Citat:
Ursprungligen postat av
Qwerty20
Hej, måste sluta med Kokain, hela mitt liv rasar, relationer, jobb, skulder, lögner till förbannelse. Vem har jag blivit?? Var är min heder och moral??? Kokainet har gjort min hjärna helt fuckt up. Jag ljuger som en häst travar, dopaminet är ner på noll, känner mig så misslyckad och jag stoppar huvudet i sanden. Tar avstånd från min mamma då hon ser på mig direkt även om ingen annan alltid märker. Jag har varit så elak mot henne och jag märker att hennes livsglädje har försvunnit pga av mig.Mitt humör är inte bra. Jag har varit under behandling men återfallit. Vad ska jag göra, jag är supermotiverad i början men när allt går bra faller jag dit igen. Är även spelberoende dataspel och det är förknippat med drogsug.
Har troligtvis adhd/ass ? så jag har ingen egen motor. Finns det någon medicinering som funkar?
Naltrexon?
Elvanse?
Dopaminhöjande?
Något annat tips?? Hjälp
du måste bara sluta, sen kommer det, beroende på hur lång tid du missbrukat. ta tid för kroppens dopamine systemet å återställas..
det kommer va ett helvete för dig, men du måste bara sluta med allt det och ta smällen
psykedeliska hade säkert hjälpt med, folk som missbrukar kokain brukar ha lågt självförtroende.