2021-02-14, 05:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Frågan blir ju ändå vad man ska använda alla vittnen och vittnesmål till? Eller vi ska bara hålla där med att bestämma att det finns många hundratals vittnen? Spännande fortsättning?

Mike Pence

Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Varför du ska leta upp ett vittne som har anmält ett brott du påstår personen har bevittnad?
Vad ska du med hundratals vittnen till om de inte anmäler brottet dem påstår sig ha sett? Pajas
Vittnesmål är vittnesmål hur man än försöker förvränga det till en nackdel.
2021-02-14, 05:52
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Man vinner inga rättegångar på Rumble, man anmäler brottet och tar det till domstol. Tyckte du sa du var smartare än alla andra tillsammans här men tydligen hade du fel.
Därför att vittnesmål betyder något.

Uppenbarligen är jag betydligt smartare än er då ni fortfarande tycks sakna argument.

Varför tror du att vittnen ljuger men inte MSM?
2021-02-14, 05:59
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Hahahaha, lugna ner dig din hysteriska kärring.

1.Bara för man lämnar in en stämningsansökan så betyder det inte att det är sant.

2. Vars är din upprördhet över att Trumpetens supportrar har blivit ertappade med att röstfuska? Det kanske är helt okej i din värld?

3. Hur många domstolsförhandlingar har Trumpetens och hans kompisar vunnit? En ledtråd, det är mer än 0 men lägre än 3.

Tänkta sig att du var den snabbaste spermien.
1. Vem har påstått det?

2. Bara för att jag inte "lämnar in" ett inlägg om det så betyder inte det att jag inte anser det också är fusk.

3. Svaret finns här:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Ja, så synd för er att jag var snabbast men också både klokast och ärligast.
2021-02-14, 06:00
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Allt du skrivit hittills är lögn..
Du har inte lagt fram några trovärdiga källor.
Och ändå kan ingen av er vederlägga min information!!!??!!!
2021-02-14, 06:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Skulle du kunna nämna ETT (1!) fall där Giuliani tagit upp några röster från avlidna i Pennsylvania? Och angående 21000 döda på röstlängdena borde du läsa vad en domare skrev 20 oktober 2020

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.pamd.126730/gov.uscourts.pamd.126730.29.0.pdf
Vad har jag skrivit om ointresset från vissa personer att beakta påpekanden om evetuellt valfusk?
Citat:
"But we cannot and will not take Plaintiff’s word for it—in an election where every
vote matters, we will not disenfranchise potentially eligible voters based solely
upon the allegations of a private foundation. And, because Plaintiff waited until the
eleventh hour to file this suit, there is clearly insufficient time to require Defendant
to separately verify Plaintiff’s extensive claims. Thus, for the reasons that follow,
we have denied the Motion.1"
Varför är man inte intresserad av att försöka utreda påståenden om valfusk?

Måste väl bero på att den som påstår något liknande måste ljuger, enligt er logik? Absolut inte på korruption!!!
2021-02-14, 06:10
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Du säger att du har hundratals vittnesmål, men kan inte ge ett enda exempel utan ber mig (som dina kollegor i tråden också gör) googla fram dina bevis åt dig. Okej. (Och nej, videon är inte ett vittnesmål)
Är inte videoinspelningar vittnesmål? Varför försökte då demokraterna att använda videoinspelningar i skåderättegången mot Trump denna gång? Om du orkar så kan du bläddra bakåt i tråden och lyssna på lite vittnesmål så kanske du väcker ditt eget förstånd? Men håll ögonen öppna för det kanske kommer fler vittnesmål som pekar på det självklara, fusket är utbrett och systematiskt.
2021-02-14, 06:12
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Apropå Lindells videos som ska bevisa valfusk. I video nr 2 finns den suddiga videon som visar hur man, enligt texten inlagd i videon, drar fram resväskor med valsedlar från under ett bord.
Om man tittar på originalvideon, video nr 18 på den här sidan https://securevotega.com/factcheck/ så ser man att det inte är resväskor utan vanliga transportlådor för valsedlar. Det avsnittet finns 1 tim 18 min in i videon.
När han har fel där, hur är det då med hans övriga bevis?

