2021-02-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Bortsett från att han är korkad och en mördare men varför är alla ortenkillar emot honom? Förstår inte.

För att han har snackat skit, varit kaxig emot olika grupperingar och han är ett lätt byte att statuera exempel på.
Citera
2021-02-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Nu står det i tidningarna att det är en massa heat på detta, hade varit smartare att bara se till att han försvann. Då hade de ingen märkt nåt på dagar/veckor och sen med nuvarande uppklarningsprocent att snuten skulle hitta mördarna till en försvunnen kropp utan en tidpunkt för dödsfall, det lär vara låga procent på det, det behöver man inte vara nån GW för att haja.

Länka dessa olika tidningar. Tack
Citera
2021-02-13, 18:43
Medlem
En teori från min sida. Kan det vara så att han försöker fakea sin egna död? Han kanske redan är utomlands.
Citera
2021-02-13, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Nu står det i tidningarna att det är en massa heat på detta, hade varit smartare att bara se till att han försvann. Då hade de ingen märkt nåt på dagar/veckor och sen med nuvarande uppklarningsprocent att snuten skulle hitta mördarna till en försvunnen kropp utan en tidpunkt för dödsfall, det lär vara låga procent på det, det behöver man inte vara nån GW för att haja.
Polisen är kanske inte så benägna att klara upp just detta fall.
Abbe brukar ju trakassera polisen på fritiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Bruk1313
En teori från min sida. Kan det vara så att han försöker fakea sin egna död? Han kanske redan är utomlands.

Kriminalvården har dragit in hans pass.
Senast redigerad av Kultursprache 2021-02-13 kl. 18:46.
Citera
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerGossen
*Ey du har tur att jag inte hitta dig först, du vet vad jag sa till dig*
Sen gör han pistol ”symbolen” med sin hand och säger *Pow*

Ja det är "gamla" men den videosnutten var med på den jag inte han länka hit också plus ett annat "meddelande"
Citera
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Bortsett från att han är korkad och en mördare men varför är alla ortenkillar emot honom? Förstår inte.
Han förnedrade hjällbo/alikhan offentligt och om dom inte statuerade exempel så hade dom framståt som svaga i den världen.
Citera
2021-02-13, 18:45
Medlem
Skorpan91s avatar
Cees var väldigt snabb med radera sina 2 poster plus storyn... Hmm..
Citera
Medlem
Japhys avatar
Årets julkort skickas till kidnapparna. Har det funnits några som gjort mest för integrationen är det dessa rättvisans hjältar.

Bra jobbat grabbar!
Citera
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenLennartBladh
VIlken ort då då då?

Har ingen koll på vilken just, men dit dom lyckas bli inkvoterade antar jag? I flera år här vi haft nyheter om IS-återvändare här i landet och någon blir förvånad över en tortyr. Tror inte detta är photoshoppat direkt utan en direkt hämnd efter Blattelito sminkat sig efter misshandeln.
Citera
2021-02-13, 18:46
Medlem
Tribolts avatar
Vart...
Är...
Videon?!

Snart går jag ut och letar efter honom.
Citera
2021-02-13, 18:47
Medlem
PilsnerGossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Ja det är "gamla" men den videosnutten var med på den jag inte han länka hit också plus ett annat "meddelande"

Jasså okej!
Ber om ursäkt =)
Citera
2021-02-13, 18:47
Medlem
Brap brap 10 grabbar 10 kallar rädda väll han😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem