2021-02-14, 19:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Clown. Det är inte mig du ska tillfredsställa, det är det amerikanska folket.
Jaså, när har det amerikanska folket påtår att övervakningsfilmerna skulle kunna vara förfalskade? Det amerikanska folket har ju haft tillgång till både filmerna och möjligheten att påpeka eventuella upplevda brister i ett bra stag nu utan att ha framfört minsta lilla relevanta invändning - det är ju bara du som fjantar vidare så givetvis riktar jag in mig på dig.

Citat:
Jag blir aldrig nöjd förrän saker och ting är fastspikade. Och än så länge är det inte det hur mycket du än primalskriker och nedvärderar min person. Punkt!
Det finns ingen anledning alls för mig aatt nedvärdera dig, det gör du så bra själv.
2021-02-14, 19:50
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Har du funderat på varför så få tar dig på allvar?
Trots alla dina fantastiska bevis.
Trots att du fått det sista ordet och ingen har sagt emot
Ekar det tyst?
Just sayin
HAHAHAHAHA!

Nu blir jag nog tvungen att förolämpa dig, trots allt. Hur vet du vem eller hur många som tar mig på allvar?

När ni sitter och spammar en tråd med nonsenstexter och irrelevant material så blir förstås en tråd nästan omöjlig att bara läsa, och det sannolikt det ni är ute efter. Ingen SKA KUNNA läsa vederhäftig information. Därför struntar ni blankt i infon jag postar, och fortsätter med era yranden. Så att jag fått sista ordet är en sanning med modifikation då ni hittills inte fört en ärlig debatt, utan bara stjälpt tonvis med skit i tråden.

Nu räcker det!
2021-02-14, 19:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Otroligt!

För att bevisa för såna som undertecknad och miljoner amerikanska medborgare att de inte fuskat förstås!

Kallas för vanlig hederlighet.

Nej det gör det inte - det är givetvis upp till dem som påstår att det skulle varit valfusk att visa det - DET är vanlig hederlighet.
Att vräka ur sig en massa trams och be någon annan bevisa eller motbevisa tramset, DET är sånt som du och dina gelikar sysslar med - det är INTE hederlighet.
2021-02-14, 19:53
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jaså, när har det amerikanska folket påtår att övervakningsfilmerna skulle kunna vara förfalskade? Det amerikanska folket har ju haft tillgång till både filmerna och möjligheten att påpeka eventuella upplevda brister i ett bra stag nu utan att ha framfört minsta lilla relevanta invändning - det är ju bara du som fjantar vidare så givetvis riktar jag in mig på dig.
Det finns tiotusentals bloggare, youtubare och poddare som är helt överens med mig. Däremot den media du tycks läsa är förstås med på statskuppen och skriver inte om hur många amerikanare som är heligt förbannade. Du kanske inte märker det men det kokar i USA.
Citat:
Det finns ingen anledning alls för mig aatt nedvärdera dig, det gör du så bra själv.
Då kanske du kan sluta kalla mig idiot?
2021-02-14, 19:54
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Grejen är att jag inte behöver tro på något. Det är ju lite upp till losern-trumps sak att ta fram bevis. Tro får en göra i kyrka, för beläggen för valfusk kräver ganska mycket av tro. Men en varningen finger var väll trumps eget odds på insamlingen för valfusk. Hur mycket av de insamlade pengarna får andra till andra saker än ”valfuskbevidandet”?
Jag har inte ställt några som helst krav på dig. Men kommer du hit och sticker ut hakan får du räkna med att få på moppe.

Valfusket är fullt synbart för den som kan se.
2021-02-14, 19:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det finns tiotusentals bloggare, youtubare och poddare som är helt överens med mig. Däremot den media du tycks läsa är förstås med på statskuppen och skriver inte om hur många amerikanare som är heligt förbannade. Du kanske inte märker det men det kokar i USA.
Den media jag läser? Vilken är det menar du?

Citat:
Då kanske du kan sluta kalla mig idiot?
Nej inte förrän du faktiskt tar del av de motbevis som läggs fram. Om du gör det och kommer med relevanta invändningar så är det helt ok, om du fortsätter att köra huvudet i sanden och ignorera argumenten så är du en lallande fåne och det finns inte mycket att göra åt det..
2021-02-14, 19:57
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Nej det gör det inte - det är givetvis upp till dem som påstår att det skulle varit valfusk att visa det - DET är vanlig hederlighet.
Att vräka ur sig en massa trams och be någon annan bevisa eller motbevisa tramset, DET är sånt som du och dina gelikar sysslar med - det är INTE hederlighet.
Så du menar att inte erkänna fusk och inte kunna styrka att man inte fuskat är hederligt?

Säger en hel del om dig, eller snarare, du själv erkänner att du är oärlig.
2021-02-14, 19:57
Avslutad
Citat:
Det finns faktiskt info om det i tråden, men dom förnekarna spammar ju tråden med nonsens och ovidkommande saker.

Här har du en sida där du kan hitta en del information:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Observera att förnekarna totalt har förnekat den.

Hur många av alla cases där handlar om att valfusk har begåtts? Noll. Du läser inte ens dina egna länkar din sopa
2021-02-14, 19:59
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Den media jag läser? Vilken är det menar du?

Nej inte förrän du faktiskt tar del av de motbevis som läggs fram. Om du gör det och kommer med relevanta invändningar så är det helt ok, om du fortsätter att köra huvudet i sanden och ignorera argumenten så är du en lallande fåne och det finns inte mycket att göra åt det..
Jag har tagit del av dina protester och de håller inte för en grundlig analys. Eventuella småfel tar inte udden av att valet i USA 2020 var en enda stor samordnad attack på den amerikanska friheten.
2021-02-14, 20:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du menar att inte erkänna fusk och inte kunna styrka att man inte fuskat är hederligt?

Säger en hel del om dig, eller snarare, du själv erkänner att du är oärlig.
Det som är oärligt är att påstå att någon annan fuskar utan att man har belägg för påståendet.
Att vägg bemöta trams, eller vägas lägga ännu mer skattepengar på att utreda andras tramspåståenden är givetvis inte ohederligt - det är snarare rakryggat och hedervärt.
2021-02-14, 20:01
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Hur många av alla cases där handlar om att valfusk har begåtts? Noll. Du läser inte ens dina egna länkar din sopa
Var har jag påstått att den sidan handlar om valfusk?

Snacka om att skjuta sig själv i foten. Gjorde det ont?
2021-02-14, 20:01
Avslutad
Citat:
Otroligt!

För att bevisa för såna som undertecknad och miljoner amerikanska medborgare att de inte fuskat förstås!

Kallas för vanlig hederlighet.

Vanligt hederligt folk som bevittnar valfusk anmäler detta. Hur många har du hittat? Noll.
Hör du ekot...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in