För övrigt är det samma video som Rudy Giuliani presenterade vid en hearing. Eftersom den var så oskarp så var det någon som erbjöd honom en kopia av originalvideon med han tackade nej med motiveringen att den video han presenterade hade högre kvalitet än originalet….
Spelar ingen roll om någon benämner emballaget som resväskor, eller annat, frågan är, vart kom de ifrån och varför fanns de "gömda" samt var de förseglade?

Så Lindell har inte fel, han har helt rätt!
2021-02-14, 06:15
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Det är ju troligen så att vittnen tror sig bevittna pågående valfusk men som vid närmare eftertanke eller granskning/utfrågning inte håller som bevis för just valfusk. Men precis som Trump så vill man tro, önska eller drömma om att det varit valfusk så Trumpen kan sitta kvar och då ser och hör man just det man så gärna vill se och höra. Men verkligheten kring valet talar ju sitt tydliga språk, det var inget organiserat valfusk. Det kvittade ju hur många gånger man räknade om rösterna enligt berörda delstaters vallagar, resultatet förändrades i bästa fall bara marginellt.
Men tyvärr har ju ändå ovanligt många gått i Trumps valfuskfälla då man så gärna vill ha rätt i sin åsikt om att det förekom valfusk.
Fullständigt substanslöst inlägg som bygger på dina våta drömmar. Fusket är så övertydligt att man måste vara i det närmaste helt blind för att inte se det. Dröm vidare och T-R-O mer på dina drömmar!
2021-02-14, 06:21
Medlem
BlizzardKings avatar
Som tydligt demonsterats i tråden ett antal gånger så har fuskförnekarna inte ett enda hållbart argument för sina påståenden. Och faktum är att media inte heller kan påvisa något annat än bortförklaringar och förvrängningar av fakta. Här en äldre dokumentär från CNN(!!!) där man visar hur lätt det är för hackare att manipulera de digitala röstapparaterna, innehåller bilder från filmen som gjorts i syfte att bevisa detta faktum, Kill chain: The Cyber War on America's Elections:

"-Do you believe that we're now in a position the 2020 election will be hacked?"
"-Oh, without question..."

https://rumble.com/vbhp1v-cnn-exposed-voting-fraud.html

Imdb:

https://www.imdb.com/title/tt12041084/

Finns tydligen på HBO:

https://www.hbo.com/video/documentaries/kill-chain/videos/kill-chain-the-cyber-war-on-americas-elections
Senast redigerad av BlizzardKing 2021-02-14 kl. 06:42.
2021-02-14, 08:20
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Vittnesmål är vittnesmål hur man än försöker förvränga det till en nackdel.

Vittnesmål är ingen nackdel. Det jag är frågande till är varför man nöjer sig med att ha mängder av vittnesmål och bevis för valfusk. Steg 2 borde innebära att man använder bevis och vittnesmål till något. Men Nej Foliemössorna menar att "Vi håller där, nu är det klart". Jag är som vanligt tveksam.

Mike Pence
2021-02-14, 08:23
Medlem
DonaldTrummps avatar
F.ö. tror jag att en Bankomat är lättare att hacka än en Dominionmaskin, det är därför ingen jobbar.

Mike Pence
2021-02-14, 08:29
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vittnesmål är ingen nackdel. Det jag är frågande till är varför man nöjer sig med att ha mängder av vittnesmål och bevis för valfusk. Steg 2 borde innebära att man använder bevis och vittnesmål till något. Men Nej Foliemössorna menar att "Vi håller där, nu är det klart". Jag är som vanligt tveksam.

Mike Pence
Jag tror inte detta är över på långa vägar. Tvivel är bra:

"Förmågan att tänka annorlunda idag än igår skiljer den vise från den envise!"

Som informationen visar är det inte alls svårt att hacka en Dominionmaskin, för den som kan sin sak, och det har ju visat sig att många maskiner varit uppkopplade mot Internet, så det är nog lättare än vanligt folk kan ana. Och de som ligger bakom mjukvaran har ju all tillgång som behövs och vilka det är vet vi nu. Har du sett dokumentären?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in