärr vara Therese. Får hoppas att det är en fasad som rämnar i sinom tid, men tycker det ser rätt mörkt ut.