2021-02-14, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Var har jag påstått att den sidan handlar om valfusk?

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Gjorde det ont?

Så berätta , vad vill du att den sidan ska bevisa? För den här tråden handlar om, gissa vad, ja just det valfusk
Med andra ord länkar du till något du inte ens läst själv och eller förstår
2021-02-14, 20:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har tagit del av dina protester och de håller inte för en grundlig analys. Eventuella småfel tar inte udden av att valet i USA 2020 var en enda stor samordnad attack på den amerikanska friheten.

Protester? Jag har inte protesterat, jag har motbevisat dig.
Men om du har några invändningar mot det så framför du givetvis dina synpunkter och invändningar nu - att bara påstå att ”det inte håller” är ovärdigt en debatt.
2021-02-14, 20:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det som är oärligt är att påstå att någon annan fuskar utan att man har belägg för påståendet.
Att vägg bemöta trams, eller vägas lägga ännu mer skattepengar på att utreda andras tramspåståenden är givetvis inte ohederligt - det är snarare rakryggat och hedervärt.
Fast belägg har dom multum av. Problemet är att ingen vill titta på bevisen för korruptionen når ända upp i HD. John Roberts t.ex. fanns på Epsteins Lolita Express.

Är man ärlig visar man att man är ärlig genom att lägga alla kort på bordet. Här har det vägrats både det ena och det andra, som bara förstärker misstankarna.
2021-02-14, 20:06
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Vanligt hederligt folk som bevittnar valfusk anmäler detta. Hur många har du hittat? Noll.
Hör du ekot...

Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Så berätta , vad vill du att den sidan ska bevisa? För den här tråden handlar om, gissa vad, ja just det valfusk
Med andra ord länkar du till något du inte ens läst själv och eller förstår
Inget att säga i sakfrågan? Så förutsägbart för den som saknar argument...
2021-02-14, 20:08
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Protester? Jag har inte protesterat, jag har motbevisat dig.
Men om du har några invändningar mot det så framför du givetvis dina synpunkter och invändningar nu - att bara påstå att ”det inte håller” är ovärdigt en debatt.
Nej du har inte alls motbevisat mig. Jag svarade dig i ett par inlägg tidigare. Om du drar ner på postandet kanske du hinner läsa?
2021-02-14, 20:08
Medlem
Citat:
Fast belägg har dom multum av. Problemet är att ingen vill titta på bevisen för korruptionen når ända upp i HD. John Roberts t.ex. fanns på Epsteins Lolita Express.

Är man ärlig visar man att man är ärlig genom att lägga alla kort på bordet. Här har det vägrats både det ena och det andra, som bara förstärker misstankarna.
Men hängde inte trump massor med epstein? Typ så mycket att det finns filmer med dem ihop. Betyder det att även trump är en del av träsket? Och han var med och fuskade
MOT sig själv? Booooom. Kraken släpptes. TRUMP själv fuskade MOT sig själv. Därför kunde ingen bevisa det!
2021-02-14, 20:11
Avslutad
Citat:
Inget att säga i sakfrågan? Så förutsägbart för den som saknar argument...

Argument? Du varken läser dina egna länkar, än mindre vet vad du vill framhäva med den och du svarar inte på en enda fråga.

Svårt att svara på sakfrågan som sagt när du inte ens själv förstår
2021-02-14, 20:12
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Men hängde inte trump massor med epstein? Typ så mycket att det finns filmer med dem ihop. Betyder det att även trump är en del av träsket? Och han var med och fuskade
MOT sig själv? Booooom. Kraken släpptes. TRUMP själv fuskade MOT sig själv. Därför kunde ingen bevisa det!
Korrekt. Trump hängde understundom med Epstein fram tills dess Epstein torskade 2005-2006. När Trump blev president försökte han sätta åt Epstein-typer så Epsteingate och Hurricane Harvey samt alla andra insatser mot trafficking och pedofili är mest Trumps förtjänst.

Valfusket är övertydligt för den som har ögon!
2021-02-14, 20:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vilket jävla trams. Trump har själv tillsatt 1/3-del av alla nu verkande domare så givetvis finns det massor av domare att gå via om det finns relevanta bevis - oavsett om man tror att domarna är politiskt korrumperade av partitillhörighet.

Citat:
Är man ärlig så har man belägg för sina påståenden innan man anklagar någon. Det är givetvis INTE den anklagades uppgift att motbevisa obelagda påståenden.
2021-02-14, 20:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej du har inte alls motbevisat mig. Jag svarade dig i ett par inlägg tidigare. Om du drar ner på postandet kanske du hinner läsa?

Du har inte bemött bevisen alls.
Lägg ner tramset.
2021-02-14, 20:17
Medlem
Citat:
Korrekt. Trump hängde understundom med Epstein fram tills dess Epstein torskade 2005-2006. När Trump blev president försökte han sätta åt Epstein-typer så Epsteingate och Hurricane Harvey samt alla andra insatser mot trafficking och pedofili är mest Trumps förtjänst.

Valfusket är övertydligt för den som har ögon!

Hurricane Harvey? Du menar Ttump utlöste en orkan?
2021-02-14, 20:19
Bannlyst
Citat:
Det som är oärligt är att påstå att någon annan fuskar utan att man har belägg för påståendet.
Att vägg bemöta trams, eller vägas lägga ännu mer skattepengar på att utreda andras tramspåståenden är givetvis inte ohederligt - det är snarare rakryggat och hedervärt.

Ifall du ignorerar honom så kommer han att ge upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in