2021-02-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Jawad var väl skytt Ahmed Obaid ?

Kanske. Det är inte klarlagt vill jag minnas. Jag är faktiskt osäker på om han var det. Ett vittne beskrev en person med gröna ögon som den ene skytten. Vem har gröna ögon i den här klubben?
Citera
2021-02-11, 07:28
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Jawad var väl skytt Ahmed Obaid ?
Det tror jag inte. Han var inte skytt fallet med Jazz, skyttarna dömdes aldrig. Minns inte nu vilka namn som var uppe i tråden som var misstänkta skyttar.
Citera
2021-02-11, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det tror jag inte. Han var inte skytt fallet med Jazz, skyttarna dömdes aldrig. Minns inte nu vilka namn som var uppe i tråden som var misstänkta skyttar.
Ok tack!
Citera
2021-02-11, 11:17
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:

Man menade väl att Jawad var ansvarig för mordet, men den så kallade andre skytten blev ju frikänd, Taha El Ali. Var han inte kusin till Mograbi?
Citera
2021-02-11, 11:22
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Man menade väl att Jawad var ansvarig för mordet, men den så kallade andre skytten blev ju frikänd, Taha El Ali. Var han inte kusin till Mograbi?
Jo precis.
Citera
2021-02-12, 12:59
Medlem
Citat:
Åh fan, det har missst! Rätt stor FUP så lätt att missa. Kan du berätta lite mer detaljer kring just detta?
Det tas upp minns inte exakta ord med något liknande att man försökt döda han många ggr och att hans mammas bönet skyddat honom från döden, att man tillomed råkade skjuta en oskyldig pojke pga ahmed.
Citera
2021-02-12, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litensmurfkotte
Hon är i alla fall inblandad i några fall av penningtvätt, bedrägeri och bokföringsbrott.
Och ett tvistemål om en 2-miljoners Mercedes
Hora vet jag inte om hon är, men hon har mycket BRA koll på hennes mans affärer, och involverad dessutom. salam påstår "hade hon vetat hade hon lämnat sami" samtidigt säger han hawraa att säger leveransen kommer hawraa har tagit emot pengar (knappast samis lön som hon får i kontanter?) Man beslagtar kontanter hemma hos henne,menhawraa ger sin bil gå hämta enchro från hawra. Jaaaaa jäääätte bra ryckte mkt fin dam bla bla. Bullshit. Smutsig dam från smutsig familj.
Citera
2021-02-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Hans lillebror kallar honom för en feg golare och pussar allas fötter. Kallar honom för grövre saker än golare faktist.
Vem är hans lillebror? Var kommer den infot ifr?
Citera
2021-02-12, 14:07
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det tas upp minns inte exakta ord med något liknande att man försökt döda han många ggr och att hans mammas bönet skyddat honom från döden, att man tillomed råkade skjuta en oskyldig pojke pga ahmed.

OK, får se om jag pallar plöja igenom allt igen och se om jag hittar det...
Citera
2021-02-12, 23:26
Medlem
Citat:
OK, får se om jag pallar plöja igenom allt igen och se om jag hittar det...

Åklagaren använder de här omtalade meddelandena som bevis i sin stämningsansökan mot framförallt AEM. Ett par citat nedan och där det även finns sidhänvisning till fup.

- Den 12 januari 2017 bestämma och genomföra ett fysiskt sammanträffande med Abdulaziz och därigenom se till att han befann sig på, eller i närheten av, Bennets väg i Malmö i syfte att Abdulaziz skulle mördas där.

- Meddelanden i Blackberryn till styrkande av att mordet var en felskjutning och att Abdulaziz var det tilltänkta mordoffret (sid 6024-6025 och 6042 i fup).
Senast redigerad av Right-humanist 2021-02-12 kl. 23:30.
Citera
2021-02-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hora vet jag inte om hon är, men hon har mycket BRA koll på hennes mans affärer, och involverad dessutom. salam påstår "hade hon vetat hade hon lämnat sami" samtidigt säger han hawraa att säger leveransen kommer hawraa har tagit emot pengar (knappast samis lön som hon får i kontanter?) Man beslagtar kontanter hemma hos henne,menhawraa ger sin bil gå hämta enchro från hawra. Jaaaaa jäääätte bra ryckte mkt fin dam bla bla. Bullshit. Smutsig dam från smutsig familj.

Men den syster du skriver om nu är inte samma syster som det skrivits om hittills. Den sistnämnda drev tidigare det taxibolag som Salam var inblandad i men bor sedan några år i USA.
Citera
2021-02-13, 09:55
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Åklagaren använder de här omtalade meddelandena som bevis i sin stämningsansökan mot framförallt AEM. Ett par citat nedan och där det även finns sidhänvisning till fup.

- Den 12 januari 2017 bestämma och genomföra ett fysiskt sammanträffande med Abdulaziz och därigenom se till att han befann sig på, eller i närheten av, Bennets väg i Malmö i syfte att Abdulaziz skulle mördas där.

- Meddelanden i Blackberryn till styrkande av att mordet var en felskjutning och att Abdulaziz var det tilltänkta mordoffret (sid 6024-6025 och 6042 i fup).
Tack 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in