2021-02-12, 20:56
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Mina favoriter är Titsipas, Zverev och ryssen! Heja ryssen!
2021-02-12, 21:15
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Fan han har inte gett sig än Feliciano Lopez!
Klart för tredje rundan nu. Började proffskarriären 1997. Imponerande.

Håller tummarna för att det blir en match mellan Nadal och Fognini. Det kan bli en bra match. Italienaren har en förmåga att ge Nadal däng ibland.

Han har dessutom spelat sin absolut bästa tennis efter han blev 30 år. Lopez spelar vacker tennis och glider fortfarande fram på banan som en katt. Han har inte missat en Grand Slam sedan 2002. Spelat 75 raka Grand slam turneringar, verkligen imponerande.
2021-02-12, 21:56
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Han har dessutom spelat sin absolut bästa tennis efter han blev 30 år. Lopez spelar vacker tennis och glider fortfarande fram på banan som en katt. Han har inte missat en Grand Slam sedan 2002. Spelat 75 raka Grand slam turneringar, verkligen imponerande.

Det visste jag inte, men det gör det bara ännu häftigare. Det ska ju inte vara möjligt egentligen.
2021-02-12, 22:01
Medlem
Citat:

Ja, det är rätt sjukt faktiskt. Det är världsrekord också för längsta svit.

Han har haft skador också vad jag kan minnas, han verkar ha en riktigt bra känsla för att hålla sig skadefri när det gäller som mest i alla fall.

Grym på gräs. Med lite bättre psyke kanske han skulle kunnat gå hela vägen i Wimbledon.

En annan liten rolig sak med honom är att Söderling nämnde honom som den otrevligaste spelaren på touren (på banan). Man hade lätt gissat att han skulle säga Almagro eller Stepanek t.ex, men Lopez är tydligen ännu värre enligt Söderling
2021-02-12, 22:29
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ja, det är rätt sjukt faktiskt. Det är världsrekord också för längsta svit.

Han har haft skador också vad jag kan minnas, han verkar ha en riktigt bra känsla för att hålla sig skadefri när det gäller som mest i alla fall.

Grym på gräs. Med lite bättre psyke kanske han skulle kunnat gå hela vägen i Wimbledon.

En annan liten rolig sak med honom är att Söderling nämnde honom som den otrevligaste spelaren på touren (på banan). Man hade lätt gissat att han skulle säga Almagro eller Stepanek t.ex, men Lopez är tydligen ännu värre enligt Söderling

Otrevligaste spelaren? Det var lite oväntat måste jag säga. Hade nog också gissat på Almagro eller kanske Murrays hatobjekt - Lukas Rosol.
2021-02-12, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
290kr ✌️😛

Vilken gullig summa.

Ska du sätta något på att Serena Williams förlorar nästa match ?
2021-02-12, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vilken gullig summa.

Ska du sätta något på att Serena Williams förlorar nästa match ?

Nja, brukar betta på att hon ska torska, men hon får så lätta motståndare, väntar o spelar live.
Fanns andra intressanta dammatcher att betta på ✌️
2021-02-12, 23:14
Avslutad
Citat:
Nja, brukar betta på att hon ska torska, men hon får så lätta motståndare, väntar o spelar live.
Fanns andra intressanta dammatcher att betta på ✌️

Nämn en, dammatcher brukar ju vara rena lotteriet.
2021-02-12, 23:22
Bannlyst
Citat:
Nämn en, dammatcher brukar ju vara rena lotteriet.

Muchova K. (Cze)
Pliskova Ka. (Cze)

Pegula J. (Usa)
Mladenovic K. (Fra)

Muguruza G. (Esp)
Osaka N. (Jpn)

Swiatek I. (Pol)
Halep S. (Rou)
2021-02-12, 23:31
Avslutad
Citat:
Muchova K. (Cze)
Pliskova Ka. (Cze)

Pegula J. (Usa)
Mladenovic K. (Fra)

Muguruza G. (Esp)
Osaka N. (Jpn)

Swiatek I. (Pol)
Halep S. (Rou)

Hur tänker du här då?
2021-02-12, 23:33
Bannlyst
Citat:
Hur tänker du här då?

Jag bettar alltid live, får vänta och se hur matcherna börjar, men ok odds.
2021-02-12, 23:59
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Citat:
Otrevligaste spelaren? Det var lite oväntat måste jag säga. Hade nog också gissat på Almagro eller kanske Murrays hatobjekt - Lukas Rosol.

Har från soffan aldrig noterat att Lopez skulle uppföra sig illa på nåt vis, eller att nån spelare reagerat på det. Men å andra sidan kunde Söderling själv vara rejält grinig, för att inte tala om Murray som brukade se ut som om han åt citroner till frukost, lunch och middag (men som tydligen ska vara väldigt trevlig och lättsam utanför banan). Så vad just de två tycker kanske jag inte skulle ta så allvarligt på. Undrar hur många som skulle rösta på Kyrgios, förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in