Citat:
Man kan väl inte dra slutsatsen att en person är helt opålitlig på den grunden?
Varför jag citerade den delen, var ju för att visa dig att han visst sa till Lena att inte skriva på natten, att hon väckte hans fru.
Du hävdar helta tiden att jag hittar på (sagor), men jag kan visa dig att jag har på fötterna. Ganska ofta kan jag citera, annars skriver jag tror, ?, eller spekulerar vanligen.
Och detta ÄR en spekulationstråd.
Du spekulerar ju också.
Här handlar det inte om att välja sida under en skilsmässa. Här handlar det om att SD och HD behandlade och krävde av Lena att hon inte fick delta på event, vilket blev helt konstigt då det var hennes största intresse och hon var mycket aktiv inom den. Hon var också mycket aktiv vid geotouren. JG förs ut Lena och kallade henne hemska saker. Barnen berättade ju att Lena grät i sin ensamhet på toa, och N*a berätta de i förhör att JG sagt hemska saker till henne.
Det tog Lena väldigt hårt.
Han borde väl veta, eller vet du bättre än CvB?
Han var ju också geocahare.
Du skriver som att du själv har kännedom om alla de här personerna. Varför pratar du så föraktfullt om CvB?
Hur vet du hur de olika personerna rankades?
Varför jag citerade den delen, var ju för att visa dig att han visst sa till Lena att inte skriva på natten, att hon väckte hans fru.
Du hävdar helta tiden att jag hittar på (sagor), men jag kan visa dig att jag har på fötterna. Ganska ofta kan jag citera, annars skriver jag tror, ?, eller spekulerar vanligen.
Och detta ÄR en spekulationstråd.
Du spekulerar ju också.
Här handlar det inte om att välja sida under en skilsmässa. Här handlar det om att SD och HD behandlade och krävde av Lena att hon inte fick delta på event, vilket blev helt konstigt då det var hennes största intresse och hon var mycket aktiv inom den. Hon var också mycket aktiv vid geotouren. JG förs ut Lena och kallade henne hemska saker. Barnen berättade ju att Lena grät i sin ensamhet på toa, och N*a berätta de i förhör att JG sagt hemska saker till henne.
Han var ju också geocahare.
Du skriver som att du själv har kännedom om alla de här personerna. Varför pratar du så föraktfullt om CvB?
Hur vet du hur de olika personerna rankades?
Citat:
Du använder också ofta ordet "nog" och sedan kommer någon ihop fantiserad "saga" där du tror gott om alla och försvarar, skyler över eller bortförklarar allt som kan ses negativt om LW. Det är det jag menar med "saga", att du försöker göra verkligheten bättre än den är/var. För att du inte orkar/vill se det mörka? Och då undrar jag vad du gör i en ABoK-tråd. För här är det mörkt. Och den som tror det värsta om folk här har oftast mer rätt än den som tror gott om alla.
Citat:
Det borde hon ha tänkt på innan hon började ligga med HDs man. Vad hade hon trott skulle hända? Att alla skulle ta hennes parti och tycka synd om henne? Du tycker synd om L som grät, och klandrar JG för det, medan jag tycker att det var rätt åt henne. Du har empati för L medan jag har empati för H. Precis som JG hade. Han blev tvungen att välja mellan två vänner; HD och LW. Och han valde den bedragna sjuka fruns sida. Medan du väljer älskarinnans sida.
Citat:
.
Han var ju också geocahare
Han var ju också geocahare
Har du hört att det var någon mer (många) som frös ut henne? Har L skrivit om någon mer?
Citat:
Varför pratar du så föraktfullt om CvB?
För atr han är en så tydlig flying monkey åt LW som sväljer allt hon säger och låter henne utnyttja och manipulera honom. Allt han vittnar om är vad L berättat för honom och den version hon gav till sina vänner; att SD ljugit och utnyttjat henne i sex år. Som om hon inte hade någon egen vilja eller ansvar. En älskarinna som är så dum så hon låter sig utnyttjas och bli lurad får skylla sig själv. Om hon inte haft så stort ego så skulle hon förstått att SD aldrig skulle välja henne framför HD. Hur kunde hon inbilla sig det?
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-02-14 kl. 01:51.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-02-14 kl. 01:51.
).