2021-02-13, 20:48
Medlem
Abbe har hittat flaskan dom tryckte upp i röven nu säger han på Tiktok.
Citera
2021-02-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Är inte poängen med att tortera ngn att personen lever efteråt?

Kidnappa kan även innebära att man vill skrämma personen.
Citera
2021-02-13, 20:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 724lennart
han har knarkat sen han kom ut
Stämmer massa Ladd och lite benzo.
Citera
2021-02-13, 20:55
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kidnappa kan även innebära att man vill skrämma personen.

Står ju att han hade skador
Citera
2021-02-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ska vi höras imorgon också om Abbe laddat upp ny bild?

Det behövs inte....
Hens upplevelser och ”bevis” är lika intressanta och informationsgivande som att se min pappas nerkissade underkläder försöka bli sterila under en 3timmars lång tvättning om 95 grader inklusive förtvätt
Men för all del, lägger det på era storys
Citera
2021-02-13, 20:57
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Det enda positiva med detta utfall är att andra också får chansen att misshandla honom..
Citera
2021-02-13, 20:57
Medlem
Håller med. Tror inte heller att det här har inträffat tyvärr. Jag tror att han försöker köpa sig lite popularitet igen. Men jag hoppas att någon kan göra verklighet av detta och åtminstone skada honom allvarligt. Åtminstone kastrera honom så att han inte kan sprida sina äckliga mena-gener vidare
Citera
2021-02-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Exakt så tror jag oxå.. såhär skriver en annan sida nu. ”Det ryktas om att Abbe är död då han skulle träffa en tjej igårkväll men detta hände. Han har ej varit aktiv på flera timmar men folk tror han fakeade detta för fame”

Även om man kan läsa sig till att där är en 16 åring bakom kontot så kanske dom vet mer än vi?
Stod nu i AB att de hittat honom i en större stad i Östergötland
Citera
2021-02-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
This!

Alla som varit med om en bruten näsrygg vet vad som väntar, han kommer vara blåslagen imorgon, och kanske ännu mer därtill på måndag.

Det bullshit de med kidnappning,allt var bara för att få lite uppmärksamhet och följare inget annat.

Killen är en väl känd mytoman som utnyttjar psykiskt svaga kvinnor
Citera
2021-02-13, 21:01
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Det bullshit de med kidnappning,allt var bara för att få lite uppmärksamhet och följare inget annat.

Killen är en väl känd mytoman som utnyttjar psykiskt svaga kvinnor

Hur många härinne har fejkat en kidnappning? Det är nu man förstår att han är allvarligt psykiskt störd på riktigt.
Citera
2021-02-13, 21:04
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
This!

Alla som varit med om en bruten näsrygg vet vad som väntar, han kommer vara blåslagen imorgon, och kanske ännu mer därtill på måndag.

Brutit min näsa flertal gånger. Ca 10h efteråt har hela mitt ansikte svullnat till den grad att man inte är igenkänningsbar.

/C
Citera
2021-02-13, 21:06
Medlem
Det mest fascinerande med Batterilito är att han hittar motivation till att leva?
Vad får en sådan människa att vilja kliva upp ur sängen på morgonen? Är han så sjuk i huvudet att han inte förstår hur patetiskt hans liv är?

Alla får leva sitt liv precis som de vill, men att bo i en bil och ständigt behöva bevisa att han faktiskt har pengar och dyra prylar, 25 år gammal, han kan inte vara normalbegåvad?

Ni som skriver att folk som inte tycker han fått "rejält med stryk" bara sett våld på tv? Lägg ner, får du rejält med stryk ser du inte ut så där. Stryk har han säkert fått, men inte rejält. Konstigt att han alltid får behålla sin fina tandrad också, det är det första jag hade siktat in mig på, då utseendet är extremt centralt i hans liv.

Och att andra kriminella kommenterar kidnappningen är väl inte så jävla konstigt? De kanske trodde, precis som de flesta här inne att några "tunga" äntligen fått tag i han.

Min teori: Idioten har åsamskat sig själv skadorna för att få uppmärksamhet. Detta bygger jag på att i samma sekund som det blev officiellt att en anmälan upprättats så dök han upp som gubben i lådan igen, har han dessutom som han påstår sprungit runt utan skor i -10 så hade han inte ens satt sig framför kameran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in